söndag 29 maj 2011

VINNAREN ÄR


Jätteroligt med så många tävlanden! Vi får helt enkelt se till att ha fler liknande tävlingar! Vill ju egentligen att alla ska få vinna, men nu blev det ingen mindre än...

... BaaRAraMpa pa Pam PAAAA! (näe nu måste jag lägga av...)

CLARA!
(med mailadressen: bokclara@...)

Du kommer snart att bli kontaktad av Johanna, så håll utkik i mailen!

GRAATTIS!

(Om det är någon som undrar hur detta slumpades så frågade jag min treåriga kusin om ett nummer mellan 0 och 271 och sedan räknade vi till det numret från slutet tills vi hamnade vid Clara. Så om någon är ledsen får ni skylla på min treåriga kusin helt enkelt... och det kan ni ju bara inte! Smart va? Ja. Ibland så!)

Nu ska jag återgå till släktmiddagen. Ha så mys! PUSS

16 kommentarer:

  1. Oj! Hundratusen miljoner tack! Otroligt glad är jag!
    Bästa bloggen ever Molly, så att du vet :)
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Grattis Clara !! ;D

    SvaraRadera
  3. Haha men va gulligt! :)

    Grattis till Clara! :))

    SvaraRadera
  4. Grattis till dig Clara:)
    Gud vad söt kusin du har Molly, ni är väldigt lika vid era ögon kram
    Eva

    SvaraRadera
  5. Söt din kusin e! Kommer du göra fler såna eller liknande tävlingar?? Skulle vara väldigt kul... :)

    SvaraRadera
  6. Hej molly! Jag har en fråga, skulle du och eric någon gång vilja ha barn?:) Vilket söt bild på dig och sin kusin(?) KRAM!:)

    SvaraRadera
  7. haha, guud va söt din kusin är Molly! du också så klart.^^ ;) kul att du kom på ideen med din kusin, jag menar, hur kan man skylla på en treårig söt flicka som dock är kusin med Molly Sanden?! de e väll ändå OMÖJLIGT? ;o nej inte skulle jag våga det. ;') ha en kul kväll! Puss&Kram // Lovisa.

    SvaraRadera
  8. Vad gulig kusin du har

    Grattis clara

    Puss och kram <3

    SvaraRadera
  9. stort GRATTIS till henne!!!!........

    SvaraRadera
  10. Grattis clara:):)

    Jätte gullig bild, molly:)

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnaren.
    Hoppas du hittar något fint.

    MVH

    Johannas mamma

    SvaraRadera
  12. Grattis Clara!! :) Sot bild Molly! <3

    SvaraRadera
  13. Molly, sjukt vacker människa. :)
    Grattis till Clara! :)
    <3333333333

    /Lisa <3

    SvaraRadera
  14. men va gulligt! :) Duktigt av henne, grattis till Clara! :)

    SvaraRadera