lördag 21 maj 2011

Hatar bussar!







Alltså jag klarar inte bussar! De är så sjukt opålitliga! Blir aldrig så arg som när en busschaufför stänger dörrarna framför näsan på en efter att man kutat och vinkat som en galning, eller åker för TIDIGT! Nu när vi skulle in till spelningen höll jag seriöst på att börja gråta när vi såg bussen åka 2 minuter för tidigt... (kanske är extra känslig nu när jag är krasslig...)

Men nu är vi framme och killarna har precis börjat spela! Hoppas ni har mysigt!














Pusss

-- Bloggar från iPhone

13 kommentarer:

  1. Krya på dig Molly! :) Det är sjukt jobbigt att vara krasslig... speciellt när man vill vara frisk.. Kram <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att du bloggat mycket idag! Blir glad varje gång jag tittar in här och ser att du uppdaterat :)

    Hoppas du får en trevlig kväll! Ska du på rix fm festival imorgon? Synd att du inte ska stå på scenen för det vore grymt kul att se dig live! Det får helt enkelt duga med att se pojken din ;)

    SvaraRadera
  3. Kan dig och Eric inte BREAK UP? Pleas:-) <33

    SvaraRadera
  4. hahaha jadu du är inte den enda;)
    Vill bara säga några saker 1. du är grymt vacker 2. du är en bra förebild 3. om du och eric får barn tsm undra hur snygg det barnet blir då 4. kolla på bilder på dig och eric och jag dör va fina ni är tsm sveriges finaste par helt klart!! fick jag chansen att gifta mig med er båda hade jag ta mig fan gjort det! 5. skulle kunna skriva skit mycket men jag orkar tyvär inte det hahaxD
    PS: skulle vara kul om man fick se ert hem innefrån aså^^

    Nu ska jag dejta sängen hare gött kram //elin

    SvaraRadera
  5. Molly har du sett vad alex schulman skrivit om eric? 1 att han raggat på en annan tjej, 2 att han kallar alex för en fitta.

    http://blogg.aftonbladet.se/schulman/2011/05/halsa-schulman-att-han-ar-en-fitta

    SvaraRadera
  6. Aaah jobbigt :(( blir ju GAAAAALEN på alla dessa bussar ibland! Hoppas att ni hade en trevlig kväll i alla fall :D
    Loooove.

    SvaraRadera
  7. Molly, du har aldrig sjungit vackrare än här:

    http://www.youtube.com/watch?v=uJiFaqU3GPk&feature=related

    Magiskt.

    SvaraRadera
  8. Hej Molly! Jag tycker att dina frisyrer du gör är skit snygga, och har testat ett par. Men min fråga är hur är ditt hår klippt och har du sned lugg? :) kan du lägga upp en bild så får man se hur ditt hår är klippt. tacksam över svar!

    SvaraRadera
  9. Jag blir också galen på bussarna! idag när jag skulle åka hem så stod det att bussen skulle komma om 1 minut, och nästa gång jag tittade så stod det 13 minuter.Som tur var kom den ganska snabbt men jag höll på att bli galen!
    PUSSSS Märta

    SvaraRadera
  10. såg i något inlägg att du har hoppat fallskärm. Kommer du ihåg var du hoppade eller hur mycket det kostade? =)

    SvaraRadera
  11. Hur gör du för att blogga med iPhone? :)

    SvaraRadera
  12. Din vän ser ut som Uma Thurman :)

    SvaraRadera