fredag 17 juni 2011

Mot Göteborg

Har sagt det förut, men säger det igen, jag älskar att resa! Har suttit här i bilen och hunnit skicka iväg en massa viktiga jobbmail, bokat körlektioner och planerat sommaren. Nu är schemat för sommaren precis som jag vill ha det - fullbokat! Blir lycklig när jag får skiva in något på en tom dag i kalendern. Är jag knäpp eller? Borde kanske inte känna så precis efter studenten... Men jag är redan trött på att vara ledig!






Smycken: itemsbyjohanna
Linne: Solo




Vackraste bilfärden!

Ikväll blir det premiär på Liseberg. Imorgon åker jag, syrran och kusinen till Öland. Så mysigt! Får se hur jag klarar av fem dagars ledighet...

Pusss

-- Bloggar från iPhone

33 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att du ska dit. Det ska jag oxå! Hoppas att jag får se dig !:)

    SvaraRadera
  2. Vad rolig din sommar låter:)
    Och ja, du är nog nog lite tokig som redan är törr på att vara ledig^^

    SvaraRadera
  3. Ska Eric komma ner till Öland eller? :)

    SvaraRadera
  4. Hej snygging,det var länge sedan men jag hoppas du får en toppen fredagskväll. Kram

    SvaraRadera
  5. Hälsa Eric från mej ;)..

    Jätte fin blogg, och du är bäst på att sjunga! <3 :)

    SvaraRadera
  6. Ska till Öland i sommar, har aldrig varit där du måste berätta hur det var!! :)

    SvaraRadera
  7. Eric är ju på Liseberg med idag...Ska du också dit?

    SvaraRadera
  8. DU ÄR SÅ SNYGG MOLLY! Jag älskar ditt hår <3

    SvaraRadera
  9. Jag har precis kollat på Trassel. Måste bara säga att din röst och sångröst passar så grymt bra in på Rapunzel!
    10 av 10 möjliga poäng, för din insats, av mig! ;)

    SvaraRadera
  10. Ska du uppträda på öland?
    //Maja

    SvaraRadera
  11. Somrarna på Öland är riktigt fina med massa härliga sommarbesõkare men på vintern är det dessvärre ganska öde...
    Har hört att det är ganska dåligt väder där nu tyvärr, regn men hoppas det ändrar på sig när du kommer. (Är i Turkiet men bor egentligen på Öland)
    Ha några riktigt mysiga dagar och njut!
    Kram Mathilda

    SvaraRadera
  12. Molly, du är så himla klok måste jag säga. Och verkligen en förbild. Du vet inlägget som lår osv, respekt på det! :) du är så vacker verkligen! Och asbra på att sjunga.
    (Och jag gillar inte dig bara för att du är med Eric, det är bara gulligt. Utan för det ovan) :)

    SvaraRadera
  13. Ha det så roligt i Göteborg! Kram Thilda

    SvaraRadera
  14. I love how you look in the photo :)
    I hope everything's fine. What are you going to do this summer?

    Jag älskar dig, Molly.
    Puss från Barcelona!

    SvaraRadera
  15. Jag undrar om du har något klipp där dina vänner sjunger. Så som hon EmmaLisa som du åkte iväg och sjöng tillsammans med någonstans. Vore kul att höra!
    Trevlig Sommar Molly!

    SvaraRadera
  16. Ja va på Eric´s "konsert. Den va super bra! Nästa gång hoppas jag du kommer dit. ;) Ha det så bra i Öland.... fast inte lika bra som i Götet!!!! haha.
    /Linnéa

    P.S. Du måste åka nya atmosfear! Super rolig om man inte äe rädd för höjder!

    SvaraRadera
  17. Molly det va verkligen såå bra idag!!! Du måste verkligen hälsa Eric att det va Bäääst!!! Massssa kramar från mig ;)

    SvaraRadera
  18. Kan du inte skriva att Fångad har börjat? :)

    SvaraRadera
  19. Snälla, söta, underbara Molly!
    Kan inte du ha en ny tävling snart. :D Den förra var så sjukt kul! (Även om jag inte vann :D)

    Är sjukt sugen på en tävling, sommarlov vettu! Då är man extra taggad på att vinna! Speciellt att kunna känna att:
    Tänk, det här har jag vunnit tack vare min största idol Molly Sandén! :D

    Ha det riktigt bra nu!
    Puss!

