torsdag 9 juni 2011

Studentvaka!

Ååååh! Ni vet den där känslan man hade som liten när man hade väntat och väntat på tomten och äntligen såg fick syn på honom lite längre ner på gatan... Vägen in i huset kändes sååå lång och man blev helt snurrig av all spänning! Så känns det nu.

Jag sitter i köket hemma hos mamma och tittar på alla bakverk som tar upp varenda liten ledig yta... Mamma har en het diskussion om hurvida jordgubbarna ska vara i den lila skålen eller i den rosa skålen, och Mimmi sätter upp ballonger.

Jag trodde jag var gammal för att känna så här, men jag tror inte att jag kommer kunna sova inatt... Jag är alldeles för pirrig!



Cup Cakes:en är pimpade...



Ballongerna är uppblåsta...



Naglarna är målade...



Klänningen är upphängd...

... MEN JAD ÄR INTE REDOOO! Herregud! JAG TAR STUDENTEN IMORGON!!!!


-- Bloggar från iPhone

76 kommentarer:

  1. Have fun!!!!:D och njut!!!

    SvaraRadera
  2. Inte bara tomten är vaken...för i morgon blir det en hel del goa överraskningar vill jag lova! Puss min darling, ses i morgon, hmm
    IDAG(!) menar jag... :) //P

    SvaraRadera
  3. MOLLY

    GRATTIS PÅ DAGEN

    STOR TJEJ NU.

    TÄNK DU TAR STUDENTEN

    GRATTIS ENNU EN GÅNG

    SvaraRadera
  4. Tillykke med din store dag!! Hoppas du får en helt fantastisk dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Lycka till.hoppas det går bra

    Puss och kram

    SvaraRadera
  6. GRATTIS MOLLY TILL DEN STORA DAGEN! NJUT AV DEN! Kramar

    SvaraRadera
  7. Grattis Molly!!!
    Lycka till detta är nog en av dina bästa dagar i ditt liv.
    Den som man har längtat efter sen man gick i 7:an!
    Grattisgrattisgrattisgrattisgrattis!!!!! (:

    SvaraRadera
  8. Lycka till molly :) och grattis :)

    SvaraRadera
  9. Så himla fin klänning!
    ha så jääätte roligt Molly! förväntar mig fina bilder på dig sen ;) <3

    SvaraRadera
  10. Lycka till Molly det kommer gå bra :D Kram Sandra <3

    SvaraRadera
  11. Stort grattis o lycka till på din dag!!! Jättedin klänning, helt gorgeous!

    SvaraRadera
  12. Du kommer vara så fin i din klänning. Ha en underbar dag med kompisarna och dina nära och kära. Ni verkar vara en så mysig familj...

    Kramisar

    SvaraRadera
  13. Grattis Molly!
    Studenten är det roligaste jag någonsin varit med om, du kommer få en toppen dag!

    SvaraRadera
  14. Lycka till imorgon & njut av din stora dag...! Ta många bilder, de kommer du ha glädje av sen.
    Hoppas att få se lite bilder på dig sen. :-)
    Jag undrar om du har varit på nån bal & med vem du gick isåfall?
    Hoppas att ni får fint väder imorgon & att dagen blir precis som du vill.
    Många kramar & GRATTIS till studenten.
    Kram Annah <3

    SvaraRadera
  15. ååhh är nästan lite avundsjuk, det är 6 år sedan jag tog studenten och jag vill göra det igen :) studentveckan var den roligaste veckan i hela mitt liv!! Lycka till och hoppas att du får en toppen dag :) kram

    SvaraRadera
  16. åh gud, har följt dig sedan du var med i jes och helt plötsligt ska du ta studenten, PROUD MOLLY-FAN!:D

    SvaraRadera
  17. Gunilla o Roger9 juni 2011 kl. 09:44

    GRATTIS MOLLY!!! Ha en kanonmysig Dag!!Kramisar

    SvaraRadera
  18. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh :D

    GRATTIS :D

    SvaraRadera
  19. Jag vet precis hur du känner! Jag tar också studenten imorgon och jag fattar inte riktigt att det är sant! Helt galet! Jag kommer definitivt ligga och vrida och vända på mig hela natten! För imorgon, då smäller det!
    Sista dagen på folkungaskolans musikgymnasium! Galet!!!! :D
    Ha så sjukt kul imorrn Molly! Det ska jag ha!!! :D
    KRAMAR!

