måndag 6 juni 2011

Ni är fina

Mina fina, underbara, vackra, kloka, omtänksamma och bästa läsare. Tack för att ni finns! Jag tänker på det varje dag, men vill liksom inte trötta ut er! Nykvarn var som sagt hur mysigt som helst, och det är tack vare er. Ni sprider så mycket kärlek och energi att jag nästan får för mycket.

Vill skicka lite extra kärlek till fina Aline, Lara, Robin, Marcia och en till tjej som jag glömt namnet på (förlåt! Men du vet vem du är!).





Blev så otroligt glad för chokladen, blommorna och de jättefina teckningarna!

Nu ska vi ha myskväll och kolla på vårt favvoprogram Navy CIS.

Pusss!

-- Bloggar från iPhone

30 kommentarer:

  1. Gud vad söt du är Molly!:)
    Kärlek tillbaka!<3

    Pussar och kramar

    SvaraRadera
  2. Kommer du ihåg killen som kramade dig, som stod med Lara?
    Det var jag Ramiz!

    SvaraRadera
  3. Har inte tidigare tänkt särskilt mycke på just Geisha men provade det som lösgodis sist vi handla. Just eftersom du skrivit så mycke om din favvo choklad. Vill hålla med! Riktigt super go! Ny favvo! Håller med om att CSI i alla versoner är bra Navy kanske är nr 1 även för mig. Har just lagt barnen som vänt lite på dygnet pga den långa ledigheten så missar tyvärr i kväll...Kollar nu lite på din och några andras bloggar istället...lite egen tid...
    Ha det...
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Tack för att du finns själv molly! Du är en sån bra förebild!!! Hoppas ni får en kanon kväll! Du är bäst!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för att du finns själv molly! Du är en sån bra förebild!!! Hoppas ni får en kanon kväll! Du är bäst!:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för att du finns själv molly! Du är en sån bra förebild!!! Hoppas ni får en kanon kväll! Du är bäst!:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack för att du finns själv molly. Du är en sån bra förebild!!! Hoppas ni får en underbar kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack själv Molly!
    Lätt att tycka om dig då du är så härlig. Och för mycket uppskattning kan du inte få! Nu ska jag fortsätta läsa. :)
    //Helena med "svindlande höjder"

    SvaraRadera
  9. Hej Molly!
    Jag tycker jättemycket om dig, du verkar vara en härlig person och en jättebra förebild för unga tjejer. MEN (som Tony Irving skulle säga), även om jag vet att du är emot det här sjuka kroppsidealet som drabbar framför allt unga tjejer, så verkar du vara ganska utseendefixerad ändå, vad det gäller hår och smink och så. Själv har jag inget hår... Ville bara säga det. Det är inte menat som kritik eller så, bara en åsikt...

    SvaraRadera
  10. Du fortjener virkelig all kjærligheten du får og mer! Du er virkelig et utrulig bra forbilde! :)
    Hilsen ny fan i Norge <3
    puss och kram

    SvaraRadera
  11. Du fortjener virkelig all kjærligheten du får og mer! Du er virkelig et utrulig bra forbilde! :)
    Hilsen ny fan i Norge <3
    puss och kram

    SvaraRadera
  12. var och såg dig på tosselilla för 2 eller 3 år sedan. du var jätte söt och var hur duckig som hälst på att sjunga...!
    kolla gärna in min fotto blogg
    lillfixarn.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Gud, sluta vara så underbar Molly, eller nej, gör inte det :p

    Det var såå roligt att träffa dig, det var verkligen värt att åka i 3 timmar till nykvarn för att få träffa dig i 5 minuter. Du var/e så himmla gullig!
    Jag hoppas att du gillade presenterna och kortet som du fick av mig, och chokladen som du fick av alla!!! Det var jättekul att du blev så glad för dem. :D
    Det var jag som kollade på din blogg och såg din lilla miniturnè, och sökte på vart ställerna låg, och nykvarn låg bäst till, så jag frågade mina vänner (du vet vilka ;) ) Och dem ville gärna följa med :D, när vi var där så var jag helt exalterad och efter att vi hade pratat med dig så blev dem nääästan lika exalterade som jag, och vet du varför!?!? Jo för du är en sån underbar människa!!!

    Tack för att du finns, det var jätteroligt att få träffa dig, och längtar när du ska på nästa "turné"!!!

    Massor av kärlek tillbaka.

    Puss och kram
    // Aline <3

    SvaraRadera
  14. hihi mitt favvo program e navy cis me ;)

    SvaraRadera
  15. Gud va söt du är Molly en riktig sötizzzz!

    Puzzz/Lizzze ;)

    SvaraRadera
  16. Tja
    Vad gör du med alla fina saker du får från fansen?
    Ha det super duper bra.

    SvaraRadera
  17. Du är alltid så glad!
    Man kan ALDRIG tröttna på dig!
    Om alla skulle vara så glada som du, skulle det va ingen bråk eller något! Du är bäst!
    TACK FÖR ATT DU FINNS!
    Kramisar till värdens bästa Molly/Kristina<3

    SvaraRadera
  18. Hej Molly! Måste bara säga att du är en jättebra förebild och då skriver på ett så roligt och spontant sätt i din blogg. Har aldrig haft ork att följa en blogg tidigare, men din blogg kan jag inte motstå att läsa. Jag beundrar dig verkligen! Hoppas att du får en skön sommar o rolig student! :) <3

    SvaraRadera
  19. Hej Molly!
    Är det sant att du och Eric sa skiljas?? Som det står på hänt extras framsida?? :O¨
    Det får ni int ni är ju så söta och passar bäst! ;)
    Lycka till med dina spelningar i sommar!

    SvaraRadera
  20. Tack för att du finns Molly! :) du är en sådan bra förebild! myskväll med Eric eller?

    Kärlek till dig <3

    SvaraRadera
  21. Du är fantastisk Molly!

    Hälsningar från Estland!
    -Triin

    SvaraRadera
  22. Du är såå söt Molly! Det finns ingen bättre än du! Din blogg är bäst! Kram Thilda

    SvaraRadera
  23. Hej molly! jag älskar verkligen din blogg! jag undrar en sak...ungefär hur lång är du? snälla svara! tack på förhand<3333

    SvaraRadera
  24. Hej molly! jag älskar din blogg,läser den varje dag!, men jag är lite nyfiken på en sak och det är: hur blev du så känd??

    du är unik och perfekt!

    kram <3

    SvaraRadera
  25. Åh, vad gulligt!!!
    Hoppas att ni hade en mysig kväll också <3
    Finns det någon mail eller ngt som man kan skicka typ hälsningar till dig?
    Skulle bli jätteglad om du svarade för jag vill jättegärna göra det!!!!!!!!!!!!!!
    Du kan svara på den här mailen barasaade@gmail.com
    PUSS Märta

    SvaraRadera
  26. Hej molly! jag undra bara ifall Eric har nån twitter?<33

    SvaraRadera
  27. Molly, Snälla kan du lägga upp den bild som du har på Facebook????!!! Jag har letat mycket! Har Eric Facebook? Du är Bäst!Kramar!

    SvaraRadera
  28. Vi är underbara för att du är UNDERBARAST!! <3
    ps. it´s me Julia (ditt största fan) kom till Uppsala! :D

    SvaraRadera
  29. Marcia sa......
    Gud vad gulligt molly kärlek till dig med <3pussar och kramar till dig <3<3<3

    SvaraRadera
  30. Du är bara bäst molly! Ja har aldrig haft en så bra förebild förut! Kärlek till dig<3/ josefine

    SvaraRadera