lördag 21 maj 2011

Bilder med er


Jag har fortfarande inte orkat ta mig upp ur soffan... ett tydligt tecken på att jag inte mår bra är godisskålen här bredvid mig som är orörd! Först och främst är det en sensation att det ens blev något över från myskvällen igår, men en ännu större sensation är att den fortfarande inte är uppäten, trots att jag inte ätit frukost... måste vara dödssjuk!



Har legat och rensat lite bland bilder och hittade de här bilderna med några läsare!

Världens sötaste Elle kom och hälsade på mig under tv-inspelningen i Malmö.
Topp: VILA
Halsband: Tyskland

Några härliga läsare utanför Pirates-premiären i måndags.


Näe, nu ska jag nog ta och pallra mig upp och äta lite. Ikväll har Emil och Urban Cone spelning på Strand som jag självklart måste gå på! Så jag måste börja piggna till nu!



11 kommentarer:

  1. hej molly jag tycker att du ska ta en duch nu.
    va du med eric i går??

    SvaraRadera
  2. Hej Molly!!

    Stackars dig, jag hoppas verkligen att du mår bättre snart!
    Ta det lugnt och fortsätt att mysa i soffan och kolla på någon film elr nåt..
    Skulle gärna vilja träffa dig någon gång!

    Krya på dig!!! <3
    Puss och kram

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA VILKEN BILD!

    men iallfall, tack för i söndags! ♥ hehe

    SvaraRadera
  4. sötan, krya på dig! Kram!

    SvaraRadera
  5. Oj vilken bra godissmak du har, jag hade ätit upp allt direkt :D

    Kramiz Malin

    SvaraRadera
  6. Åh, vad synd att du kanske är sjuk.. Men Eric var ju med på Bolibomba igår tror jag, kolla på tjejen som skickat inn "Finns du på riktigt, för jag är osäker på det."! Haha, så gulligt! Så kan du skriva ett Jag dör inlägg nr.två! :D Krya på dej Molly, äter man inte upp godiset är det riktigt allvarligt läge. Har du prövat med choklad? Äter du inte det är du nog dödssjuk.

    SvaraRadera
  7. Krya på dig!!<3<3
    kramar Matilda!

    SvaraRadera
  8. Matilda de la Rose22 maj 2011 kl. 09:30

    kryya Molly!<3<3 varma kramar!!

    min största önska i hela världen är att få träffa dig i verkligheten.Det skulle vara så himla coolt att få träffa dig. kramizar Matilda i arvika

    SvaraRadera
  9. Hej finare Molly <3
    Tycker så otroligt synd om dig! Jobbigt att vara sjukt när det finns så mycket annat som man vill göra! Men det löser sig säkert ;)
    Vad SÖTA ni är! Du och Eric alltså som har myskväll :D att få lite tid för varandra och samla lite extra energi - speciellt när du inte känner dog riktigt bra heller.. Åh, ni två är verkligen jooooordens finaste, gulligaste, underbaraste, snyggaste, hetaste och bäääääästa par! (L)
    Älskar din blogg & diig
    PUSSSS.

    SvaraRadera
  10. Stackars dig! Hoppas att du blir frisk snart <3
    Kommer du att skriva på bloggen var du ska spela i sommar? Jag vill jättegärna se dig någon gång i sommar men man vet ju aldrig var du ska spela :(
    Saknar dig! Puss Märta

    SvaraRadera
  11. I'm very hungry because of the first picture ! sorry i can't speak your language :(
    :)

    SvaraRadera