onsdag 15 juni 2011

Ingen rolig dag att vara sjuk



Vissa dagar är det rätt skönt att vara sjuk. Typ när det regnar ute och man kan sitta hemma och kolla på serier och äta glass istället för att gå till skolan eller ut och träna...
Den här dagen är det INTE skönt att vara sjuk! Jag och några tjejkompisar hade nämligen planerat att gå på Poledancing (det är inte så porrigt som det låter, utan det är en rolig träningsform! Inget strippande här inte! - det vet ni att jag hellre skulle DÖ än att göra) för att fira att vi tagit studenten.

Så nu sitter jag här och försöker känna efter hur sjuk jag verkligen är... hm... Det är ju mycket bättre sedan igår, men... orkar jag utsätta mig själv för ett tufft träningspass?





Vad har ni för er då? Ledsen att jag varit så frånvarande, men dessa dagarna har varit helt sjukt hektiska! Lovar att bättra mig i sommar, har nämligen en massa spännande saker på gång som jag måste dela med mig av! T.ex. så har jag precis bokat in en massa körlektioner - ÄNTLIGEEEN! Förmodligen kommer jag behöva ert stöd om jag ska kunna ta det där jäkla körtkortet någon gång!

Nu ska jag gå och försöka kurera mig på två timmar... önska mig lycka till!

PUSS

26 kommentarer:

  1. Krya på dig! :) Jag fick mitt körkort igår och kan inte fatta varför jag har skjutit på det i två år!! Det gick väldigt smärtfritt och fort ;) Så det kommer nog gå jättebra för dig med! :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till Molly! ;) Men det där träningspasset tror jag inte är så nyttigt nu när du KANSKE inte orkar det. Jag hoppas att du vilar upp dig ordentligt så att du blir 100 frisk :D

    SvaraRadera
  3. Stanna hemma och bli frisk! Du kan träna en annan dag, du kommer inte orka lika mycket om du känner dig sjuk ändå. Då är det bättre att ta det lugnt :)

    Kramiz Mallan

    SvaraRadera
  4. Fett kul med poledancing! :)
    jag ska grilla med några kompisar ikväll vid någon strand! men hoppas det inte regnar så mycket, då blir det inte så kul :/

    visa bilder på dig och Eric!!!

    kramar <3

    SvaraRadera
  5. Hej fina Molly!!

    Vad tråkigt att du är sjuk igen :-( Du får sätta på en film och käka lite godis, så blir du säkert bättre snart så att du kan träna med dina kompisar igen ;-) <3

    jag är just nu på väg till träningen :-D ska simma, sen så blir det hem och sova!! :-D <3

    Kolla gärna in min och en kompis blogg:
    lollipopsgirls.blogg.se

    ha det bra
    puss och kram
    // Aline

    SvaraRadera
  6. Va tråkigt!:-o krya på dej! Kramar/ josefine<3

    SvaraRadera
  7. Hej Molly,ledsen att du är sjuk men hoppas att du blir bättre. Men jag håller med snälla kan du i alla fall ta några bilder på dig och Eric ni är ju så,så söta ihop snälla :-(

    Många kramar Evelina :-D

    SvaraRadera
  8. Oh, lycka till Molly! I hope you feel better soon!



    By the way, Molly... yesterday I was looking for more info about you and I found out some photos of you in Barcelona and I freaked out because I'm from Barcelona and I can't believe you have been here, I wish someday you'll came and I'll be able to meet you :)
    Sorry if I have to write in English but I don't know Swedish -although I'm trying to learn a little bit! (I don't know if you're going to read this, but I hope so!)
    Molly I have to go but I just wanted you to know that yesterday I made a Tumblr about you :) I love you, Molly! (http://karlekmollysanden.tumblr.com) I understand if you erase this comment but I just want you to know that you have a fan in Barcelona who loves you! :)

    SvaraRadera
  9. Stackars lilla Molly, du får krya på dig. Imorgon slutar vi skolan. Jag längtar jättemycket efter sommarlovet!!
    Ha det så bra<3
    Pussokram<3

    SvaraRadera
  10. Låter kul med poledance, skulle själv vilja testa på det ;) men om du är sjuk så skulle jag inte rekommendera att träna. det blir bara värre!

