måndag 16 maj 2011

Pirates of the Caribbean 4


Hej på er! Ledsen att jag inte bloggat idag, men har tappat bort kamerasladden och tycker det är så tråkigt utan bilder!

Jag har precis kommit hem från förhandspremiären av Pirates of the Caribbean 4. Sjuukt bra var den! Jag gillade verkligen de tidigare filmerna, de har allt! Eller nja, trean kanske spårade ur lite enligt mig, men med den här filmen vann de tillbaka mig! Penelope Cruz gör en strålande insats och jag måste faktiskt säga att man inte saknade varken Keira eller Orlando alls.

Emmalisa och Jag utanför bion.

Beige topp: VILA
Halsband: Tyskland
Jeans: VILA
Skinnjacka: Day
Väska: U (u its you)

Nu ska jag sova! Ska upp tidigt och träna... Pusss och godnatt!

23 kommentarer:

  1. Åh vad kul, jag som nästan tänkte skippa se 4:an eftersom att Keira och Orlando inte är med, men nu ska jag nog ta och se den ändå! :)

    Måste vara skönt för både Eric och dig att ni båda är hemma nu! Godnatt

    SvaraRadera
  2. Hej Molly!
    Vi är tre tjejer som undrar en liten sak :)
    Varför har Eric alltid handske på sig när han uppträder? :)
    Vi vill mer än gärna få svar på den frågan :) <3
    Jätte bra och fin blogg!
    Kram
    P.s. Hälsa Eric grattis till 3:e platsen på ESC!!! <3 D.s.

    SvaraRadera
  3. Vet inte varför denna fråga är viktig, men jag e nyfiken hehe, blir Orlando O Keiras karaktärer ens nämnda? Vet som sagt inte varför detta är relevant haha
    Tror att jag kanske skulle gilla filmen, men jag undrar ändå om jag inte skulle tycka att ngt saknas...

    SvaraRadera
  4. Hej.
    Tycker du verkar vara en genomgo tjej med både yttre och inre egenskaper som är vackra. Förstår att många tjejer är avundsjuka, inte enbart för att du är tillsammans med den snyggaste popkillen utan för att du har en sådan fantastisk utstrålning. Det är konst att vara vacker och samtidigt kärleksfull mot omgivningen. Önskar dig all lycka i livet och att din studentdag blir så underbar som du önskar.
    Kramar Ann

    SvaraRadera
  5. Vi ser fram emot att se filmen! :)

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag är en tjej på 16 år och bor i stockholm och är väldigt intresserad av musikindustrin men mera utav manager delen och inte själva sjunga och uppträda delen. eftersom du redan har en fot i den karriären tänkte jag om du har några tips till någon som vill bli manager inom musikbranschen. Har mailat runt och försökt kontakta flera människor inom branschen men utan resultat så skulle vara JÄTTE LYCKLIG för svar ifrån dig. om du inte vet något om manager yrket så kanske du känner eller vet någon som jobbar som manager och som jag kan kontakta eller ännu bättre om du har en adress eller något. Du får jätte gärna svara på min adress: beatrice9406@hotmail.com när du kan. Många Varma Hälsningar Beatrice :)

    SvaraRadera
  7. Hälsa Eric grattis till 3:an och att fel låt vann!!! Kram

    SvaraRadera
  8. Jag vill också se den filmen! Jag älskar ju Johnny Depp, i alla fall i dem filmerna, han är så himmla rolig, hoppas att det kommer en till film :D

    Men ville bara säga att jag tycker att din blogg är jättekul att läsa, varje dag efter skolan så går jag in på din blogg direkt och läser! Du är UNDERBAR och jag älskar att du tycker om dig själv precis som du e. Du är jättefin och du är verkligen en stor förebild för mig. Din familj och dina vänner är lyckliga att få känna dig! Nu vet du att jag finns :D :P

    Puss och Kram <3

    SvaraRadera
  9. Är det bara jag eller påminner början av ESC:s vinnarlåt Running Scared om din lillasyrras låt "Du"? Haha :p

    SvaraRadera
  10. åh,väntar så på att se den! :D gotta love pirates of the carribean filmerna! Ska kanske se den med klassen på våran klassresa :)

    SvaraRadera
  11. älskar dig och Eric! ni passar så bra tillsammans!<3

    men jag undrar har Eric en blogg, i så fall, vad heter den? :) <3

    SvaraRadera
  12. Hej Molly, måste bara säga att du och Eric passar jätte bra ihop. Jag önskar er all lycka! Hur länge har ni varit ihop nu? :)
    kram

    SvaraRadera
  13. Hej
    Kan inte du (eller kanske någon annan som var där och läser de här) ladda upp något klipp från någon av dina två senaste spelningar? :) Vore riktigt kul att se! Du har en sån fantastisk fin röst! (:

    SvaraRadera
  14. Vadå, ska inte Orlando vara med? Nee.

    SvaraRadera
  15. Varför var du inte i Tyskland i lördags?

    SvaraRadera
  16. Umgås du och Eric aldrig med varandra längre ?

    SvaraRadera
  17. alex schulman skriver en hel del om eric på sin blogg som inte alls stämmer överens med min bild av honom. bland annat att han sagt till en tjej på efterfesten "i will smack you up" och att han kallat alex själv för "jävla fi**a". kan detta stämma?

    SvaraRadera
  18. Hej Molly!
    Du är så fin!!! Åh, måste också se filmen. Jag har sett en av de filmerna och tyckte att den var jättebra så nu måste jag se denna!!!

    Svar till Josefin som undrade om Eric hade någon blogg! Han har ingen blogg men han har en hemsida som heter ericsaade.com
    Där kan man också se hans fanfacebook där han skriver, typ som en blogg!

    SvaraRadera
  19. tack märta då vet jag! till dig anonym före märta, det stämmer inte!! Alex schulman klagar och ljuger hela tiden!!

    Till anonym som fråga, umgås aldrig du och eric längre?
    Jo det gör dom, men hon skriver på sin blogg på grund av att dom ha ett privat liv! Dom är jätte kära har hon skrivit här på sin blogg!! <3

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Jag vill också se den Pirates of the Carribean, det är premiär idag i Borås så får väl ta och dra mig till bion i helgen.. lite synd att Keira och Orlando inte är med, hade så gärna velat se en fortsättning med dem. Men eftersom att Johnny Depp är en så fantastisk skådespelare så tror jag att, om filmen är tillräckligt bra, så förlåter jag dem för att inte Keira och Orlando är med :) Kram Alice

    SvaraRadera
  21. haha läste nyss ditt inlägg efter att jag hade uppdaterat min blogg om filmen..
    http://iidaekelund.blogg.se/2011/may/pirates-of-the-caribbean-i-frammande-farvat.html

    Ibland tycler man bra olika du ;)
    Hoppas du får en trevlig helg..
    lämna stövlarna hemma denna gång.det kommer bli grymt väder i helgen =)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  22. Såg PotC4 i onsdags o den var bra, jestas så bra! Kanske inte min favorit i serien, men iaf ;D Jag saknade OrliBloom o Keira först, men sen dök ju Phlip (a.k.a Sam Claflin)upp *hihi*

    SvaraRadera
  23. Måste bara länka till ett jättegulligt citat av en 4-5 åring om dig :-) http://minbebis.com/blogg/barbamamman/engla-freja-far-mms/

    SvaraRadera