söndag 15 maj 2011

Dagens tabbe

Hela flygresan var nog fasen en tabbe... Skyller på att jag fortfarande är i chock efter igår...

- Det hela börjar med att jag är sen och inte hinner checka in min väska och därmed får slänga min nya Body lotion...
- När jag kommer in i planet sitter alla och ser lite smått sura ut eftersom att jag tydligen var sist...
- Den enda lediga platsen var framför två skrikande bebisar (de hade liksom ett skrikschema... När den ena slutade så började den andra...)
- Jag råkade snudda vid flygvärdinnornas rumpor säkert 4 gånger eftersom jag hade tidningen ute i mittgången...

Och värst av allt:

- Jag fick en tillsägelse när jag började måla naglarna... Så pinsam jag är! Hade ingen aning om att det kunde vara farligt! Eller, visst har jag väl hört att det kan vara brandfarligt, men ändå... Jag hade väl otur när jag tänkte. Eller inte tänkte rättare sagt!

Så om någon som satt på samma plan som mig läser det här- förlåt för mitt snurriga beteende!



Såhär ser min "förlåt-min" ut idag!

Sitter nu i taxin påväg till studion. Ska bli askul! Jag ÄLSKAR att jobba med barnprogram!



-- Bloggar från iPhone

31 kommentarer:

  1. hej Molly! :)
    tror också det beror på chocken från igår och att du inte riktigt släpp den...

    Men tänkte höra med dig. Jag är en tjej som skulle vilja jobba med barnprogram och andra tv saker som dubba, göra musikvideos. Då undrar jag hur jag ska göra, om du har några tips?
    skulle jättegärna vilja ha svar: min mail adress är balanstjejen@hotmail.com
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej Molly! Åh du är en så fin människa, måste bara få det sagt först!

    Sen är det en sak som jag vill fråga, och du behöver självklart inte svara på det om du inte vill!
    Men i min skola går det rykten om att Eric Saade är halvlibanes, som mig! Men det finns några killar i min klass som brukar vara kaxiga mot mig och göra narr av mig när jag säger det. Men om jag ska vara ärlig så är jag faktiskt ganska stolt över att ha en mamma från libanon och en pappa från sverige, vare sig Eric också har det eller inte. Men det vore så skönt, som ett bekräftande, ifall du bara kunde svara på den här frågan. För jag orkar inte med att de ska hålla på och skämta om mig något mer...

    Massor massor massor med kramar till dig!
    //Sarah

    SvaraRadera
  3. Haha stackars dig Molly! Vilken flygresa :P när jag läste att du fick slänga din nya body lotion så tänkte jag: nej! det hände för mig också en gång, en helt splitterny lotion från the body shop, dom som typ kostar 300 spänn fick jag också slänga! haha

    Kramar!

    P.S När kommer Eric hem?

    SvaraRadera
  4. Sötnos!!!
    Jag går och tänker på Eric hela tiden, haha <3
    Är så glad för att han kom trea :D
    PUSSSSSSSSSS Märta

    SvaraRadera
  5. har eric någon blogg?
    älskar din blogg btw, helt fab! du verkar så sjukt rolig och skön :D
    Kram! <3

    SvaraRadera
  6. Haha! Skulle inte vilja vart dig på flygplatsen! Hoppas det går bra med barnpogramsaken :P :)

    SvaraRadera
  7. lätt hänt :P

    Hittade denna sidan på en engelsk blogg sida med personer från hela världen : http://mollysanden-de.tumblr.com/

    tror personen som har startat den är från tyskland =)

    SvaraRadera
  8. Haha nee... Gud vad piiiiinsamt:)
    HÄLSA ERIC ATT HAN VAR GRYYYYYYMT BRA IGÅR !! Jag och min kompis stog upp i soffan och skrek, hoppade och blev förbannade... m.m..igår under röstningsresultaten... Som sagt han var awesome;)
    HÄLSA ERIC!! Jah tror nog att resten av Europa tyckte Eric var söt som socker (och SNYYYGG för den delen):p
    Puss&kram till er(ic) <3 haha skojja till dig också sååklart din lilla ängel<3333

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Inte så konstigt att du är snurrig, det är ju lixom inte varje dag ens stora kärlek i livet går och blir 3:a i Euron, helt underbart :)
    Kram på dig :)

