söndag 15 maj 2011

UNDERBART




Som ni förstår så är jag så lycklig som man kan vara just nu. Eric och killarna gjorde ett sånt fantastiskt jobb igår, och även om de redan var vinnare i mina ögon så vann de tävlingens bästa pris - att äntligen kunna ge Sverige en välförtjänt placering i den här tävlingen!
För att beskriva gårkvällen (säger man så? låter bra i huvudet i alla fall...) så satt hela famlijen klistrade - jag satt på golvet typ femtio cm från rutan för att se ordentligt- och skrek och grät under hela poängutdelningen. Det var helt overkligt! Min pojke kom trea. Har fortfarande inte fattat det.

Nu ska jag alldeles strax störta till flygplatsen för att åka till Malmö och spela in barnprogram med bl.a. Erik Segerstedt. Vi hörs mer ikväll!

Här är lite bilder från i Torsdags:


Erics familj

Arenan


Jag och Erics kusin Gustav


Taggade!

Stötte på två roliga norrmän med snygga tröjor som ville ta bild med mig.


Lovade även att visa mina inköp:



PUSS

46 kommentarer:

  1. Vad gulligt att du säger min pojke <3 han var verkligen fantastisk igår :D hälsa honom det!

    SvaraRadera
  2. Ja, men han är fantastisk din pojke! Såg reprisen idag och känner mig så stolt! Om jag känner mig såhär stolt, då vet man hur stolt du är! :) Eric var så duktig, cool och bäst. Jag är dock lite irriterad på dom svikande svenskarna som skrev Azerbajslandets låt! SVIKARE dom var. Men jag sitter och lyssnar på vinnarlåten nu, och den var så tråkig om man jämför med Eric. Eric är så cool med sina danser och allt. Världsbäst och coolast!

    Ha en bra dag, hälsa Eric från mig! :)

    Kram! <3

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Helena där uppe!
    Du är så söt som skriver "min pojke kom trea"!
    Eric var så himla bra igår så det är inte sant! Du ska vara stolt Molly!!!!!!!!!! <3 När kommer Eric hem till Sverige? Har han redan kommit hem?
    Du och Eric är världens sötaste och både du och Eric kommer att vara vinnare för mig i mina ögon i alla tävlingar som ni är med i!!!!!!! Älskar er :D Ni är bäst! Och glöm inte att pussa Eric några gånger från mig.

    SvaraRadera
  4. Ja han kan din pöjk!! Har en sexåring här som ääääääälskar Eric men hon har förstått att gifta sig med honom kan hon inte för han har redan en tjej förstår du mamma säger hon!!! Hälsa din pöjk så gott o säg att han är helt otroligt bra!!! Ja du är inte så dålig du heller Molly!!! Kram från Värmland

    SvaraRadera
  5. vart är klänningarna ifrån? jättefina!! :)

    SvaraRadera
  6. Hahah, jeg og noen andre jenter satt tett intill tv-en og skrek under hele sangen! Han var kjempe flink! <3 :)

    SvaraRadera
  7. åh, han var så duktig! du måste vara superstolt! jag är jättestolt över att vara svensk just nu! Snälla snälla snälla, hälsa honom från mig, haha.
    Och ja, jag har en crush på din pojkvän... hehe, men jag gillar dig så pass mycket att jag unnar dig honom ;)

    SvaraRadera
  8. Eric var helt fantastisk i går, og han var egentlig den beste..hvert fall syntes jeg det, haha, stemte vel sikkert 30 ganger på han ;) 3. plass er kjempebra!!

    Kjempefine klær/sko/smykke du har kjøpt ;)
    Digger bloggen din Molly!!!!

    SvaraRadera
  9. Åh, han gjorde ett fantastiskt framträdande igår! Trea av 44 länder... Underbart bra!

