söndag 19 juni 2011

Årets tabbe

OBS OBS OBS!

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!


Min älskade syster Frida får härmed den stora äran att ta hem titeln "Årets Tabbe" här på bloggen...

Det har tagit några dagar innan jag ens vågat lyssna på hennes historia, eller titta på de bildbevis som finns, men nu tog jag mod till mig och har efter mycket övervägande (och illamående) beslutat att hon är värd den här fina titeln pga att:

HON FASTNADE MED FINGRET I SYMASKINENSNÅLEN!!!
Hon satt i över tio minuter innan pappa hade hittat en tång och hunnit kasta sig iväg för att klippa loss henne och åka till akuten...

Är det inte det sjukaste ni hört? Började storböla när hon ringde och berättade! Men nu mår hon mycket bättre och kan nästan skratta åt det hela.

Så jag säger det igen...
KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS













Hoppas ni inte får mardrömmar nu!

Puss


-- Bloggar från iPhone

88 kommentarer:

  1. Hälsa din fina syster!! <3

    SvaraRadera
  2. Ouch, my finger hurts when I look at that photo º-º I hope she's okay now!

    Puss från Barcelona!

    SvaraRadera
  3. Aj, ser ut att göra riktigt ont. Men vad skönt att hon mår bättre nu! *kramar*

    SvaraRadera
  4. mycket dåligt! stackars sorry!

    SvaraRadera
  5. Stackars Frida !!!!!! Blir illamående när jag ser sista bilden, usch fy.
    Kran :)

    SvaraRadera
  6. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ?!?!??!?!?

    Herregud, har fortfarande rysningar genom hela kroppen!!! :O

    SvaraRadera
  7. eric saades största fan19 juni 2011 kl. 16:42

    Stakarn det måsta ha gjort riktigt ont

    SvaraRadera
  8. Stackars Frida :( det ser hemskt ut! det borde gjort fruktansvärt ont!! hälsa henne från Helena

    SvaraRadera
  9. exakt det där hände min kompis också. på syslöjdlektionen... nått av det äckligaste jag sett... haha

    SvaraRadera
  10. Nej, stackaren! :( Det måste ha gjort ont!
    Hoppas allt är bättre nu, bilden såg riktigt hemsk ut! :o <3

    Hoppas allt är bra med dig Molly, jag tokälskar din blogg!

    Är helt ärlig när jag säger att jag inte skulle klara mig utan den! <3

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Okej, det där var jag inte beredd för! AJAJAJAJAJ!!! Hoppas det läker bra och snabbt!

    SvaraRadera
  12. AJJJJ! Fy! :S
    Hoppas iaf det blir bra :)

    SvaraRadera
  13. FYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAN VA SCARRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tusen pussar och kramar till Frida och hälsa att hon får krya på sig :)

    SvaraRadera
  14. nämen hua... har varit naggande nära en gång men inte i närheten av de där. Hoppas du ger henne en stor kram!!! ingen vacker "sy"n.

    Ajajaj... nä den bilden lämnar inte hjärnan på en gång. Krama om syster yster. =)

    SvaraRadera
  15. Rebecca fredriksson19 juni 2011 kl. 17:45

    Fick dom bort det ?!

    Vilken otur hon fick:(!

    Tycker synd om henne!

    SvaraRadera
  16. Oj, va läskigt ... men va bra att hon är bättre nu!...hälsa henne krya på dig.....SUPER BRA BLOGG

    SvaraRadera
  17. Ajj stackars Frida =(
    //Nea

    SvaraRadera
  18. Stackas Frida!!!
    Måste gjort jätte jätte ont, men tur att hon mår bättre nu iallafall! ha det bra!

