torsdag 23 juni 2011

Urban Photograph


Nu befinner jag mig i storstaden igen! Och här har det hänt mycket sen sist! Ni vet min bästa killkompis Emil, som ofta är med här i bloggen, hans grymma band Urban Cone har släppt sin debutsingel "Urban Photograph" i veckan! Har alltid varit ett stort fan (har nog inte missat en enda spelning!) men nu har jag nya radioversioner och remixer att lyssna sönder i sommar! Underbart! Kolla in den vettja! De har verkligen ett speciellt sound.




Tror Urban Cone kommer bli hur stora som helst! Kommer väl stå där om något år, längst fram på festivalerna med deras namn skrivet i pannan och skrika: EEEMIL! Kommer du inte ihåg mig?! Vi var ju kooompisar ju! Nej, skämtåsido. Tror i alla fall de kommer bli hur stora som helst!

Nu ska jag äta sushi och sen storstäda.

Pusss



-- Bloggar från iPhone

7 kommentarer:

  1. Låter gott! =)
    Här hos mig blev det ett telefonsamtal till farmor. När jag fick höra Telias inspelade meddelande insåg jag att farmor är död. Jag kommer inte kunna prata något mer med henne.

    SvaraRadera
  2. De måste jag lyssna på! :)

    Hoppas du har det jättebra! :))

    SvaraRadera
  3. Åhhh.. Hörde denna låten ett par dagar sedan på en blogg där någon kille hade gjort en musikvideo men tydligen var inte bandet nöjda. Så kan det vara ibland. ;) men låten är verkligen jättecool! :D men är den inte med på någon reklam på tv eller något. Känner igen den sååå mycket! ;)
    /Sofia

    SvaraRadera
  4. Rösta gärna :)
    Förlåt Molly om du inte vill ha sånna här kommentarer :)
    http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=EgHTgvlSGyMvh9sb3fA7jXIyHJmGMwJOQQfw0GCD5NzbLf1B929h#Gallery

    Tack på förhand :D

    SvaraRadera
  5. Lyssnade på låten precis på youtube, den var bra, men förstod inte musikvideon... gör någon det? skulle bli glad av en förklaring...

    SvaraRadera
  6. hej! lyssnade på låten precis, jag kände igen låte men inte direkt från var. låte nvar bra :)

    SvaraRadera
  7. låten är jätte bra :-D en ny favorit hos mig :-) när släpper du din nästa skiva? :-D KRAM!

    SvaraRadera