    SvaraRadera
  10. Molly, för det första måste jag bara säga TACK <3!!
    Jag lyssnade på dig i Jönköping igår, och jag kan egentligen inte hitta ord för hur både fantastiskt sjukt j*vla bra du sjunger och hur fantastiskt sjukt j*vla fin du är!!
    Jag är så avundsjuk på dig som får sjunga och göra det du älskar, för det vill jag också göra!
    Jag har i över 5 år velat se dig live och igår var första gången, men absolut inte sista hoppas jag! Du verkar vara världens goaste tjej!

    För det andra nu då... GRATTIS TILL ERIC! Han var verkligen värd den där platsen, om inte ännu bättre egentligen, men 3:a är sinnessjukt bra och jag blev så otroligt glad och stolt över Sverige.

    Tack för att du är så underbar Molly, du är min största förebild, och då menar jag verkligen det! (Jag har bla tagit efter din klädstil lite, den är så snygg)

    SvaraRadera
  11. Molly och Eric!!!

    JAG ÄLSKAR ER !!!!!! <333333

    SvaraRadera
  12. GUUUUD vilken fin klänning! (Den med virkad överdel) Och halsbandet var också jättefint! Stort grattis till Eric och jag kan lova dig att jag är SÅÅÅ himla avundsjuk på dig som har lyckats fånga den snyggingens hjärta! Ni är jättefina ihop och du verkar vara en så godhjärtad tjej Molly. Kramar från Ellinor

    SvaraRadera
  13. ÄR NI FORTFARANDE IHOP!????!?!??!?!?

    SvaraRadera
  14. eric var bäst!! :D var har du köpt klänningarna?? :)

    SvaraRadera
  15. Åhh, du har verkligen tur!!
    Ni passar så bra ihop ;)
    VILL BARA SE ER GIFTA ER NU!!!!!! xDD

    SvaraRadera
  16. Victoria aka OLa Olsson15 maj 2011 kl. 13:47

    Du har verligen rätt! Vilket jobb din "pojke" gjorde igår! Han var helt suverän! Tror hela sverige satt å skrek i sofforna när han låg i toppen och växlade mellan etta å tvåa konstant. Tänk va nära han var! Superhäftigt:) Btw, vilka snygga bruna skinn-ballerinor... Lär köpa likadana, ok om jag härmar?;) TACK för din finfina blogg

    SvaraRadera
  17. Du verkar vara så snäll! Och Eric med för den delen. Jag skulle verkligen vilja vara vän med dig :{

    SvaraRadera
  18. han är jätte duktig!! nu behöver man ju inte skämmas för Sverige längre! Och snygg med! ;))
    ha det bra

    SvaraRadera
  19. Du har sån tur som har ett så fantastiskt liv och en sådan fantastisk pojkvän :D Gud vad härligt att Eric tog oss till en tredje plats i ESC 2011 :'D Var nära på att skrika ihjäl mig när Italien gick förbi oss under de sista rösterna...

    Riktigt snyggt halsband och klänningar ^^ Kram

    SvaraRadera
  20. Precis som "Helena" sa, hälsa honom att han vart riktigt duktig. Både i semin och finalen! :)

    SvaraRadera
  21. Han var helt grymm! Jag höll på att dö när han låg på första plats! <3<3

    SvaraRadera
  22. Ok vad fin den högra klänningen var, får man fråga vart du har köpt den!?:)
    /Sarah

    SvaraRadera
  23. Grymt duktig var han, och riktigt fint halsband du har köpt :-)

    SvaraRadera
  24. Eric var helt fullkomligt fantastisk igår! Att komma trea är fantastiskt! Ännu en gång GRATTIS ERIC!! Kram Thilda

    Ps; Jättefina kläder/smycken du köpt!