    SvaraRadera
  19. Hii Molly! I'm a Spanish fan ! I love your music, you are so sweet and amazing! :D
    please watch my video, I sing "Skör Som Glas"! ^^
    http://www.youtube.com/watch?v=MHPObpx07oM

    (I know nothing about Swedish, but I almost know all your songs hahaha ♥) ^^

    I love so much ♥ kisses from Spain (:

    Jennyfer

    SvaraRadera
  20. åååh jag ryser aj aj aj aj fy va ont de måste gjort

    SvaraRadera
  21. Oj, shit! Hade inget mer att säga...
    Hehe, närå, men gud, stackars henne. Det måste ha gjort jätte ont... :'(
    Min kompis var med om att nålen gick rakt igenom hennes finger för några år sedan (och det blev tyvärr ganska illa), och jag satt brevid, så jag är van med symaskins insidenter, hehe. Men AAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ är det rätta ordet! Hoppas hon hon mår bra i övrigt och lycka till i framtiden med symaskiner! ;D

    SvaraRadera
  22. Men shit! Först du med locktången sedan Frida med symaskinen. Hoppas ni inte har fått någon förbannelse på eran familj. Hoppas det inte händer Mimmi någonting... Spökerna förföljer...mo hahah...
    Ojdå...hoppas jag inte skrämmde upp dig. xD Haha! Närå, skämt o sido.
    Hälsa till Frida att jag hoppas att hon mår bra i övrigt och lycka till med symaskiner i framtiden. ;)

    SvaraRadera
  23. usch va hemskt:/ härligt att höra att hon mår bättre:)

    SvaraRadera
  24. Åhhherregud.. Jag hoppas
    VERKLIGEN att din syster blir bra för dedär såg inte så trevlig ut kan jag lova..
    Krya på henne..

    P.s såg filmen trassel som du spela ( eller njaa din röst ) och den var helt perfekt för Rapunzel!! :D
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  25. Hjälp! Gud vad hemskt. Jag hade en klasskompis som gjorde samma sak men vi fick loss henne och nålen fastnade inte i fingret. Inget man vill vara med om!! Fy!!

    SvaraRadera
  26. Aj då ! Stackars Frida !

    SvaraRadera
  27. Stackars Frida hoppas hon inte har leka ont. Mvh EvelinaB-)

    SvaraRadera
  28. Oj!:-o verkligen årets tabbe! Men vad ont det måste gjort? Haha.. Kramar/josefine<3

    SvaraRadera
  29. Hej finaste Molly!!!

    Naaaw, stackars lilla Frida :(
    Hur lyckades hon med det?!?! haha, det måste har gjort väääldigt ont!! :(

    Hälsa henne från mig att hon ska ta det lite försiktigare nästa gång och att hon ska krya på sig!!!

    Du e bäst Molly, Love you!!!
    Puss och kram
    // Aline <33

    SvaraRadera
  30. Sådär gjorde min bror med i skolan haha!

    SvaraRadera
  31. Som härdad sjukvårdspersonal så säger jag Fy fan vad det måste gjort ont och rådigt att klippa bort nålen istället för att bära med sig hela maskinen till akuten.

    En fingerborg hade nog suttit fint, och vi hoppas hon mår bra nu.
    Hälsningar
    David &Maja

    SvaraRadera
  32. Stackars henne , ;(( <3

    SvaraRadera
  33. Ofy vad hemskt!!!!!!!! bra att hon mår bättre :D

    SvaraRadera
  34. Fy vad läskigt! Hoppas hon mår bättre!!
    KRAMAR!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  35. Stackars Frida!

    Hälsa henne att krya på sig!

    SvaraRadera
  36. Oj, stackarn.
    Hon får krya på sig!

    SvaraRadera
  37. Oj,oj,oj! Stackars Frida! :( Shit ändå, den gick genom HELA fingret och nageln och allt! Jag ryser!

    Hälsa henne att hon ska krya! :)

    SvaraRadera
  38. Stackars Frida!!
    Hälsa till henne.
    Kan du berätta hur det hela gick till?
    Ni är dom gulligaste systrarna!

    SvaraRadera
  39. Aj, nej men stackars Frida! Hälsa henne från mig (du vet inte vem jag är men det löser sig ;) ) att hon får va försiktig! Du också såklart! Med tanke på din locktång. Kram på er! <3

    SvaraRadera
  40. älskar verkligen din blogg!
    tycker väldigt synd och din syster, hälsa så mycket!
    hoppas du har det bra, puss!