    //Lisa

    SvaraRadera
  20. Måste bara säga att nu efter konsären på Liseberg, att Eric var OTROLIGT duktig!!!!! Sjukt bra!! 15 000 Pers :) inte illa, verkligen inte illa :)

    Kram

    SvaraRadera
  21. Så gullig du var mot mig ! <3
    tack.

    SvaraRadera
  22. Eric's konsãr var sjukt bra! Du och eric verkar vara jätte snälla och ni e så gulliga tillsammans<3

    SvaraRadera
  23. Din pojkvän ROCKADE MIN VÄRLD IKVÄLL !!!
    Tacka honom sååå mkt från mig , mitt första bästa sommar minne från i år :DDDD

    SvaraRadera
  24. Ja sa det förut men ja säger det igen! Va kul det va att få träffa dig idag i göteborg!:-D kände mig lite dum bland alla små..:-P hoppas du hade en trevlig kväll, och hoppas vi ses igen någon gång!;-) kramar/ josefine<3

    SvaraRadera
  25. Molly, jag såg dig förut ! Fan vad fin du va ! :)
    Jag blev sjukt glad när du kom :)
    Jag hoppas du läser detta, för det vore så sjukt grymt ifall du gjorde det ! Det skulle göra mig jätteglad!
    Vart stog du och kollade på konserten? :) du såg inte så tillmosad ut så det va väl inte i mitten längst fram? ;)
    Jag vill så gärna träffa dig ! Du verkar så sjukt snäll och mysig ! Hoppas vi ses i sommar !
    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  26. Hejsan Molly!
    Var och kolla på Eric igår på liseberg, han var grym, damn!
    Men det bästa av allt, var när jag såg att han hade sitt "M"-halsband på sig. Då blev jag jätteglad och lycklig! Ni är lyckligt lottade som har varandra!
    Puss O

    SvaraRadera
  27. Jag väntade i 8 och 1 halv timma på Eric igår!!!
    Han var så himla grym ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Jag stod längst fram och typ skrek hela tiden!
    Snälla hälsa till Eric och ge honom en puss från mig!!! ♥ Jag älskar honom verkligen!
    Och dig med, för du sjunger så himla bra!!!
    Älskar er!
    Puss Märta

    SvaraRadera
  28. Heej<3 Du har världens bästa blogg!! Jag läser den hela tiden<3 Snälla det skulle va jätte snällt om du hälsar Eric saade från mig heter Julia<3 Ska inte du eller eric saade komma till grönlund skulle vara så häftigt att få se nån av er<3 snälla svara!! Kram Julia!

    SvaraRadera
  29. Hej fina Molly
    Ser att Eric är i Luleå i moergon på Rix fm. Vet du var man får redan på tider? Någon annan som vet? Mina barn vill så gärna se men känns långt att åka dit redan 11 och bara vänta...
    Kommenterar du aldrig inläggen eller är det något jag missat? Många andra bloggare svarar själv i kommentarerna.

    Ha det bra.
    Kramisar

    SvaraRadera
  30. HEJ mollyy! :D Måste bara skriva att Eric var sjuukt duktig i gåår!!! han skulle väll komma till liseberg den 8/8 på lotta på liseberg? Kan inte du komma då oxå och sitta i publiken eller nått så man ser dig liite ;) <3

    KRAAM ÄLSKAR DEJ & ERIC !! :* :D <3

    SvaraRadera
  31. Din röst till rapunzel på trassel ÄGER!! Puss<333333

    SvaraRadera
  32. Det var en helt underbar kväll på liseberg! Fast jag hade huvudvärk och hög feber tog jag mig dit..! Ni är ett så fiiint par! Och båda är super gulliga!

    Puss

    SvaraRadera