    SvaraRadera
  25. vad gullig den vita klänningen var med blommor och virkat upptil :D vart är den köpt ? tacksam för svar :D Erik var jättebra igår! Dock verkade han rejält nervös.. Tror alla skulle bli det iofs ;)

    SvaraRadera
  26. Finger weg von Eriiiccc! :o

    SvaraRadera
  27. Jag är jätteglad för både Erics och dins skull, grattis:)

    SvaraRadera
  28. Asså gud vad jag av gudar er både.. Jag tycker att Eric gjorde ett bra sång och han är så jäkla duktig på att sjunga. Men vi slipper kvala nästa år tack vare vår underbara ERIC.. Du och han passar verkligen. Du är snygg det är han med. Jag älskar din blogg verkligen. Själv skulle jag villa träffa er båda men jag får inte tag på er E-mejl adress (om ni har någon). Men du kan väll skriva ett litet mejl till min E-mejl. Den är: maddi.sz@hotmail.com

    Jag älskar ER enormt mycket. Läser din blogg 24/7. Och igår efter ESC 2011 gick jag direkt till datorn och in på din blogg. Den har betytt mycket för mig. Det känns som om du har alla bitarna på plats. Men aja Puss och Kram. Madeleine

    SvaraRadera
  29. Eric tog Sverige till toppen :D en underbar 3:e plats:D

    SvaraRadera
  30. Stort, stort GRATTIS till både dig & Eric! Har sett alla sändningarna och även att det är svårt att vara opartisk så var han klart bäst! Sen så såg jag resultatet från alla semifinalerna där han låg högst om man jämför både första och andra semi, länk nedan! http://havefun.bloggplatsen.se/2011/05/15/5363255-resultat-semi-1-o-2/
    Han är gryyym! Tror detta kommer hjälpa honom enormt mycket för kommande Europa-lansering av skivan! Han fick poäng från nästan alla länder :D.
    Sen vill jag också säga till dig:
    Vilken flickvän han har!!! Trots att du har mycket i ditt eget liv just nu (student, events och gig du ska sjunga på osv.) så ställer du ändå upp och åker och stöttar i Tyskland! Du är fantastisk! Men tror du också har det ganska bra ändå, Eric verkar ju vara en urhärlig kille!
    Tänk på att ta vara på varandra! Ni är som gjorda för varandra och är världens finaste par <3
    Looove you
    PUSSSS.

    SvaraRadera
  31. Riktigt coolt halsband måste jag säga!
    Och Eric var grym!

    SvaraRadera
  32. Jag håller med Maddee där uppe :) ni måste gifta er! :D

    SvaraRadera
  33. GRATTIS ERIC!

    SNÄLLA MOLLY, DU MÅSTE HÄLSA HONOM FRÅN MIG, JAG ÄR HANS STÖRSTA FAN!DU ÄR INTE SÅ DUM DU HELLER!:D:D:D

    HAN VAR BARA HELT BÄST IGÅR...<3
    ÄLSKAR ER BÅDA!<3
    HÄLSNINGAR JOSEFIN:)

    SvaraRadera
  34. Det var gulligt sagt att säga "min pojke" = så gulligt Molly många kramar Evelina ditt största fanB-)

    SvaraRadera
  35. Tänk så nära Eric var att vinna helt sjuukt, meen visst är det väl så att om man kommer bra till detta året, behöver vi inte kvala nästa år? Eric tog hem sveriges seger i melodifestivalen iår tycker i alla fall jag.
    Nästa gång kanske det är du Molly? hoppas du kommer att ställa upp någon mer gång.
    /Kram Eva

    SvaraRadera
  36. Gud va de var roligt med en topp 3 placering igår.
    Hoppas Eric oxå är jätte nöjd över tredjeplatsen
    De va kul att Sverige lede efter hälften och att vi fick höra Eric prata