    (tacksam för svar)

    SvaraRadera
  41. Åhh fyyy vad läskigt!
    Jag hade svimmat om det hade hänt mig, fy vad äckligt!
    Inga mardrömmar här inte, jag är van vid att se på skräckfilmer :P

    SvaraRadera
  42. Stackars stackars stackars Frida!
    hur gick det här till? Fy vad hemskt det ser ut!
    Stackar´n!!!
    Hälsa henne krya!!!!!!!!!! <3
    PÖSSS Märta

    SvaraRadera
  43. Shit vad läskigt det såg ut! Musik, mer musik och annat gött hittar ni på min blogg. Och snart en tävling med grymt pris! In och kolla vettja!

    http://hedberg-elin.blogspot.com/

    SvaraRadera
  44. Jag e inte känslig med såna saker, men fyyyyy!
    GENOM NAGELN!!!!!!!!!!
    JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!
    Ändå ska jag inte sluta titta på bilden, det e seriöst nåt mer fel med mig.

    blää, nu vill jag bara gå o spy upp muslin och hallonen jag åt för nån timma sen :)

    Puss hej levepastej

    SvaraRadera
  45. Nu vill jag inte ha syslöjd längre!

    SvaraRadera
  46. Hej
    Hälsa din syster att hon ska krya på sig. En annan sak jag funderat över eftersom jag följt din blogg under några månader.

    Så nu undrar jag:
    Varför skriver du knappt om Eric och dig? Skulle vara kul om du gör det, bara en smula :-)

    SvaraRadera
  47. Nää!Ajj.Stackarn.Som fick sitta där i 10 minuter=((.Skönt att hon mår bättre nu.Krama henne från mig!<3=) Sköt om Frida och dig jsälv nu!=) Kram Elin

    SvaraRadera
  48. usch , ser hemskt ut!
    Vad bra att hon mår bra igen..men förresten?
    - Hur gick det med symaskinen?

    (märkte att ingen frågade hur det va med den så därför tänkte jag slänga in en kommentar angående det)

    haha, ta hand om er och din blogg är jättefin! :)

    SvaraRadera
  49. Usch vad hemskt det ser ut stackars söta Frida!
    Har du och eric en lägenhete tillsammans eller bor ni i varsinna?:D Jag hoppas ni bor ihop<3

    SvaraRadera
  50. Förlåt jag vill kommentera anonymt :( JAG ÄR ERIC SAADE´S största fans och jag vill ha hans autograf :( När jag såg han på en festival så såg jag att han skrev autografer till några tjejer och jag blev lite besviken :( Hur får jag en autograf av Eric? Till bästa Molly Sanden <3333333333333

    SvaraRadera
  51. Ajdå stackars Frida :(

    Men vad bra att hon mår bättre iallafall!

    Kram Cajsa

    SvaraRadera
  52. Det har hänt mig , när jag var typ 7 var jag så stolt över mitt symaskins körkort och skulle vissa mamma att jag kunde sy. Hon undrade förstås vad det var som hade hänt ,när hon pratade i telefon och jag bara skrek :o det gör fruktansvärt ont :(

    SvaraRadera
  53. shahad :) Eric Saades största fan! ;)20 juni 2011 kl. 12:52

    Krya på henne! <3¨
    men kan du hälsa Eric detta tips från mej?
    hej,såg vissa video på när du uppträdde på liseberg! du var as grym! men jag fattar nt det där med blondinen! jag älskar dej skit mkt och så men vad har hänt med den killen som nt var så förr 1 år sen? man ska nt överdriva med sånt här med tjejerna, vi vill ha en unik Eric nt en som alla andra! du är speciell och unik men... liksom kom igen tjejen du "taffsade"på och när hon tog dej på kuken!?? det är lite överdrivet! men det var bra som artist men jag kännde ingen Eric känsla när jag såg videon! förra året var det nt så! hoppas att du förstår mej men det var skit grymt! men Molly var oxå där och alltså det känns nu som om det är du som drar till snacket! nu kmr det stå i tidningarna blondienen och Eric och sånt här! ja, en kille ska ju göra sånt är men nt överdriva för mkt! det kan var ganska gulligt men när det blir för överdrivet blir det SNUSKIT! det var bara ett tips! och jag ska försöka hitta dej igen i år efter eksjö stadsfests uppträdande! vi ses där! och hoppas att det nt blir för mkt snusk! haha nee jag drev bara! men överdriv bara nt för mkt! utan var Eric! <33

