onsdag 18 maj 2011

Sista nu...


Sitter här och pluggar inför mitt absolut sista prov... har läst säkert 8 sidor av 24 på fem timmar, TROTS att jag mutat mig själv med choklad! Kan inte fatta att det är så tungt när man är så nära mållinjen. Brukar alltid tänka när jag ser på friidrott "Men kom igen nu! Ta fram den där extraenergin nu de sista meterna! Det är ju sååå kort kvar!" men nu fattar jag hur det känns. Att målet är nära gör bara att slappnar av mer.

Förresten! Har ni smakat den nya chokladen Caribbean? Eller naeddiraC (som det står på mina bilder!)? Har ni? HAR NI?



... Det har jag! Även om jag är lite konservativ och gillar originalen med bara choklad, nötter och nougat, så var den här helt okej! Choklad är ju ändå choklad. Dvs ALDRIG ÄCKLIGT!

Puss och godnatt! Svamp!


27 kommentarer:

  1. Det ser gott ut :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har inte smakat den chokladen!
    Tack för tipset, den SKA jag smaka! :D
    Kramisar/Kristina!

    SvaraRadera
  3. Jag fattar inte hur du ändå orkar. Plugga som satan och låta oss följa din fina blogg varje dag. Jag började också blogga men det blev mer och mer sällan att jag skrev till slut. Det är konst att blogga också, skriva så det blir intressant. Det kan du. Jag följer den så ofta jag kan ska du veta. Tänkte på din spegelvända bild med chokladen. Tror att om fixar inställningarna på din webcam som blir texten rätt:) Kramar.

    SvaraRadera
  4. Jag bommade verkligen på mitt sista prov i gymnasiet. Hjärnan var inte med i slutet, kunde bara tänka på student och solen haha.

    SvaraRadera
  5. Hej Molly! Jag har föjt din blogg sen i höstas nu. Det känns som att jag känner dig, fast jag aldrig träffat dig. Jag har läst VR under en lång tid nu, och efter att jag läste artikeln om dig och vikten har jag fått ett bättre självfötroende. Jag ser ungefär ut som dig i kroppstypen. Men jag har insett (genom VR & din blogg) att det är fint med mina höfter och jag är glad över att jag inte har pinnsmala armar och ben. Det är fint! Utan mina höfter osv, skulle det ju inte vara jag? Jag vill bara tacka dig för att du har verkligen hjälpt mig!! :) Kram Elin

    SvaraRadera
  6. Jag har smakat den ;) åt upp hela framför den nya pirates-filmen faktiskt :P Den var riktigt smarrig!

    SvaraRadera
  7. Är det den som smakar lite banan i sig ;o?
    Såfall har jag ätit den. Den var helt okej :))

    Kram!!!

    SvaraRadera
  8. Men vad smakar den då? x)

    SvaraRadera
  9. Lycka till med provet! Nej jag har inte smackat den chokladen, men den ser god ut! Kram Thilda

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag är en tjej på sexton år som är intresserad av musikbranschen men inte utav själva sångdelen utan mera av manager delen och jag vet ju att du redan har en fot inne i den branschen och så även din pojkvän så jag tänkte om du kan något om manager yrket eller om du känner någon som kan och kan svara på frågor om vart man ska/bör vända sig efter gymnasiet etc. jag har redan försökt kontakta folk i branschen men utan resultat så då kom jag att tänka på dej. skulle verkligen göra mig jätteglad om du när du har tid kunde ge ut någon adress/ mailadress till någon som kan svara på mina frågor. Min e-mail är beatrice9406@hotmail.com och du/ dem får gärna maila dit.

    Varma Hälsningar Beatrice

    SvaraRadera
  11. farligt gott är min åsikt :D

    SvaraRadera
  12. MMm... den ser jättegod ut! Älskar choklad, haha :)
    Du kommer att klara det här provet superbra och tänk på att du sedan kommer att vara fri!!! Fri som en fågel, hihi <3
    Älskar dig Molly! Blir så glad varje dag när jag tittar in på din blogg och ser att du har skrivit något även fast du har så mycket med skolan.
    Kärlek
    //Märta

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Om du har en mac dator, så kan du "vända" bilden så att din text kommer på rätt håll :). Det gör du med "kringla" (cmd) F eller går in på Redigera i menyn där upp (om du använder Photo Booth så står det längst ner vänd bild/vänd bild automatiskt.
    Jag vet inte om du läser detta eller om du redan kan det men ville bara hälsa det :D.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Det sägs att du och Eric har förlovat er, har ni det? :)

    SvaraRadera
  15. Hej Molly!

