onsdag 15 juni 2011

POLE DANCE!



Ganska snart efter mitt förra inlägg bestämde jag mig för att jag var tillräckligt frisk för att hänga med tjejerna på Pole dance. Asså, ni fattar inte hur kul det var! Helt sjukt! Aldrig har det varit så roligt (men svårt...) att träna. En timma bara flög iväg och jag hann aldrig tänka på att jag kände mig krasslig.


Men hurrni... hjälp vad svårt det var! Vår gulliga instruktör Ida Rosén var så sjukt duktig och fick allting att se så lätt ut! Hon liksom flög fram och gjorde volter när vi andra knappt kunde hänga och bära upp vår egen tyngd på stången... (måste faktiskt skylla liiite på att jag var så svettig att jag liksom inte fick något grepp!). Dessutom fick jag sjukt mycket blåmärken... Men kul var det i alla fall!

(ser ni, ser ni?! Mina lår går ihop, men jag är ändå stolt över dom!)

Känner ni er sugna på att prova så kan ni kika in på deras hemsida och boka tid (om ni är under arton så måste ni ha målsmans underskrift). Göör det! Ni kommer inte ångra er!

PUSS OCH GODNATT
Imorgon väntar en hektisk dag med tre möten och första körlektionen... PIRRIGT!

26 kommentarer:

  1. Hej Molly, du har så vackert hår. Är det dit riktiga eller använder du hårförlängningar? Jag har beställt via fannyhair.se:) Ska bli så spännadne att piffa lite:)

    SvaraRadera
  2. Vet inte om mitt första inlägg postades? Använder du hårförlängning? Ditt hår är underbart. Jag har just beställt fr fannyhair.se:) Ska bli spännande!Mvh Jen

    SvaraRadera
  3. Lycka till med körkortet!
    Gud vad kul det ser ut att vara med Poledance!

    SvaraRadera
  4. Dagens fråga:

    Kan inte du videoblogga någongång? :)
    Kram! <3

    SvaraRadera
  5. Vore verkligen kul att testa på pole dancing nu när jag ser de här bilderna!

    Kan du inte lägga upp lite bilder på dig och Eric? :)

    SvaraRadera
  6. Dagens fråga:

    Hur ofta träffas du och Eric i veckan? ni bor ju tillsammans men ibland är ju han på turné och du på massa möten och körlektioner ;)

    Kram! <3

    SvaraRadera
  7. Får jag fråga en sak, kanske lite för personligt för din del men jag hoppas du ändå svarar på den någon gång!

    Hur bestämde du och Eric att ni skulle bli ihop? Vad sa han till dig? :)

    SvaraRadera
  8. Du har inte berättat vad du fick i studentpresent av Eric och din familj! Jag vill veta :D

    SvaraRadera
  9. Usch vad svååårt :D Men det verkar riktigt kul :)
    Hälsa Frida att krya på sig :)

    SvaraRadera
  10. kommer du till Liseberg imon ? jag och mina kompisar ska sitta där i några tiotal timmar så om du är där kanske du kunde komma ut ett tag så man får ta ett kort med dig och få en autograf ? :)

    SvaraRadera
  11. Visa fler bilder från studenten Molly!

    SvaraRadera
  12. Ska du och Eric åka utomlands i sommar? :)

    SvaraRadera
  13. Visa bilder på dig och Eric genom åren :D

    SvaraRadera
  14. Det kommer att gå jätte bra på körlektionen!!! Helt övertygad!!! <333333

    SvaraRadera
  15. I love this photos! :) Jajaja so you felt better, didn't you? You look so cute, and I love your legs, beauty!
    So, it was hard? I also see you had a good time!


    I love you, Molly! :)
    Kisses from Barcelona (hope someday I can meet you and Eric!) Lycka till!

    SvaraRadera
  16. Hej Molly!

    Poledance ser jättekul ut. :) Måste testa nån gång. Ville bara säga att jag läst din blogg ett par månader nu och den är så bra! Du är så äkta och skriver så bra och läsvärda saker. Och så är du dig själv, och ändå är du så söt och snygg. Det märks verkligen i bloggen för den känns så glädjefylld! :)

    Kommer fortsätta läsa i all oändlighet! ;)

    Jag satt nyss och lyssnade på massor av låtar som du sjunger på spotify. Du har helt sjukt bra röst! Jag har liksom inte tänkt på det tidigare, men nu har jag suttit i typ en timma och bara lyssnat på låtar du sjungit. Jag blir nästan rörd! :)

    Ville förresten också säga att Erics nya låt, "Hearts in the air" är riktigt bra! Du kanske kan hälsa det till honom? :)

    Ha iaf en bra kväll !

    Kram från Julia, ett riktigt Eric Saade och Molly Sanden fan

    SvaraRadera
  17. Skulle oxå vilja testa det nångång! :D

    Kolla min blogg! :D samannsr.myshowroom.se

    SvaraRadera
  18. GUD vad du är snygg Molly!!!
    Och hjälp vad kul Pole Dance verkar vara! :D Det hamnar absolut på min "måste-göra-innan-jag-dör-Lista"!

    Jag skulle även vilja veta lite om ditt löshår, vart du gör det, vad det kostar osv? Tack!

    SvaraRadera
  19. Fint, jag heter julia och jag gillar att kolla på bloggar!!

    SvaraRadera
  20. Verkar riktigt roligt. Själv skulle jag bara tappa taget :P Kram

    SvaraRadera
  21. Vad fick du för student present av Eric ?
    jag vill gärna veta :)<3
    Älskar dig Molly.
    Kan du inte visa lite bilder på er lägenhet och dig och eric ?
    <3333

    kram / sara

    SvaraRadera
  22. Molly Jag är från Ryssland och visste inte svenska, så redan en månad för att hjälpa mig översättare)) Jag älskar dig vansinnigt och jag beundrar) lycka till i alla dina ansträngningar! Jag hoppas en dag att se dig * _ *

    SvaraRadera
  23. Orka att alla nästan bara skriver kommentarer om dig och Eric. Man läser ju DIN blogg. Inte om dig och Eric!
    Jag läser den iaf för att det är DU, inte för att du är tsm med Eric :)
    håll dig till dina riktiga fans :D

    kraaaam

    SvaraRadera
  24. är inte poledancing typ strippa eller nåt

    SvaraRadera
  25. "(ser ni, ser ni?! Mina lår går ihop, men jag är ändå stolt över dom!)"

    HAHAHA! Underbart!
    Mina lår går också ihop och jag har även en rejäl kudde att sitta på B-)

    Min pojkvän verkar tycka att det är det bästa med mig, och hotar med att dumpa mig om jag skulle få för mig att försöka minska ner dom. Haha.

    SvaraRadera