onsdag 11 maj 2011

På flygbussen

Nu sitter jag och svettas på en 27 grader varm buss och försöker lista ut vad jag har glömt... Jag var i alla fall tvungen att lämna lägenheten i total kaos eftersom att jag, fem minuter innan tåget gick, sprang runt och hängde blöt tvätt på varenda liten ledig yta (dumma, dumma torktumlaren vägrade fungera! Grrr!). Bortsett från värmen och den konstiga lukten från den lilla toaletten (var ju såklart tvungen att sätta mig precis vid den!), känns det rätt bra. Lite småjobbigt bara att jag inte längre orkar underhålla den supersöta bebisen som sitter i sätet framför mig och har stirrat på mig i över en halvtimma nu... Börjar liksom få slut på grimaser! Som tur är tror jag han fattade vinken nu när jag tog upp mobilen. Han stirrar liksom inte längre, utan tittar faktiskt ner på sin mamma ibland...

(Tänkte först ta en smygbild på honom, men kände att det kanske inte vore jättekul om hans föräldrar upptäckte det... Så det får bli två suddiga bilder på mig istället!)














Näe, nu ska jag nog försöka sova lite! Väck mig när jag är framme i Tyskland!

Puss

-- Bloggar från iPhone

21 kommentarer:

  1. Jag vill också åka till Tyskland!!:D
    Ha så kul!

    SvaraRadera
  2. Vill också till Tyskland och se Eric <333
    Men allt går ju inte. men om du ser det här?! Så kan du väl säga lycka till, till Eric från mig (Märta) och ge honom en puss???

    PÖSSS Märta

    SvaraRadera
  3. vad är det för fint du har på dig? :)

    SvaraRadera
  4. ucsh då! allt blir helt fel när man stressar! ha det så bra i tyskland, och heja lite extra på eric ifrån mig! ja vill så gärna vara där..massor av kramar<3/ jossan

    SvaraRadera
  5. Eriiiiiiiiiikkkk kammar slagerfestivalen ..
    Jag vet det!!!
    Han har sådan karisma och utstrålning.

    Europa... Här kommer nått att bita i .. och MTV kommer att vakna...
    Denna påg tar ni inte.. För han kommer att ta den bästa placeringen sverige haft på länge och det är segerchanser!!!

    SvaraRadera
  6. Hoppas han kommer till final! Malin

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en trevlig vistelse i Deutschland och att allt går vägen för Mr Popular ;-) Jag tror det kommer gå bra... Kunde Paradise Oskar (FIN - mina whereabouts) gå vidare till La GRANDE FINALE, kan nog Eric det också!
    Hälsa så gott och önska lycka till! Här håller man tummarna ;-P

    SvaraRadera
  8. Lycka till med resan och såklart till Eric! Jättefina bilder på dig! Kram Thilda

    SvaraRadera
  9. du ska se på eric idag va? :D
    hoppas han går vidare och sedan kan ta hem hela skitet! :p

    SvaraRadera
  10. Heja Eric!! :)

    SvaraRadera
  11. Fin blogg :)
    har du sett att dom har skrivit om dej på pors24.se :)

    SvaraRadera
  12. Hej
    Det är bättre att tvätten torkar själv om du kan sparar ström och pengar
    Tänk även på att inte ha vanliga glödlampor utan lågenergilampor minst 3 för att det ska bli skillnad sen stäng aldrig av tv på fjärkontrol utan på tv annars drar det onödig ström. Lite tips till dig lycka till.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Heej! :)
    Riktigt glad att Eric gick vidare till finalen, blev glädjeskutt här hemma i soffan! ;) haha.
    Jag tror att det kommer gå riktigt bra för honom, och hoppas han vinner för det är han verkligen värd! Lycka till Eric!!
    Kram! :)

    SvaraRadera
  14. http://www.posh24.se/hakan_hallin/katrin_och_bingo_spred_karlek_pa_premiar

    inte så ofta det står "Molly med sällskap" längre va? :)

    SvaraRadera
  15. Hade du inte lagt ut ett inlägg om att du var så nervös och att Eric var laddad eller något?
    Är det bara jag som mins fel eller är det bara på min dator som det inlägget har försvunnit?
    Love U ♥
    Märta

    SvaraRadera
  16. Har klickat in på din blogg säkert 10 gånger idag med hopp om att du uppdaterat om gårdagens semi! Hoppas du uppdatterar snart!!

    SvaraRadera
  17. Are you still seeing Eric Saade? :)

    SvaraRadera
  18. Ja, inlägget har försvunnit.. Varför bloggar du inte Molly ? :/ :P KRAM!

    SvaraRadera
  19. När du åker med och till Eric på olika evenemang och han desamma för din skull, bor och sover ni tillsammans då? :)

    SvaraRadera