tisdag 24 maj 2011

Kräk el

Godmorgon! Hur mår ni idag? Jag är fortfarande jätteförkyld och rösten är sämre än någonsin! Men jag låter askul! Som en kråka i målbrottet typ. Skulle egentligen spelat in i studio igår, men kunde inte få fram en ton. Lurade därför hem några vänner hem till mig och hade filmkväll. Supermysigt och precis vad jag behövde!



Haha! Så här såg det ut när jag kom ut från toaletten. Jag har så kreativa vänner!


Nu sitter jag hos min fina frisör Emir. Äntligen ska den gråbruna utväxten bort! Ska även byta mina extensions. Visar resultat sen!


Puss

-- Bloggar från iPhone

15 kommentarer:

  1. Haha, vad roliga dom är...
    Stackars dig Molly!!! Hoppas att du blir bättre snart så att du kan sjunga!
    KRAAM Märta

    SvaraRadera
  2. Hejsan :) , Jag är medlem på en sida för tjejer som heter Gosupermodel .. och jag undrar om jag får göra en Intervju med dig för det skulle vara väldigt kul för dom andra att få läsa :)
    För jag tycker du är en bra förebild .
    Många kramar Nadine .

    Om jag får intervjua dig så kan du skicka en komentar på min blogg ..

    SvaraRadera
  3. Stackars dig Molly. Vet presis hur du känner dig jag är också förkyld. Kram Evelina

    SvaraRadera
  4. vad är det för autografer som du har på gitarren? :)

    SvaraRadera
  5. Hi Molly,
    I'm from Germany and I ended up on your blog because I saw Eric Saade on Eurovision and wanted to know who his girlfriend is (Yes, I'm 23 and still behave like teenager when I see a cute boy on TV ^^). Thanks to Google I could translate your blog and I must say that you are a beautiful, sweet, funny and very nice girl! It's great that you're doing this for your fans. I wish you all the very best for your future! Di

    SvaraRadera
  6. Hej, det skulle vara jättejättejättejätte kul om du gick in på min blogg (inte du om du inte vill) men någon gång när du har tid och slänger in en komentar! ♥♥♥
    http://fridahedenskog.blogg.se/

    SvaraRadera
  7. Hej, fin blogg!
    Jag följer dig på bloglovin. Följ mig! :D Kram

    SvaraRadera
  8. moooolly, snääälla kan du inte ha en frågestund? :D

    SvaraRadera
  9. Hoppas det Schulman skrev i förra veckan att Saade sagt inte är sant. Vore trist om han sagt så :(

    SvaraRadera
  10. Stackarn, hoppas du blir bättre! Ser fram emot att se hur håret blev! Kram Thilda

    SvaraRadera
  11. Stackare. Förkyld inför sommaren brukar inte vara kul. Brukar sitta i mer än vanligt tycker jag. med din karriär måste det vara extra jobbigt då man kan bli tvungen att ställa in gigg och annat. har ni pussförbud nu...hihi.
    Kan faktiskt tänka mig att det blir så då ni har era jobba att tänka på. Jag såg just på Erics videos från förra plattan. Sa till min man kul att få kyssa andra på jobbet. Frågade om han brukade göra det. Oj vad kul tyckte han som jobbar i ett grovisjobb med bara gubbar...
    Såg även en intervju med Eric där han sa att det är fördelar att ni e i samma bransch. Vet då hur mycke jobb man har att man inte har tid att "ligga med andra" (kontring på intervjuvarens direkta fråga). självklart förstår man vilket jobb som ligger barkom allt och vilken press när man har så tight schema under en sommarturne ex. Less på alla tjejers snack om att ni borde breaka. Vad tror de att han skulle ta ett fan bara så där. Han och du är väll människor som blir kära som alla andra. Sedan finns det säkert artister som "ligger runt" men de blir nog inte så långvariga i branschen...All lycka med er i era karriärer, livet och kärleken. Gillar er båda så mycket.En vis "gammal" tant på 40 + vi kan ocskå killa pop vi som en gång i tiden växte upp med Michael J och Carola diggar även Eric och dig. Kramar i massor.

    SvaraRadera
  12. Följer mest två bloggar din och Pernilla Wahlgrens. Tycler ni båda är fina förebilder och dessutom ger så mycket av er själva men med integritet. Hon väljer ocså att lämna sin Jocke utanför sin blogg. Kramar till dig...

    SvaraRadera
  13. Kan du göra extention till mig också är du snäll :D

    Kram!
    Älskar dig!!<333

    SvaraRadera
  14. Är det en Digiloo gitarr molly??
    Min kompis vann den när du överlämnade den ;) krya! <3

    SvaraRadera
  15. Haha :P
    Snälla Molly skulle du inte kunna skriva om dina extensions? Vad det kostar, hur många du har, hur de gör, vart du gör dom osv? :) Snälla snälla!!
    Du är så vacker och du är min förebild!

    SvaraRadera