    SvaraRadera
  10. Åhh, Molly (L)
    Det där med flyget lät riktigt jobbigt ju :o, hahah! Men du har allt rätt i världen att skylla på allt som hänt och att de senaste dagarna varit sjukt aktiva och krävt så enormt mycket av dig! Du är en underbar tjej! Du och Eric ställer ju verkligen upp för varandra i vått och torrt! Ert förhållande kan ju hålla hur länge som helst ju! <3
    Du e bääääst! puussss

    SvaraRadera
  11. ÖNSKEMÅL TILL BLOGGEN!!!
    Jag har ett litet önskemål/förslag som jag och förmodligen massa andra tjejer där ute skulle vilja att du skrev lite kärlek - och relationstips!
    -Lite om hur ni träffades
    -Hur man håller kärleken vid liv
    -Hur man gör om man gillar någon jätte mycket och så vidare...
    Har verkligen fullförståelse för om ni vill vara privata, men! Vem vill vi hellre ha råd av än en snygg och helt awesome Molly Sandén som är 18 och redan varit ihop med sin nuvarande Eric i 4 år! Helt amazing! Hade varit såå BAAAALLLT!

    SvaraRadera
  12. Hihi, stackare.
    Du? DU MÅSTE HÄLSA ERIC ATT HAN VAR RIKTIGT GRYM IGÅR,
    och sedan en liten fråga, jag är ett stort fan av både dig och eric, finns det någon adress man skulle kunna skicka ett fan brev till, har letat hela dagen till och med på 118100 (de svarade att adressen var offentlig)
    Har redan skrivit ett lång brev med några teckningar på b.l.a Eric (som jag försökt och rita)
    snälla, skulle du kunna hjälpa mig? skulle vara sjukt snällt :D <3 <3

    SvaraRadera
  13. haha så söt du är :)
    så stolt över sverige och eric igår! GRYMT att komma trea!! efter alla 18 och 20oende platsar. Tråkigt bara att östländerna röstade så dåligt!!
    Kram till dig Molly!!

    SvaraRadera
  14. Haha lät lite jobbigt ;) Läget med dig då? :)

    SvaraRadera
  15. SARAH!

    Ja, han är halvlibanes och halvsvensk.

    SvaraRadera
  16. Min dotter Alice sjunger popular och manboy på min facebook sida...kolla in :-) Ann-louise Ståhl heter jag...jag är den med slingor och långt hår.
    mvh
    Ann-louise

    SvaraRadera
  17. Hejsan Molly!
    Jag hoppas verkligen att du och Eric vet hur JÄKLA STOLT jag och resten av svenska folket är, han var GRYM!

    Och snälla säga det här till honom om han inte vet: Han kom ETTA på semifinalen och dessutom har hans låt 5 miljoner (högst antal) tittare medans VINNARLÅTEN har runt 2 miljoner på youtube! Det är ganska självklart vem FOLKET hejade på! Han är vinnaren i mina och många andras ögon!

    SvaraRadera
  18. Eric är bäst! Han var grymt bra. Vi borde ha vunnit fast jag är ändå mycket glad över att han kom trea. Älskar din blogg!!!

    SvaraRadera
  19. Här kan ni läsa en fin intervju med Eric:
    http://www.svd.se/kultur/europa-star-pa-tur_6145749.svd

    SvaraRadera
  20. Hej, du har en riktigt bra blogg älskar att läsa den. Och du är en riktigt grym sångerska, men skulle du inte kunna skriva lite mer var du har köpt dina kläder och vilka stylingprodukter och smink som du använder. För du har en skitsnygg klädstil och fixar ditt hår och smink skitsnyggt! :) Jag undrar speciellt om du använder någon locktång och i så fall vilken? :D
    Mvh
    Miranda

    SvaraRadera
  21. Hi Molly!
    I have seen clips from Youtube when you sing, and I got goose-bumps when I heard you sing! You sing beautifully, especially the song called "Gabriellas song", I did not understand what you sang though...
    I could not believe that you are the same age as me!
    I wish you the best of luck for your carrer.
    And by the way, I am a huge fan of the Eurovision Song Contest, and today I heard from my friends that your boyfriend represented Sweden. Is this true? Anyway, he was good, I love to dance myself and the choreography was splendid! The song was not so bad either.
    Are you recording an album soon?
    Hopefully you will!
    Have a wonderful summer,
    Jaqueline from Avignon, la France

    SvaraRadera
  22. Hej Molly!
    Jag vet att du inte vill svara på privata frågor om dig och eric men jag undrar hur det funkar för er när ni båda jobbar mycket och båda har ett jobb som innebär mycket resande? Kan det dröja flera veckor mellan de gånger när ni ses om ni är ute på turne osv? Och jag förstår att det varit mycket för eric med esc nu å så men ser en vanlig vecka ut såhär för er också? Att ni inte ses några dagar i veckan? Jag skulle tycka det var jobbigt :(

    SvaraRadera
  23. HEJ MOLLY!

