söndag 26 juni 2011

Äntligen lite ordning och reda



Ja, de flesta av er vet väl vid det här laget att jag är rätt dålig på att hålla ordning på mina saker... (framförallt kläder och smycken...) Ni anar inte hur många morgnar jag sprungit runt här i lägenheten och skrikit för att jag inte hittat mitt ena örhänge eller mitt nya halsband i all röra för att sedan, typ tre månader senare, hitta det i en liten gammal necessär i botten av en av mina resväskor längst in i garderoben...
Nu för tiden kan jag inte längre skylla på att det är mina systrar som varit där och flyttat mina saker... utan jag har istället skyllt på att jag inte haft något bra sätt att bevara mina smycken på. Men nu. Nu mina damer och herrar... nu är det slut på det!

Jag har ägnat hela morgonen åt att parkera mina smycken i mitt nya, underbara, gigantiska smyckesskrin som jag fick av fina Eva Personne i studentpresent.

Ser det inte helt fantastiskt ut? Blir helt harmonisk i hela kroppen när jag tittar på det...









Jag vill även presentera min lilla tillökning i "stora-halsbands-familjen". Två sekunder efter mitt tidigare inlägg om att jag gillar stora halsband började min mormor googla runt (ja hon är super high-tech!) efter ett halsband till mig i födelsedagspresent. Nu när jag var på öland i veckan kunde hon inte hålla sig och gav mig detta halsband en vecka för tidigt.
Visst är det fint?! Jag älskar det! Det är så speciellt!

TAZZLE!
(Haha, kan inte se en sån utan att tänka på Maria Montazami!)

PUSSS

32 kommentarer:

  1. Gud va mycket smycken du har! det blev verkligen jätte fint :D

    visa bilder från midsommar !!!

    SvaraRadera
  2. åh vad avundsjuk jag blev på detta! måste definitivt införskaffa mig något liknande. frågan är bara hur länge den fina ordningen håller? KRAM

    SvaraRadera
  3. Har Eric tagit hål i ena örat? :o

    SvaraRadera
  4. aklfhsldfh♥ What about giving me some of them? :3 No, just kidding, but I love all them... I have some necklaces and bracelets... but you have a lot, and I like them!


    Puss från Barcelona.
    Yaiza.

    SvaraRadera
  5. Super fint kramizz

    SvaraRadera
  6. Vart kan man köpa ett liknande smyckesskrin???

    SvaraRadera
  7. men vad fint och bra :)

    SvaraRadera
  8. Herregud så mycket smycken du har! Jättefint halsband! Kram Thilda

    SvaraRadera
  9. Oj, gud va mycket smycken du har! Nu blir jag avundsjuk, jag älskar smycken och tycker att jag har ganska många men när jag ser allt som du har så vill jag bara ha mer och mer, haha <3
    Kram Märta!
    PS. Du är BÄÄÄÄÄÄST

    SvaraRadera
  10. Hey! I´m 13 years old girl from finland and that´s why I can´t speak english very well... :D
    Where did you byu those jewelery? And i have to ask you something about Eric´s date July 1 - Kiruna, Kirunafestivalen. Where it is and how mutch the tickets paid? whether the tickets on the spot or whether they have been bought already? What time does it start? I´m sorry for my bad English :D But i hope you understand something. would you be so kind would you answer that?

    SvaraRadera
  11. Jätte fin ordning och super fint halsband!!!:)
    Vad hadde du tänkt göra på din 19-årsdag då?:)

    Kram molly :)

    SvaraRadera
  12. Gud vad mycket smycke! ;)

    Insåg just att detta är heeelt sjukt! Enligt mig är du en av Sveriges absolut sötaste artister och bästa! Du verkar vara en så otroligt snäll och underbar person!:)
    Och du ska veta att jag är riktigt avundsjuk på dig som verkar ha ett fantastiskt liv, underbar pojkvän, underbar familj... ja allt!
    Ps, älskar din blogg molly!:)<3

    SvaraRadera
  13. Såå fint! Vet du vart smyckesskrinet är köpt? :) Har lite samma problem, det där med att hålla ordning ;) KRAM!

    SvaraRadera
  14. Gud vad fint Molly super bra smyckesskrin... Kram EvelinaB-)

    SvaraRadera
  15. måste bara säga att du är en härlig tjej. Du är dig själv hela tiden och står kvar på jorden trots att du är "kändis". Sen att du inte har size 0 gör mig som tjej som inte är size 0 extra glad :)

    gillar din blogg också.. ville bara säga de :)
    kram

    SvaraRadera
  16. Herrejävlar, man kan bara fantisera om kilopriset på Stena metallåtervinning=)
    Visst är det snyggt med ordning...du har ju blivit en riktig Kajsa Varg vet jag=)
    Ha det gott på Öland i strålande SOL!
    David& Maja

    SvaraRadera
  17. Belinda Hansson26 juni 2011 kl. 20:14

    Så fint och härligt med ordning !

    Nu sitter jag här och hör från vardagsrummet din röst, Trassel är igång, UNDERBART ! :D

    Pusss!

    SvaraRadera
  18. du är så fin:)

    SvaraRadera
  19. Oj jäklar va med smycken du har, är såååå avundsjuk!! :D Vart ifrån kommer smyckesskrinet ifrån??

    SvaraRadera
  20. Åh vad fint! Den lilla spegeln som syns till vänster på en utav bilder, vart har du hittat den? Jag har letat efter en sådan typ av bordsspegel hur länge som helst, men inte hittat någon som fallit mig i smaken. Den där är precis så som jag vill att den ska se ut! :D

    SvaraRadera
  21. Vad mycket fina smycken du har!:)<3

    SvaraRadera
  22. Oj vad många smycken du har. Jag undrar om du vet var det är ifrån eller vet var man kan köpa ett sånt där stor som inte är så väldigt dyrt? :) Har själv 2 smyckeskrin men dom är allt för liten så alla mina smycken får inte plats där :)

    SvaraRadera
  23. Gud va många smycken!
    Men väldigt fina är dem allihop :)

    SvaraRadera
  24. Herre Gud så många smycken du har blir lite avundsjuk och det blev jättefinn! Undrar om du vet var smyckesktinet är köpt någonstans eller varifrån man kan köpa liknande skrin. :)

    SvaraRadera
  25. kjempe mange fine smykker!:D

    SvaraRadera
  26. Hej! Jag har sen-skräck men jag älskar att sjunga! Och när jag blir stor vill jag bli skådis och sångerska. VAD SKA JAG GÖRA?

    SvaraRadera
  27. jag har precis samma problem med mina smycken. vet du vart smyckeskrinet kommer ifrån??? :)

    SvaraRadera
  28. Hej Molly, sitter här och är lite avis när jag ser alla
    smycken och skrinet är sjukt fint!
    undrar bara en sak om den första bilden, örhängena som är fjäder/löv liknande.. vart har du köpt dem? såg sånna på en tjej i stan och har letat och letat men inte hittat affären! lust att berätta vart de finns? :)
    massa kramar!

    SvaraRadera
  29. Hej molly , skulle du vilja hjälpa mig med en sak inte för jag tror det men men , skulle du vilja hjälpa mig att bli en känd sångerska som du ? :)

    SvaraRadera
  30. I looooooooooove your jewellery :)
    but please tell us where have you bought this great jewellery case???
    hugs and kisses fom germany
    Josefine

    SvaraRadera