tisdag 7 juni 2011

Grillmys

Åh vilken underbar kväll jag har haft! Jag och några vänner har suttit på en filt vid vattnet i över fem timmar! Vi har solat, grillat, lyssnat på musik och pratat. Såå mysigt! Det bästa är att den inte är slut än! Nu har jag min fina vän Roshanak här och vi ska ha tjejmys! Dvs prata skit, äta Ben and Jerrys och titta på serier.
Vad gör ni?















Kan ni förresten fatta att jag tar studenten i övermorgon?!?!
Aaaaauiiioooooooaaaaaaaa! Såååå. J***kla. Sjuuuuuuuuuukt!



Pusss!


-- Bloggar från iPhone

19 kommentarer:

  1. Åh, ha det så kul på din student! :D

    SvaraRadera
  2. Gud asså du ska verkligen ta studenten! (helt sjukt, det har gått så fort!) Jag hoppas du får en jätte bra dag:-)<3333 ha det bäst! //Sara
    I <3 Molly

    SvaraRadera
  3. Det var Eric som Saade ;) haha

    Inte så kul men ändå... Var tvungen ;)

    SvaraRadera
  4. Molly grilla inte det är eldningsförbud så var försiktig om niorsakar en brand så får ni betala.
    Grattis till studenten!
    Mona

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du ska ta studenten imorgon heja Molly. Kram Evelina ;-)

    SvaraRadera
  6. Hej Molly. Ville bara tacka dig för att du efter din konsert i Mölndal var så snäll och tog dig tid att prata lite med min dotter, ge henne en autograf och låta oss ta en bild.

    Hon hade stått i kön till dig efter konserten länge men varit tvungen att gå därifrån och var ledsen för det. Så när vi sedan träffade dig och du var så snäll gjorde du henne väldigt glad. Vilket gjorde mig väldigt glad.

    Tack

    SvaraRadera
  7. gud vad god den där kakan såg ut...mumms..det såg värkligen mysigt ut :)

    SvaraRadera
  8. Det låter jätte kul :)
    Lycka till och ha det så roligt på studenten!:)

    Kram

    SvaraRadera
  9. hej :) jag har bara en fråga: Kommer Eric komma när du tar studenten? Hoppas verkligen att du svarar! :) <3

    SvaraRadera
  10. Sjuuukt fin bild på dig! (den näst längst ner) Fast jag måste säga att du är fin på ALLA bilder, men vissa är speciella. Du är sjukt vacker Molly, måste bara säga det! :)

    Himla roligt med studenten! Själv går jag ut sexan och har skolavslutning imorron, fast jag är skitnervös inför högstadiet! :I Så läskigt!

    Men vad härligt det måste kännas för dig att gå ut gymnasiet. Blir det att satsa allt på sången nu, eller tänker du plugga vidare? :)

    Kram till dig Molly!

    SvaraRadera
  11. FEEEETTT KUL ATT DU TAR STUDENTEN IMORGON! :D
    min brorsa tar också då så jag ska vara med på hans utspring, även på flaket (:D:D:D:D) ska bli fett kul! vill också ta studenten!

    lycka till med allt nu fina underbara Molly! du får visa massa kort sen :)

    måste bara säga att ikväll har jag min avslutningsbal, går nämligen ut nian!

    wish me good luck!

    SvaraRadera
  12. Åh, vad roligt Molly!!! <3 Hoppas att du får en riktigt bra studentdag (vad säger man?) och att du har det riktigt mysigt med din klass nu dom små dagarna som är kvar <3 :D
    Du är bäst och jag hoppas verkligen att du kommer till Göteborg eller ngn stans i närheten i sommar! :)
    PUSSSSSSSSSS Märta

    SvaraRadera
  13. Hej sötnos! Jag har en fråga:
    du gör ju så mkt på dagarna, hur hinner du vara med Eric, ??

    kram Julia

    SvaraRadera
  14. Belinda Hansson8 juni 2011 kl. 16:41

    Mysiga bilder!
    Hoppas att du får en helt underbar och fin student med dina närmaste och härliga människor! :) puss & kram.

    SvaraRadera
  15. Lycka till med studenten Molly och ha så jäkla kul nu!!! :)

    SvaraRadera
  16. Lycka till med studenten nu Molly :) Kram

    SvaraRadera
  17. Känns inte alls bra, känns vad man än gör misslyckas man ändå :(

    Men känns allt genast bättre, efter jag har lyssnat på dig och Eric :D

    Love you !!!! <33333

    SvaraRadera
  18. lycka till med studenten och hoppas du har så jätte roligt, njut av varenda sekund! ;) själv har jag 3 år till studenten!
    KRAM! :D

    SvaraRadera
  19. Kommer du att ta bilder från din student och lägga upp på bloggen?
    Älskar rej
    KRAAAAM Märta

    SvaraRadera