    Vill först och främst bara säga att din Eric är så otroligt begåvad och hans låt och performance i lördags var otroligt bra, satt och hejade som tusan! Han verkar dessutom vara så fin, både på in och utsidan ;).

    Tycker jättemycket om dig också Molly. Du verkar så söt och du är så duktig på det du gör! Jag har läst din blogg ett tag och kommer självklart att fortsätta med det.

    En massa kramar till dig!

    SvaraRadera
  16. Åh jag älskar choklad!
    Den här nya är ju jättegod, fast smaken blir långtråkig haha! :D
    Kra

    SvaraRadera
  17. heeeeej molly !!

    ville bara säga att jag älskar dig och din blogg :D är du och erik fortfarande tsm? om inte vad hände? ni är så söta tsm.

    Love Beatrice

    SvaraRadera
  18. smaka chockladen bra? ;)

    Molly du verkar vara så himmla gullig och rar och en sån underbar person! Du är verkligen min största förebild och man kan inte vara vackrare än vad du är!

    hoppas du mår bra och har det toppen, kraaam på dig Molly! :)

    SvaraRadera
  19. ja håller med dig molly! så här nära som man är nu så orkar man ingenting alls!!! :P

    //en annan blivande student

    SvaraRadera
  20. OHMYGOD! HERREGUD JAG ÄR I EXTAS!!! VARFÖR SÄGER DU SVAMP EFTER GODNATT?! Finns det på riktigt?! Alltså du kommer säkert tycka att jag är konstig nu men alltså för ganska längesen när jag skulle smsa gonatt till min kompis skrev jag "godnatt som en svamp!" helt random bara för att jag fick för mig det, hade aldrig aldrig hört det förut, och hon fattade ingenting men gick på att man brukade säga så när jag lurade henne haha. Sen dess har hon trott att man kan säga så och vi säger "natti som en svamp" varenda jäkla kväll haha, det har blivit helt naturligt. Och alltså jag trodde att vi var helt knäppa, kanske framför allt jag som fick för mig att säga det, men ändå! OCH SÅ LÄSER JAG DIN BLOGG OCH BA HALLÅ VADDÅ ÄR HON LIKA KNÄPP SOM OSS?!?!?!??! Haha åh jag skrek rakt ut, blev så chockad. Men ja, nu efter min långa kommentar borde väl min fråga komma: säger man så på riktigt? Eller har du och jag precis samma knäppnivå så att vi får för oss att lägga till just svamp av allt efter godnatt? TELL ME!!!

    SvaraRadera
  21. yo molly, om det är mac och photobooth du använder kan du ändra det spegelvända i bilderna under "redigera - vänd nya bilder automatiskt", så blir text (och ens ansikte då) rättvänt som på vanliga kort. det upptäckte jag själv för några veckor sen, efter mer än tre år med min mac. :P hade faktiskt inte ens tänkt på att de var spegelvända, och då har jag ändå haft en piercing på vänstersidan av munnen i fem år, man skulle ju kunna tänka sig att jag skulle reagera på att den sitter på högersidan på alla kort, men nädå. aja, en liten utsvävning. antar att det finns liknande inställningar i pc-programmen med.

    SvaraRadera
  22. Choklad kan som du säger aldrig vara fel! Du ska prova på choklad med pepparkaka. Det min vän, det är grejer det! ;)

    SvaraRadera
  23. hej molly

    satt faktiskt nyss och lyssnade på din låt i lilla melodifestivalen och kom till att tänka på; hur träffades du och erik? :) OCh hur reagerade du på att han pratar skånska, var det svårt att förstå i början? :)

    SvaraRadera
  24. Ååå va söt du är på bild två! Det ser ut som att du har en sån där gullig grisnäsa som Penelope i filmen med samma namn. Rekommenderar den filmen starkt. Jättesöt lite fantasy saga <3 Reese Witherspoon har en liten roll för hon är med och regisserar. Jättesöt film :)
    Kramisar från Magda

    SvaraRadera
  25. haha du är så skön molly! ;)

    SvaraRadera
  26. du är så himla gullig molly! helt oemotståndlig, vet ingen som sprider så fin och positiv energi som du! kram

    SvaraRadera