måndag 30 maj 2011

Mini-turné

Godmorgon mina solstrålar! Står halvsovandes på tunnelbanan påväg in till träningen... Imorse var en sån morgon där klockan ringer och man tror att man aldrig hunnit somna. Att ögonen faktiskt var vidöppna när den ringde. Men förmodligen så kändes det bara så (hoppas!).

Eftersom att min hemsida fortfarande inte är uppdaterad så tänkte jag informera om veckans tre gig som jag jättegärna vill att ni kommer på! Så kan vi kramas och sånt! Det är ju alltid trevligt!

Såhär ser det ut:

3/6 Falköping Stora torget 12.00

5/6 Mölndal Stadshusparken 18.00

6/6 Nykvarn Folkets park 13.30



Ses vi?

Pusss



-- Bloggar från iPhone

38 kommentarer:

  1. Vill jättegärna se dig sjunga, hoppas på att du kommer till Jkpg snart & sjunger. Hittade ju din blogg efter att du redan hade varit i Jkpg, annars hade vi kommit & lyssnat på dig.
    Kram på dig <3

    SvaraRadera
  2. Åh, hade jag kunnat hade jag åkt på varenda en ;) Men nu kan jag inte åka på någon alls :(

    SvaraRadera
  3. Hej

    Såg att Pernilla Wahlgren skrivit på sin blogg att hon gör rösten i Rio. Jag trodde det var du. Eller gör hon någon annan dvs inte huvudrollen? Våra små tjejer älskar dig och jag hade lovat dem att se filmen just för att du gör rösten. Har jag "ljugit" för dem? Ha en bra dag. Har också en tung morgon. Oftast faller de in på måndag (hur kan det komma sig...) Ja det är ofta svårt att komma i säng söndag kväll då jag ofta vänt på dygnet...
    Har du några spelningar norröver i sommar?

    MVH
    U i Boden

    SvaraRadera
  4. Hej Molly, jag vet precis hur det känns när väckarklockan ringer och det inte känns som om man sovit alls!

    Måste bara säga att jag hittade en låt som jag gärna skulle höra dig sjunga någon gång:

    As Love is My Witness med Westlife. Den är superfin, och jag tror att den skulle passa din röst =)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul Molly! Hoppas jag hinner se dig i Falköping, ska dock jobba men jag kanske kan smita ut och kolla på dig ;D Annars får du gärna kika in på SJÖBERGS GULD som har väldigt mycket fina smycken, och det gillar väl du? ;) Thomas Sabo bland annat, om du har tid så varför inte? :D (Sjöbergs guld ligger precis vid stora torget ungefär)

    SvaraRadera
  6. Åh vad skoj :) vill träffa dig!
    Kan kanske komma till Falköping :D

    SvaraRadera
  7. Åh jag skulle så gärna vilja se dig sjunga någon gång! Jag kan inga utav datumen eftersom jag ska på studentmottagningar ;) förresten, när tar du studenten Molly? :D vill komma och titta när du springer ut! om jag får alltså :P

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vill me träffa dig, men bor i Malmö :( kan du inte sjunga i Malmö i sommar? puss

    SvaraRadera
  9. vill så gärna men kan inte :( skulle ha sett dej på luleå kalaset, om jag bodde kvar där. men min syrra o mamma som bor kvar där såg dej. syrran vissa bild.du e så vacker :)

    kan inte du komma till lila oskarshamn nån gång (helst i augusti, så jag kommer hem)... :) kram

    SvaraRadera
  10. Tyvärr kan jag inte komma. Det är alldeles för långt bort för mig. Jag bor i Norrbotten.. Men jag hade gärna kommit om det var närmare! :) Haha, kan du inte komma hit till Luleå nån gång? ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  11. nu kan du se massa fina bilder från stylingtävlingen på bloggen
    www.aida.freshnet.se
    kram på dig!

    SvaraRadera
  12. Skulle gjort vad som helst för att komma till möndal ,bor typ där , men nee då är jag i holland och missar dig. Snäll molly du måste komma till gbg mer i sommar så jag får se dig live !<3

    SvaraRadera
  13. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Du kommer till Möndal :D Då kanske jag kan se dig <3 Hoppas hoppas hoppas!!!1 <3333
    PUSSS Märta

    SvaraRadera
  14. shahad :) Eric Saades största fan! ;)30 maj 2011 kl. 16:52

    heej världens sötaste! <3
    ja.... jag har kollat din blogg i smyg lite då och då för jag har dataförbud i 1 vecka tydligen har jag suttit vid datorn för mkt typ ungefär 8 timmar i sträck! D:! aja,skulle du kunna ha en sån där frågestund igen? du svarade aldrig på mina frågor! :(! men 1 sak vill jag typ veta: vf är hatar typ alla Eric's fans dig? är det bara för att du är ihop med han? det tkr jag är löjligt för om man verkligen älskar Eric så tkr jag att man borde vara glad för hans skull!
    jag är ju 7kt kär i Eric men är glad för hans skull! liksom if he smile,i smile!
    har oxå hört några säga att han är nt direkt trevlig men det tror jag nt på enligt mig är hn suuuuuuuper trevlig för när jag träffade han var han hur söt och snäll som helst han höll på komma försent för min skull!
    det tyckte jag var gulligt! <33
    hihi!
    Ta hand om dig o Eric! <3
    Puss! <3

