måndag 6 juni 2011

Svettigt!

Åh vilken härlig dag vi hade i Nykvarn! Men mer om det ikväll när jag kommer hem(så kan jag visa lite bilder)!

Nu är jag nämligen ute och stressar vidare. Ska hem till min fina vän Pärlan och fixa mina ögonfransar inför studenten. Sen ska jag ut och käka middag med några vänner... Men hurrni, shiiit va svettigt det är! När jag klev in i tunnelbanan var det som att gå in i en bastu. Alla sitter här och svettas! Haha. Skönt att man inte är ensam om det i alla fall!



Bjuder på en liten suddig "hissbild". Var tvungen att göra den svartvit eftersom att mitt smink typ sitter under ögonen pga att jag svettats så mycket... Fräsch tjej!

Hörs ikväll!

-- Bloggar från iPhone

12 kommentarer:

  1. Haha verkligen inte ensam, men man ska inte klaga, eller jo lite kanske men hellre värme än kyla tycker jag :D
    ps. it´s me Julia (ditt största fan) kom till Uppsala!

    SvaraRadera
  2. Din kompis Pärlan,heter hon möjligtvis Pernilla? För det gör jag och mamma har alltid kallat mig för Pärlan :)

    SvaraRadera
  3. Åh du har det nya halsbandet på dig! Jätte fint. :)

    Hälsa Marko att han ska kolla sina Priva meddelanden på Facebook! Och om han gjort det men bara dissat mig så kan du väl bara säga... att det var dålig stil.. Haha kram

    SvaraRadera
  4. Det var grymt kul att träffa dig Molly!:D
    Vill bara träffa dig igen!:)

    Kram

    SvaraRadera
  5. När tar du studenten Molly?? :D :D :D

    SvaraRadera
  6. Det är ju kokhett ute!!!
    Men du är lika söt ändå Molly! När jag såg bilden så tänkte jag "gud vad fin hon e"

    Kram Märta

    SvaraRadera
  7. Ha det så roligt Molly! Kram Thilda

    SvaraRadera
  8. Gud jag bara älskar din blogg!! Man blir så himla glad av den!! Har skrivit om dig på min blogg idag, gå gärna in och kika ;) Kram

    Jennifersamuelsson.devote.se

    SvaraRadera
  9. Såg att jag var lite slarvig med förra inlägget. Menade naturligtvis bra att det gick vägen trots halsontet...och till stavas med två L...Nåja...
    Kul att ni har varmt även om svett inte är så trevligt...även här i norr har det varit en kanon dag...Hoppas du haft en trevlig nationaldag...
    Kramisar...och lycka till på studentdagen. Du kommer att vara så fin!!!

    SvaraRadera
  10. är de på väg att ta slut mellan dig och Eric?
    hur mycket är han hemma egentligen?

    SvaraRadera
  11. Jag var i uppsala i dag och träffade Eric men var och träffade dig i går Eric e så söttt du med Molly finnaste!

    P.s när tar du studenten???

    /kramizzar oh puzzizar Lizzze

    SvaraRadera
  12. Kan lova dig att du e långt från den ända! jag e oxå en av dom:P

    SvaraRadera