    Hittade till din blogg igår & kollade in den lite snabbt då.
    Nu sitter jag med mina 2 barn & läser lite mer. Min dotter som heter Mirela, hon är 4 år & hon ÄLSKAR DIG & ERIC JÄTTEMYCKET...!!! <3

    Hon tycker att du är jättesöt & Eric med. Hon älskar att lyssna på din & Erics musik. När hon ser eller hör nåt av dig eller Eric så blir hon såååå glad. Hon vill ha samma smycken som dig, vara likadan i håret... ;-) Hon & hennes storebror har båda mörkbruna ögon som Eric & de är också halvsvenskar, som han. Eric visar att det är något man verkligen kan vara stolt över... :-)

    Läste att du hade varit i jönköping i helgen, vad synd att jag inte hade hittat din blogg innan helgen. Annars hade vi kommit & lyssnat på dig.

    Jag kommer läsa din blogg & Mirela kommer titta på alla fina bilder på dig. Hoppas att du snart kommer till Jönköping eller någonstans här i närheten igen, så vi kan komma & lyssna på dig.

    Finns det nån adress dit man kan skicka ett brev till dig (& Eric)?

    Jag måste säga att jag tycker att både du & Eric verkar vara så mysiga, snälla & gulliga. Det finns många kända människor som man inte ser som bra förebilder för sina barn & det är svårt att förklara för barnen om det. MEN både du & Eric ser jag som jätte, jättebra förebilder till mina barn. :-)

    Tycker att det är så fint att ni har varit tillsammans så länge, du måste ha varit 14-15 år när ni träffades & han 15-16 år...? LYCKA TILL med allt både till dig & Eric...!

    Fortsätt så som ni gör nu, för ni är jättefina, duktiga & bra människor.

    STORT GRATTIS till Erics 3e-placering i Eurovision. Nu är man återigen stolt över att vara svensk... :-)

    KRAM TILL DIG & ERIC FRÅN MIRELA (4 år) & MIRELAS mamma ANNAH (29 år GAMMAL haha...). <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  24. Eric var grym i Lördags. Blev skit förbannad när Italien fick den där 12:an >:(
    Men 3 av 25st är jättebra!
    Han borde kommit etta! Tyckte inte vinnarna och Italien var så värst bra. Eric var mkt bättre.

    Min placering (Vad jag tycker):

    1: Sverige
    2: Irland
    3: Finland
    4: Danmark
    5: UK

    ~

    SvaraRadera
  25. Hur kan du få ditt hår så lockigt varje dag? lockar du det varje dag?? /M

    SvaraRadera
  26. hahahhaha då var visst inte jag den enda som skämt ut mig på ett plan! råkade nästan fälla en flygvärdinna en gång eftersom jag sov och hade fötterna i mittgången... jag dog lite då och önskade bara att vi skulle vara framme ^^'
    KRAM BÄSTA MOLLY! ♥

    SvaraRadera
  27. Hej Molly, Super fin Blogg!:)
    Ville bara länka dom här länkarna till dig en rolig sak bara haha du kanske undrar vad det är , det är så att min bror är andra personen i Sverige som heter Eric saade och många gånger har folk trott att det är min bror som är sångaren och nu har tidningar och tv:n pratat och skrivit om han, skulle vara kul om du kunde kolla in dom, och kanske visa Eric?:) Kramm söta du!

    http://svt.se/2.33919/1.2425182/saade_i_umea_vill_inte_bli_popular

    http://vk.se/Article.jsp?article=443789

    SvaraRadera
  28. Du e ju bara för rolig! gillar dina inlägg!

    SvaraRadera
  29. DU ÄR BÄST MOLLY! Du visar att även om man har världens finaste sångröst och har varit med i melodifestivalen, kan man göra tabbar och vara pinsam. <3

    SvaraRadera
  30. Tack och lov att det finns fler som skämt ut sig som jag.:) Då jag och min brorsdotter hade skyndat till ett tidigt tåg mot Sthlm satte jag mig för att måla andra lagret på hennes naglar, hinner inte måla många innan en man utbrister: "Men vad gör du?!". Bad snabbt om ursäkt och slutade måla naglarna. Har skämts som en idiot för det sen dess, av någon anledning, men nu mår jag bättre när jag inte är ensam om det.;P

    SvaraRadera