    jag menar inget illa men det är det vi som är tonåringar känner,(tror jag iaf) men du är ju skit bra iaf men liksom i många intervjuer från förra året så sa du att du nt gillar sånt här så mkt! men vad har hänt nu? det är det min fråga är! <3 liksom det är för din skull nt för min skull jag säger det! liksom jag förlorar inget på det! men så är det! ta det som ett tips så snackar jag ordentligen med dej (ifall jag hittar dej) efter du har uppträdt klart på Eksjö stads fest! <33
    Ta hand om er! och hoppas att du hälsar han det! <3 PUss! <3 och snälla säg till han ordentligen att nt bli besviken men det var bara ett tips om han vill kan han bara skita i det! men förlåt men jag ville bara få ut det ur mej! <3 så säg till han från mej förlåt om han blir ledsen! <3
    Kram/ hans största fan! <3

    SvaraRadera
  54. Åh, det där ser så ont ut!!! Usccch
    Hoppas hon blir bättre snart :)

    SvaraRadera
  55. åh fyhelvete vad oskönt!!

    SvaraRadera
  56. stackars frida! Söt du är molly♥

    SvaraRadera
  57. åååå stackars frida ser ju riktigt ont ut!!!
    hon fick nålen eller va de är precis där ja tog blodprov för nån dag sen ;P

    mennn hälsa henne krya på sig!<3

    SvaraRadera
  58. Aj, det måste gjort jätte ont!
    Har en liten fråga.. När kommer du till Göteborg och sjunger?? Vill så gärna se dig live XD

    SvaraRadera
  59. Ja det såg inte godt ut. Att fastna med handen i kakburken har jag hört men fingeren i symaskinen det tar priset det.
    Och Molly då den lille olycksfågelen. Går och brenner sig på locktången. Tror vi plaserar systrarna på akuten.

    Bara retast lite.

    Håppast begge mår bettre no.

    Krya på er. Sötnoser

    SvaraRadera
  60. Usch, stackars henne!! Det såg läskigt ut när den gick igenom nageln:( Men började det inte blöda?
    Ses/<333

    SvaraRadera
  61. Nämen gud vad hemskt.Stackars Frida!
    Ge henne en kram från mig!
    Ha det så bra<3
    Kramar Frida

    SvaraRadera
  62. Arina Ljung, a-arre@hotmail.com20 juni 2011 kl. 23:21

    Jag visste inte att det ens var möjligt, måste göra fruktansvärt ont!

    Jag har en fråga, hur kan man nå dig eller Eric? Det är nämligen en viktig fråga jag har. Skulle bli jätte tacksam om du kanske kunde svara.
    Hoppas allt är bra med din syster och dig.
    Många kramar från mig! :)

    SvaraRadera
  63. Bara för att jag läste det här drömde jag om att jag själv lyckades få en nål eller liknande i stortån.
    Drömmar är märkliga, haha

    SvaraRadera
  64. Stackars liten hu så hemskt, hur kunde det ske...har sett mycket som sjuksköterska men det där har jag aldrig sett.
    Att folk har fått nålen i fingret visst... men aldrig rakt igenom.
    Usch! men tur att det löste sig och krama om henne extra mycket det behöver hon.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  65. Hej Molly!
    ärligt talat så vet jag inte riktigt hur jag hamnade här, haha men satt och läste lite i din blogg.. ville bara säga att du verkar vara en otroligt goo och rolig tjej :)
    Läste ditt inlägg om studenten också.. såg verkligen helt underbart ut och jag ska ta åt mig av dina ord så att jag verkligen njuter av mitt sista år! Var extreeemt avundsjuk på alla studenter i år men samtidigt säger de flesta att man längtar tillbaks sedan :)
    såå tack för dina ord och fortsätt rocka bruden!
    kram kram:)

    och juuuste! Din syster låter lika smidig om mig, hehe... hoppas hon har kryat på sig! Riktigt scaryy