    SvaraRadera
  15. shahad :) Eric Saades största fan! ;)30 maj 2011 kl. 16:58

    heej.igen! <3
    jag har bara ett tips elr rättare sagt sak som jag önskar från dig! <3
    det är att han nt du göra nått inlägg där du och Eric skriver nått kul elr så och lägg masser med bilder med roliga glimarser (hur tusan stavar man det?!?!) elr nått? liksom som en riktigt ich Eric ich Molly? snälla? eller nån video där ni svarar på några av komenatrerna elr nått och gör roliga saker! jag har sätt väldigt många bilder på eric när ni är t.ex pirater och sånt här men då var ni typ 16 elr nått! snäll Molly? tänk på alla barnen (jag skrev det för att jag vet fan nt vad du ska tänka på så då får du väl tänka antigen på mig elr på alla barnen XD)
    älskarej! <3
    Puss! <3

    SvaraRadera
  16. Molly, det vore jättekul om du kommer till Kalmar eller Öland i sommar! Vill så gärna se dig!

    SvaraRadera
  17. Hej Molly! Jag har inte läst din blogg så länge bara i några månader och jag ÄLSKAR den! Kommer du någongång till borås i sommar? Eller i närheten? Kram Evelina

    SvaraRadera
  18. HejMolly ! <33
    Tyvärr ses vi inte då, men jag bor i Malmö och jag har hört att Eric kommer uppträda på Malmöfestivalen :D Kommer du också följa med honom?? Det vore roligt om du också kom och sjöng här i Malmö ! ;):D Tacksam för svar ;)
    Kram Alexandra <333

    SvaraRadera
  19. Hej Molly ÄÄLSKAR din bloggoch har följt den några månader nu och hoppas att du kan komma till den lilla staden Varberg ngn ggn många kompisar till mig älskar dig och vi hoppas att du kan ta dig hit och sjunga. Vore toppen roligt att se dig LIVE!! :)

    Kramisar Louise i VBG maila gärna mig om du kommer hit: louisepi@glocalnet.net

    SvaraRadera
  20. Hej Molly!!!!

    Jag kommer till Nykvarn folkets park på måndag(6/6) och kollar på dig. Jag och några kompisar åker ända från förorten i Stockholm till Nykvarn för att få se/träffa dig!!! Kommer att ta 3 timmar att komma dit, så vi/jag hoppas verkligen att vi får träffa dig!! :D

    Du kommer också få en liten överaskning(stavning)!! :D
    Vi ses i Nykvarn!

    Puss och kram <3

    SvaraRadera
  21. Åh, kan du aldrig komma nära mig :(

    älska dig molly ! <3

    SvaraRadera
  22. Vad kul Molly. Jag hoppas att jag kan komma :-) Kram Evelina :-D

    SvaraRadera
  23. JAG VILL KOMMA...
    Ligger någon stad nära Karlskrona?
    Hoppas det!
    För då kommer jag!
    KRAMISAR!

    SvaraRadera
  24. Jag vill så gärna träffa dig Molly, men jag bor i Jönköping! Men kanske jag kommer på någon ut av dem! Kram Thilda

    SvaraRadera
  25. Hej Molly! Jag tycker att du är jättebra, kan du inte komma ner till Malmö och spela? Missade dig när du filmade rampljuset . Bamsekramar <3

    SvaraRadera
  26. När kommer du till Uppsala, HALLÅ!!! Vill sååå gärna träffa dig underbaraste Molly<3 :D

    SvaraRadera
  27. hej molly!
    jag älskar verkligen din blogg, och jag kikar in flera gånger per dag med hopp om att du skrivit något! du skriver så sjukt bra! jag älskar din blogg och att du verkligen kan bjuda på dig själv i texten och på bilder :)

    SvaraRadera
  28. Jag kommer träffa dej i Nykvarn 6/6:)

    ska bli jättekul!:D

    Kram Lara

    SvaraRadera
  29. En fråga... har du och eric förlovat er??

    SvaraRadera
  30. skulle du vilja ha ett barn.
    jag vet att du ärung så men....

    SvaraRadera
  31. JAAAAAAAAAAAAAAAA, VI SYYYNS I MÖlNDAL..!

    va glad jag blev nu! :)

    SvaraRadera
  32. Fina Molly, uppdatera mer :,( <3

    SvaraRadera
  33. Förresten...En lite fråga...Kommer du ha någon signering också? Och vet du ungefär hur länge det håller på?

    hade varit tacksam för svar ( eftersom jag kommer att komma lite senare....Så jag inte missa exakt allt, haha! :)

    kramar //Felicia

    SvaraRadera
  34. Vi ses i Nykvarna Molly har du Erik med dig hoppas det I love him

    SvaraRadera
  35. När kmr du till farsta

    SvaraRadera
  36. Molly pleas kom till Täby eller Skansen eller grönan så kan jag komma men jag och typ en kommpis sk asticka hella vägen till Mölndal och sedan Nykvarna men vi är hemma i mellan OFC Molly ta med dig ERIC plzzz;)Skulle vilja interjuva er till skoltidningen men all vill få tag på Eric til skoltidningen ochjag skulle bli jätte glad om ni kom hitt till täby eller till min skola plzzzz ;)


    Puzzzzz MOLLy Och Puzza eric från mig lizzzi

    SvaraRadera
  37. Ses i Nykvarn den 6/6!!!!
    Längtar redan!! <3

    SvaraRadera