fredag 3 juni 2011

Lycka

Jag lever i en liten lyckobubbla just nu! Jag och Emmalisa har precis gigat i Falköping och sitter nu och äter glass. Solen skiner, det händer så mycket roliga saker hela tiden, folk är så glada, studenten börjar närma sig - inge mer skola!

I onsdags hade vi vår slutkonsert på Rytmus (lägger upp video senare!) och igår var jag och syrrorna på en skiva med tema 50-tal! Såå kul!

Såhär såg vi ut!













Visar hela outfitbilder när de kommer upp på Facebook :P

Pysas


-- Bloggar från iPhone

30 kommentarer:

  1. Låter roligt!
    pysar

    SvaraRadera
  2. Åh, fina bilder det också ju! =o)
    Hoppas du har det riktigt roligt!

    SvaraRadera
  3. Jätte snygg frisyr Molly! Du passade jjuu jätte bra i det ;)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med en 50 tals skiva! Ni är verkligen jättefina! Kram Thilda

    SvaraRadera
  5. Vilken är din riktiga Facebook för det finns falska oxå :( ? <333 :D

    SvaraRadera
  6. Ursäkta ordvalet, men helvete vad fin du är Molly! :) Lycka till med allt nu och hoppas att du får en underbar student! Kraam!

    SvaraRadera
  7. Hur vet man att du är den riktiga Molly på Fb?
    Jag vill gärna ha dig som vän ;)
    Jag heter Sofie Dokuro och har bilder på Eric om man klickar på min profil och bilder.
    Jag har även en som heter Nagi Khaled Dokuro som också har bilder på Eric
    Adda mig gärna om du vill ;P
    Ps. Mitt riktiga namn är Sofie Franck

    SvaraRadera
  8. Skönt att slippa skolan :)

    http://carlalfredsplace.blogg.se/

    SvaraRadera
  9. Haha, vad söta ni är!
    Kram Märta

    SvaraRadera
  10. hej molly jag såg dej på rytmus när du
    typ köra i the beatles. min brorsa körade också
    (jacob) heter han :)

    SvaraRadera
  11. Tack för idag Molly! Du var grymt bra :D du är hur fin som helst och sjunger som en gudinna!

    SvaraRadera
  12. Hej Molly!! Ville bara skriva en liten kommentar...jag är hemma på dagarna och är mammaledig och de gör att jag har tid att följa din blogg varje dag :) tycker du verkar vara en fantastisk människa kan ju inte finnas någon som inte gillar dig :) du har en sån utstrålning och verkar vara så ödmjuk och go!! Blir jätte inspirerad då du skriver om smink och styling...skulle gärna vilja att du skrev mera av de tex. vilket underlag använder du?mineral?märke isf? hur du sminkar eyelinern mm. Tycker du sminkar dig så fint :) hoppas du får en toppen fin helg!Kram på dig :)

    SvaraRadera
  13. Molly! Jag var och såg dig i falköping, när ja såg att du älskade de blev jag varm inombords! Du verkar vara en så underbar tjej som verkligen tror på sig själv och är nöjd med sig själv! Ja önskar att ja kunde vara de..du är en stor förebild och betyder mycket för mig! Du har stärkt mitt självförtroende:-) sen jag började läsa din blogg har ja kommit fram till att man duger som man är! Man behöver inte vara pinnsmal;-) om ja hade en önskan i mitt liv så skulle ja vilja ha just dig som stora syster! Du har nog inte bara förstärk ditt självförtroende utan mitt och säkert många andras:-D va stolt! Hoppas allt gått bra med den nya lägenheten, och att ni fått det så som ni ville ha det!:-D ha det bäst så ses vi kanske någon mer gång! Massor av kramar<3 love ya!<3/ tjejen med det lockiga håret som alltid sjöng med!....Josefine

    SvaraRadera
  14. Härlig dag med dig i Falköping!
    Hoppas du får bra låtmaterial i framtiden, gärna något svängigt, för din röst är super.
    Vår dotter blev jätteglad för du ville ställa upp på bild och den blev bra! Du är minsann photogenic :)

    SvaraRadera
  15. Hej Molly gud va finna ni är!


    Hälsa Eric

    SvaraRadera
  16. Bloggar dina systrar också? Hade varit jättekul att läsa dom isåfall!

    SvaraRadera
  17. Hej Molly
    Finns det någon epost där man kan komma i kontakt med dig angående sponsring?

    SvaraRadera
  18. hehe, har du Erics hanske på dig ? ;)

    SvaraRadera
  19. Ofta du inte tagit studentenän :P De flesta gjorde ju typ det den 1a juni ;) Aja snart är du fri från skolan, själv har man ett år kvar suck...:(

    SvaraRadera
  20. Can you give a tutorial how to make such a make-up? Because it is amazing!

    SvaraRadera
  21. does anyone have the link to her Facebook page????
    :)

    SvaraRadera
  22. Jätte fin blogg Molly! Värkligen! Har du någon spelning någon av demma dagarna här?

    Kraaam Hannaa

    SvaraRadera
  23. Molly, gud va fina du och dina systrar blir på bild!
    jag undrar om nån av dom bloggar, skulle va roligt att läsa dom isånnafall, men ha de bra!./ida

    SvaraRadera
  24. ååh vad fina ni var! :)
    Hoppas ni hade jättekul! :D♥
    Kram Linnea!

    SvaraRadera
  25. Du är så sjukt fin!
    Och verkligen en förebild för många. :)

    SvaraRadera
  26. http://www.kanal5play.se/program/play/pensionarsjavlar-s02e10?origin=program

    Dra "spelaren" till 10:10. Haha!

    Älskar din blogg!! Stort FAN!!!!

    SvaraRadera
  27. OMG JAG DÖÖR VAD SNYGGA NI ÄR! kan du inte visa era outfits elr andra bilder om du har? Kraaaam

    SvaraRadera
  28. Du är så fin... Älskar dina ögon! ((:

    SvaraRadera
  29. Åh blir så avundsjuk när jag ser hur fint du lyckas fixa ditt hår och dina ögon. Hur gör du för att lyckas så bra? Vilka produkter använder du? :) Megakram
    :)

    SvaraRadera