    SvaraRadera
  66. Naaw stackars Frida! Det borde gjort väldigt ont! Kram Thilda

    SvaraRadera
  67. Jag minns från när jag gick i skolan, minns inte exakt när men (1:an - 6:an någonstans) då var det i alla fall en kille i min klass som gjorde exakt samma sak, syddde sig själv i finget på syslöjdslektionen :(





    Nu gör jag något jag egentligen avskyr, reklam.

    Snälla snälla kära, rösta på min klänningdesign! :)

    http://fevelina.blogg.se/2011/june/nellycom-tavling.html

    Som sagt, avskyr att göra reklam såhär, men jag måste om jag ska ha någon chans över huvudtaget :(

    SvaraRadera
  68. Aoouch! Det är verkligen inte skönt...jag gjorde samma sak för ett par år sedan. Tur att hon mår bättre nu i alla fall ;)

    SvaraRadera
  69. That looks painful, and I'm a nurse!! Hope sister's finger gets better, its making my bottom feel funny looking at it!
    hope you are well
    Catherine xx

    SvaraRadera
  70. Hej Molly!
    Visste du att du är med i Nykvarns tidningen?:)

    Kram

    SvaraRadera
  71. Huvvaligen! :-(
    Jag bara undrar lite random sådär om man kanske kan få se en pussbild på dig och Eric? :-) Ni är hur som helst supersöta tillsammans!

    SvaraRadera
  72. Hejhej!
    Vilken fin blogg vi kikat in på. Hoppas du kan checka in våran. Kram kram från två glada tjejer! :'D

    SvaraRadera
  73. Usch och fy!

    Jag var med om samma sak på syslöjden när jag gick i lågstadiet. Nån klasskamrat fick då springa ner till den andra gruppen som hade träslöjd och deras lärare fick komma upp med en tång och dra ut nålen.

    Såg dock inte lika illa ut som för syrran din!

    SvaraRadera
  74. Aj, krya!

    När jag såg bilden fick jag ont i fingret själv.

    Kryakrya!

    ha det bra, kram!

    SvaraRadera
  75. men ajjj!! synd om den lilla fridan :]
    men molly jag tycker att du borde försöka blogga mer en ett inlägg per dag, det är så sjukt roligt och läsa om dej! din blogg är den ända jag har "fastnat" för ndra bloggar läser man ett tag sen tröttnar man men din blogg går inte att sluta läsa, älskar dej! men fler inlägg vill jag se!<3

    ' //// iida.

    SvaraRadera
  76. Ajjjj! Srackars Frida!

    Kan inte du skriva lite om dig och Eric det behöver inte va privat men kanse vad ni brkar göra och varför ni typ inte e så mycket tsm eller i allafall skrier dom ju så i idningar att ni typ inte går på röda mattan längre tsm men varföR???

    /Kram och puzzzz

    SvaraRadera
  77. Hej, Molly!
    I'm sorry for this questions but I had to ask... Have you got twitter? Today I started to follow two and they both say they're Molly and I don't know what to believe =S
    One is @MollySanden and the other is @MollySandenHere (the last one has replied you but I don't know what to believe)

    Please, I would be so happy if you answered me and help me with this problem and sorry if I have bothered you with this problem.

    Jag älskar dig, Molly. Puss från Barcelona!

    SvaraRadera
  78. UUUSCH, stackars stackars Frida! Du får verkligen ta och hälsa henne :)
    Pussspårej <3

    SvaraRadera
  79. ahhw :( det gör bara ont i hela kroppen på att titta på det, thaha! Usch :(

    & Molly, tycker du borde twittra mer ;) du ju över 500 följare nu! =) wooohoo ♥

    SvaraRadera
  80. DROG DOM UT DEN?! :o alltså tog i ena änden och drog ut hela, DROG?! döör*

    SvaraRadera
  81. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

    SvaraRadera