    Btw. många som tagit studenten har blivit sjuka, vet en hel drös med folk... kan det bero på all stress eller alla kramar! :)

    Hoppas du friskar till snart, smitta inte ner eric bara så han inte kan köra sin turne ;)
    A lot of love!

    SvaraRadera
  11. Lycka till, Molly, och bli fisk, okej?! ^^ Och poledancing? Det är så kul! Jag vill försöka det också! xD
    Jag ska ta studenten på tisdag :)
    Nu jag ska gå och läsa svenska haha :)

    PUSS

    SvaraRadera
  12. Kan du inte ha frågestund igen Molly? :) snälla!!:')

    SvaraRadera
  13. Är också sjuk, hur pisstråkigt som helst! :(

    Kramizar o puzziasar <333

    SvaraRadera
  14. krya på dej molly! <3 kram

    SvaraRadera
  15. Krya på dig Molly:) Kram Thilda

    SvaraRadera
  16. Hej Molly!
    Har precis hittat din blogg.
    Jag följer många bloggar, vissa för att jag delar samma intressen, vissa för att jag bara är en nyfiken själ, vissa av att hänföras, och sen finns de dem som jag förfäras av.
    Din blogg har ju nu hamnat i topp av min "tio i topp" lista. Vilken vacker,ärlig,humoristisk,naturlig och odramatisk person du är, en helt FANTASTISK förebild för andra unga kvinnor.Jag är så glad att jag hittade hit, för jag har just letat upp några av dina låtar/framföranden på Youtube, och funnit en helt "amazing" sångerska. Har laddat in några av dina låtar i min iPod, så att jag har lite ljuv musik i öronen under mina promenader. Ser fram emot att läsa mer av din blogg. Hoppas du kom iväg på din poledancing förresten, vi var på sådan på min svägerskas möhippa, och det var kanonkul!
    Annars får du krya på dig! Kram Cathrin, Fbg

    SvaraRadera
  17. Krya på dig :)

    http://carlalfredsplace.blogg.se

    SvaraRadera
  18. Lycka till vännen! Det går säkert bra - detsamma med körlektionerna. :)

    SvaraRadera
  19. Hej Molly!

    Vad synd att du är sjuk!
    Jag har en idé som kanske muntrar upp dig.
    Vad sägs om att jag bjuder in dig till att sjunga på min dotters dop den 2 Juli nere i Beddingestrand i Skåne? Det skulle betyda oerhört mycket för oss. En önskelåt är din version av "Halleluja". Du sjunger den så fantastiskt vackert. Om du är intresserad får du gärna maila mig på: gabsoutine@hotmail.com Självklart står vi för ersättning. Sluta aldrig sjung för du har en underbar röst.

    Kram från Gabriella & Henrik

    SvaraRadera
  20. http://vkontakte.ru/id138580951Анастасия, Россия!!Приветик!!! Молли, ну вот ты только закончила школу и умудрилась заболеть!!!! Выздоравливай поскорее!!! Я думаю у тебя сегодня получится не как кстати выздоровить!! Так как у тебя есть стимул пойти с подругами в (клуб) Удачной вам тусу (веселья) Всего самого наилучшего!!! Ммм....ты молодец!!! Вождения это супер!!! Ну вот тебе вообще болеть нельзя!!! У меня тоже наследующей недели выпускной!! Даже и не знаю радоваться или плакать!! Так как это такое событие, на всю жизнь!!!! Еще раз!! Удачи, Всего самого наилучшего!!! Пока!!!

    SvaraRadera
  21. Nej vad synd! :(
    Krya på dig! Längtar tills nästa inlägg!
    Sommar lov just nu...så ...jag kan läsa fler inlägg ;D

    // Victoria Hourmzyar

    SvaraRadera
  22. Coolt med poledanicing, du skulle inte kunna säg var ni skulle testa det för jag hittar inga bra ställen, har letat och letat..

    SvaraRadera
  23. jag tänker samma, måste ta det där satans körkortet nån gång,

    SvaraRadera
  24. Men Molly, hur kan du alltid vara så fin i håret - även när du är sjuk? När jag är sjuk sitter jag hemma i pyjamas och att fixa håret gör jag då inte...

    SvaraRadera
  25. Lycka till och krya på dig :)

    SvaraRadera
  26. Hej Molly
    Jag är ett gätte stort fan av dig!
    Ha det bra!

    Kramizar!

    SvaraRadera