    SvaraRadera
  37. *gårdagskvällen stavas det ;)
    Helt sjukt vilken final. Jag skrek mig så hes så jag har fortfarande ont i halsen! Riktigt roligt att det var så jämt också :D. Det har varit så tråkigt senaste åren när vinnaren bestämts innan tävlingen ens börjat typ. Men gud vad nära det var. Lite jobbigt att Italien gick om :( Jag bara satt och tänkte "de (Lettland) kan ju inte ge Italien tolvan, de bor för långt ifrån", men minsann så tydligen kunde de det. Helt sjukt ändå när Sverige var i ledning, jag kunde inte tro mina ögon. Jag kunde inte fatta vad jag såg på resultattavlan. Särskilt efter hur skräpigt det gått senaste åren. Jag fattar fortfarande inte. Och som Eric blev citerad i Aftonbladet: "Europa har fattat grejen". Jag trodde aldrig att Europa skulle förstå sig på svensk musik igen, aldrig. Men så fick vi både ett (indirekt) guld och brons :D. Helt sjukt!!! Helt overkligt!! Helt, ja jag finner inga ord. Det var så kul när Israel gav sin tolva också "and 12 points goes to the most Popular guy tonight" (citerar kanske inte hel ordagrant rätt för mitt minne är så kasst, men med den innebörden iaf :P) och Danny's bus var riktigt nice ;) Sverige kom trea verkligen, shit! Holabandola så det kan gå. Det finns fortfarande hopp för världen :P ESC-världen iallafall ;)

    Kramar från Magda

    SvaraRadera
  38. Hej Molly,jag är ett år yngre än vad du är och jag kommer ihåg den dagen när jag satt framför tvn i soffan när junior eurovision song contest skulle komma. Och där såg jag dig med den otroliga rösten och jag bara log stort under hela ditt bidrag.Jag har följt dig genom åren och på ett sett känns det som du är min bästa vän.Jag märker att vi är otroligt lika varandra och det får mig må bra under dagarna för du är en sån otrolig människa.Nu har du ju ingen aning vem jag är men jag heter Jessica och jag är jättestolt över allting du har uppnått.Jag vet att det kommer gå så bra för dig under alla år du har framför dig.Om jag träffar dig någon gång så ska jag försöka få modet att hälsa och ge dig en stor bamsekram,men så länge så vill jag berätta att du har haft en sånt stort inflytande i mitt liv och utan dig hade jag nog inte varit här idag.Tack så jättemycket för att du är den personen du är, och tack för du på ett sett har funnits för mig sen första gången jag tog telefonen och röstade på dig som en galning(: Jag önskar dig lycka till med den nya lägenheten och jag hoppas att du och eric får ett underbart liv tillsammans i eran nya lägenhet, hälsa han så gott och jättemånga kramar till dig.

    SvaraRadera
  39. Hej Molly!
    Det finns så många fejkade konton på twitter så jag måste bara fråga, har Eric twitter?! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  40. hälsa eric från mig att han var grym i lördags och att han är den BÄSTA artisten i världen! och snyggast! du är också super duktig! :)
    kram

    SvaraRadera
  41. han var helt fantastisk i lördags! :D
    Tycker att det var lite synd att italien gick om för dom var inte så bra, men en tredje plats sitter fint! ;)
    snälla, hälsa honom grattis från ett av hans fans!! <3

    SvaraRadera
  42. hej molly! eric var grymt duktig och han var värd att vinna, men trea var iaf inte dåligt!:D
    men jag läser din blogg ofta och jag kollade om eric hade nån blogg, och som jag förstod så fanns den på hans hemsida, men jag hittar den inte, skulle du kunna länka den eller nåt? skulle gärna vilja läsa båda era bloggar!

    jag älskar din blogg!

    ha en bra dag kram ida!

    SvaraRadera
  43. Du borde vara så himla stolt över Eric!
    Jag tycker att Eric klart var bäst, han borde ha vunnit alltihop!<3

    Ha en bra dag krammar Frida<3

    SvaraRadera
  44. Eric var jätte duktig!
    Men skulle så hemskt järna vilja träffa honom han e typ min störst idol men om du ser honom så ge honom en kram från mig Puss!

    P.S Älskar dig Molly coh Eric ni ä azz söta tsm!
    ;)/puzz puzzz

    SvaraRadera
  45. Har en klänning från det där märket :) Ser precis likadan ut i formen osv, men olika mönster. Hihi. Kram!

    SvaraRadera
  46. Är det där Erics familj?
    Liknar inte hnm så mkt ju...
    hehe
    Kraaamar! ♥

    SvaraRadera