måndag 27 juni 2011

Nu jäklar

Efter nästan två veckors semester börjar allvaret. Från och med idag börjar nyttigare liv och jag tar första steget mot körkortet! På riktigt den här gången! Jag märkte i höstas att jag behövde ta körkortet intensivt för att allt annat inte skulle ta upp plats i hjärnan... Så nu väntar tre veckors intensiv körkortsutbildning. Spännande!





Jag började morgonen med en brakfrukost,: ägg, färskpressad juice och knäckebröd. Sedan dess har jag pluggat körkort i tre timmar på balkongen. Nu ska jag träna och sen åka hem till pappa och övningsköra.

Nu jäklar!




Har det här hänt er förresten? Känner mig utvald... Haha.

Pyss


-- Bloggar från iPhone

24 kommentarer:

  1. lycka till med pluggandet Molly!

    oj det har aldrig hänt mig haha!

    kan du inte visa lite fler bilder från eran lägenhet? :D

    SvaraRadera
  2. Snyggt ;)
    Hoppas det går bra med körkortet! Själv har jag skickat in papperna för att ansöka om att börja övningsköra. Får hoppas jag får det ;)

    SvaraRadera
  3. Ja det är bra! Heja Molly, du är bäst :) <3

    SvaraRadera
  4. Hahaha ja! Jag älskar när man får bruna ägg, de känns som om de är godare på något vis 8-D

    Lycka till med körkortet =D jag ska också börja intensivköra lite nu i sommar... Dock blir jag nog en trafikfara i sommar.. det tror jag inte att du skulle bli!
    Ha det bra o lycka till =D Kram!

    SvaraRadera
  5. Lycka till!! <333


    kram :)

    SvaraRadera
  6. Visst är det spännande att börja sin körkortsutbildning? :) Jag själv ska göra körprovet på onsdag :)

    SvaraRadera
  7. Lycka till Molly!!!

    Oj, haha =D Det har jag inte varit med om.
    Jag undrar samma sak som Helena, det skulle vara kul om du kunde visa lite mer från eran lägenhet!
    Jag vet att du har valt ut vissa delar för att du inte vill visa allt och det kan jag förstå, men du kanske skulle kunna visa ngt mer än det du redan visat.

    SvaraRadera
  8. Låter bra Molly! Lycka till med körkortet och pluggandet! Kram Thilda

    SvaraRadera
  9. Hej Molly! :)

    Du och din blogg är så himla bra! Jag älskar att läsa den.

    Tänkte mest säga detta. Har du kollat detta klippet? Jag såg det nyss och tyckte det var sjukt roligt! Vad tycker du?

    http://www.youtube.com/watch?v=fyN_t-_wf7Y

    Själv tror jag inte Josefin menar det, men det var lite komiskt ändå tycker jag!

    Jag menar verkligen inget illa eller så om du inte skulle gilla det. Du och Eric är det snyggaste, vackraste och totalfinaste paret i världen! Hoppas ni håller ihop hela livet! Men det borde ni göra, för jag tycker att det är smart att ni håller erat privatliv lite utanför. Fast konsigt nog vill jag (och mest troligt alla andra) frossa i er kärlek och bilder på er! Men, men.. ;)

    Men kolla iaf på klippet om du vill!
    Massoooooor av kramar till dig!

    Julia

    SvaraRadera
  10. Borde också ta tag i det, haha :)

    SvaraRadera
  11. Lycka till med nyttiga sommaren ha lite frukt eller morötter med dig på dina spelningar. Lycka till
    Kom till Skåne.

    SvaraRadera
  12. I love driving and learned when I was 17, I'm so grateful to my parents for the lessons as I would be lost without a car! Its a great feeling when you pass, do you have a theory test in Sweden?
    much love
    x

    SvaraRadera
  13. Lycka till me körkortet och Hoppas det går bra!
    coolt me äggen har aldrig hänt mig :)

    SvaraRadera
  14. Ja!
    Superduper!
    Så kul!
    Längtar tills jag ska börja övningsköra! Hoppas att det går bra! Lycka till! :D På sätt och vis känner jag igen mig, faktiskt! (Fast med andra sake då x) ) Kram! <333

    SvaraRadera
  15. Hej Molly! :)

    Lycka till med körkortet. Håller också på att plugga teori. Det är riktigt jobbigt! Har du något tips på hur man kan plugga? Eller hur gör du när du pluggar och läser in saker?

    Kram Julia

    SvaraRadera
  16. Heja Molly... Hoppas att du klarar det :-) Mvh Evelina:-D

    SvaraRadera
  17. grymt :) jag måste ta körkort någon gång men de är så dyrt med intensiv, får fixa de senare i livet haha:)

    SvaraRadera
  18. Lycka till finaste Molly! <3
    kram Alva!
    älskar din blogg! :)

    SvaraRadera
  19. Lycka till med körkortet Molly!
    Kram Frida<3

    SvaraRadera
  20. Hej Molly!
    Vet att du inte skrive rom Eric i bloggen, men kan du inte berätta hur ni träffades? ;) Samt är det inte jobbigt att han är en flickfavorit? Menar blir du svartsjuk eller så?

    SvaraRadera
  21. Kan du inte visa lite delar av er lägenhet?
    Jag älskar din blogg och kommer alltid att läsa den
    Jag har tipsat mina vänner om den också.
    <3

    SvaraRadera
  22. HEJA HEJA! KÖR SÅ DET RYKER MOLLZZ! ;D

    SvaraRadera
  23. Til alle som nå kjenner feriemodusen gli inn: Jeg har fått følgende beskjed fra legen som sier at før sommerens ferie og fest, les dette!

    Vodka & is ødelegger nyrene. Rom & is ødelegger leveren. Whiskey & is ødelegger hjertet. Gin & is går ut over hjernen. Coca Cola og is ødelegger tennene.

    Den ISEN er jo livsfarlig!! Advar alle du kjenner!!!!

    SvaraRadera