    SvaraRadera
  20. Åh, vilken fin klänning!! Vart är den köpt ? :)

    SvaraRadera
  21. Angående lår: Jag har alltid problem med mina lår och har alltid haft även under mina "smala" perioder. Ett liv som reseledare i uniform=smärta! Ett tips är att använda babypuder på insidan av låren! Pudra på och du kommer inte få problem, ha med dig lite i handväskan, det har alltid jag. Pudret gör att huden blir lenare och inte klibbar ihop (vilket är anledningen till skavsår). På riktigt, detta var min enda räddning med ett jobb som innebär konstant kjol i ett medelhavsklimat.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  22. Jösses vad man känner sig gammal nu... Aja, ha det jättebra! Lycka till och grattis! ^^

    SvaraRadera
  23. Lisengrisen :D9 juni 2011 kl. 11:44

    Åh vilken underbar klänning!
    Jag vill också ta studenten... Jag har fem år skola kvar :(
    haha, men ha det bra!

    Kram <3

    SvaraRadera
  24. Belinda Hansson9 juni 2011 kl. 13:03

    Grattis till studenten Molly, hoppas du får en helt outstanding dag !!!!!
    Så söta bakverk och mysig stämning det verkar vara. :)

    SvaraRadera
  25. VAR har du fått tag i den klänningen ? :O det var nästan det finaste jag sett!! FYYYYYYYY vad avundsjuk jag är på dig!!

    Lycka till imon :D

    SvaraRadera
  26. Jag älskar dig Molly!

    Ha så kul på din stora dag. <3

    Puss & kram /Linda

    SvaraRadera
  27. Lycka till och grattis till studenten !

    SvaraRadera
  28. Stort grattis till studenten Molly , hoppas du får en toppendag :-D ser himla fint ut. Var har du köpt din fina studentklänning? Ha det bäst! Kram Amanda

    SvaraRadera
  29. Grattis Molly!! Hopppas du får en grymt rolig dag imorgon! Lycka till! Klänningen är jättefin!! Kram Thilda

    SvaraRadera
  30. lycka till! de kommer gå jättebra!

    SvaraRadera
  31. Njut av den härliga tiden!!!

    Synd att jag inte få se den!

    Älskar dig!! <33

    SvaraRadera
  32. Hejsan, har du en twitter? Vad heter den i så fall? Svara snälla jag är desperat, jag tror att någon lurar mig... :(

    SvaraRadera
  33. Stort grattis!! här borta i göteborg regnar det, men jag hoppas att det är soligt och klart hos dig där hemma!!!! :)

    SvaraRadera
  34. Grattis till studenten, imorron :)

    SvaraRadera
  35. Heeeeerregud vilken vacker klänning, vart är den ifrån?! :D

    SvaraRadera
  36. Är Eric hemma i Sverige?
    Han borde ju vara hemma och fira med dig <33
    //Sofie, ett Eric och Molly fan.

    SvaraRadera
  37. Grattis:) Låter som det kommer bli jättemysigt!

    SvaraRadera
  38. Fick precis bild från Lill-Martin!

    GRATTIIIISSSS!!!!!! ♥

    SvaraRadera
  39. Stort Grattis Molly!!! Njut av dagen,jag tog studenten den 1 Juni =) Kramar till dig

    SvaraRadera
  40. Åh, vet hur det känns! Var ett år sen för mig nu, vilken underbar dag! Men blir nästan lite avundsjuk på dig för jag skulle gärna göra om det, haha..

    Hoppas du får en perfekt dag imorgon! Grattis :)

    SvaraRadera
  41. Finaste Molly!
    Ha nu en fantastisk underbar dag idag och se till och njuta av den ordentligt tillsammans med din familj och vänner. Det händer bara en gång i livet...
    Kramar till dig!

    /Mathilda

    SvaraRadera
  42. Väldigt snygg klänning! :D Lycka till med studenten <3

    SvaraRadera
  43. Lycka till Molly!
    När du gicj i nian va du på bal men Eric Saade då???
    /Puzzizar lizzze

    SvaraRadera
  44. Grattis Molly. Jag läste presis en sak som några har skrivit om dig,blir tokig:@ Jag menar du är ju fan bäst i hela världen. Dom som skrev det är ju dumma i huvudet. Ledsen om du inte ville veta om det men jag blir bra tokig. Mvh Evelina ;-)

    SvaraRadera
  45. GRATTIS Molly! Du vet att du är bäst!!! <3
    Hoppas att du drar ut på en sommarturné nu efter skolan?!
    Älskar dig, och ett till stort grattis i förskott!
    PUSSSSS Märta

    SvaraRadera
  46. Gud vilken fin klänning! :)
    Var har du köpt den?

    SvaraRadera
  47. Det kommer gå så bra molly!;-) vilken fin klänning! Kramar/ josefine<3

    SvaraRadera
  48. Åh, lycka till Molly! Grattis till studenten :)

    SvaraRadera
  49. villken snygg klänning!!
    längtar tills jag me tar studenten

    kram o lycka till!!:D

    SvaraRadera
  50. Ett STORT GRATTIS Molly till studenten!
    Ta vara på dagen och njut. Ta en massa kort som du senare kan kolla tillbaka på och tänka tillbaka på den fantastiska dagen! Gick du på någon bal? MVH Emily

    SvaraRadera
  51. Ååååå lyllo, jag har ett år kvar! Men går 3an snabbare än 2an (allstå rent psykiskt)??

    Juste... jag har en fråga. kan inte du skaffa eller du kanske har en mail adress dit man kan nå dig, du är en ¨så bra förebild för unga tjejer och det vore bra att ha en mail dit tjejer kan vända sig om det behöver tips och råd om allt i livet. Som Kenza och blondinbella t.ex. och jag behöver hjälp med mitt projektarbete eller rättare sagt jag vill ha med dig i det (ska göra en tidning). Skulle bli jätte jätte glad om du ville vara med i ett repotage där, skulle verkligen betyda jätte mycket. Förstår att du har jätte mycket och göra och jag vet inte ens om du läser den här kommentaren men jag hoppas!
    Om det nu är så att du ställer upp så kan du kanske maila mig på julia.selbrand@hotmail.com och så skickar jag över lite frågor :D

    SvaraRadera
  52. kramar/ emelie9 juni 2011 kl. 19:34

    grattis!
    det kommer gå svin bra!
    skit snygg klänning :D
    köpt den? :)

    SvaraRadera
  53. Lycka till imorn Molly!:D
    Cupcakes är jättegoda!:)

    Kram

    SvaraRadera
  54. Grattis fina Molly!

    SvaraRadera
  55. grattis!!!
    jag har ett år kvar :(

    SvaraRadera
  56. Grattis! Lycka till! Och njut! Inget slår studenten!! Ha det så sjukt underbart! :D

    SvaraRadera
  57. Lycka till o grattis till studenten! Var typ 17 år sen jag tog min. Längtar tillbaka. Kram malin

    SvaraRadera
  58. Grattis till Studenten!
    Jag vet hur det känns, men du kommer känna dig så fri sen!!!
    GRATTIS GRATTIS!!

    SvaraRadera
  59. Grattis och lycka till i framtiden!! :D

    SvaraRadera
  60. GRATTIS:) hehe det dröjer ett tag innan det e min tur... :D

    SvaraRadera
  61. Yeah! :D GRATTIS TILL DIG MOLLY! själv har jag några år kvar ;p
    /Sofia :)

    SvaraRadera
  62. Grattis kompis! (Har aldrig träffat dig, men det känns ändå som att du är min vän haha) Du förtjänar det verkligen!!

    SvaraRadera
  63. GRATTIS FINA DU! jag är så glad för din skull Molly :D

    hittade det här klippet då alla sprang ut, du såg så sjukt glad ut ska du bara veta :D

    http://www.rytmus.se/Stockholm.aspx

    (Molly ser man runt 1:30)

    VISA BILDER MOLLY!

    SvaraRadera
  64. Grattis! Ha så sjukt jäkla roligt Molly, precis som jag hade förra året! Du kommer aldrig ångra det! ;)

    Och sup inte för mycket..;)

    SvaraRadera
  65. Grattis!!!! På din kära student dag! :D <3

    SvaraRadera
  66. För Molly har tagit studenten, för Molly har tagit studenten, för Molly har tagit studeeeenteeeeenn... FY FAN VA HON E BRA!

    SvaraRadera
  67. Herregud va roligt!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  68. Gud vilken fin klänning du hade!!
    Visa gärna bilder från studenten :)
    Kram!

    SvaraRadera
  69. Grattis till studenten! åå bilderna får bara mig att länkta mer! 3 år kvar!!!<33
    älskar dig molly! och föresten hur lång är du? du ser inte så jätte lång ut på bilderna!<3333 PUSS

    SvaraRadera
  70. Vart har du köpt klänningen nånstans? :D <3 älskar din blogg och dig och Erik :D

    SvaraRadera