tisdag 26 juli 2011

Dom har lite humor ändå





Jag brukar egentligen inte lägga min energi på att analysera skvallertidningar... Men detta var något bland det roligaste jag hört!

Det roligaste är att dom faktiskt har lyckats skriva lite sanning för en gångs skull. Jag gick faktiskt på Östermalmstorg med en systemet-kasse för ett tag sen. Eller förresten... nej, det allra roligaste är ju att någon la energi på att ringa Hänt extra och berätta detta! Hur sjukt är det?!

Självklart var innehållet i påsarna inte till för mig och Emil när vi skulle åka Segway (vadå fest?!). Det var nämligen så att jag ringde mamma precis innan Segway-turen och frågade om hon ville äta lunch. Hon sa att det passade perfekt eftersom hon ändå behövde hjälp att bära lite kassar hem från jobbet - däribland fanns en systemetpåse. Konstigare än så var det inte. Men lite kul! Vissa journalister har humor ändå.








-- Bloggar från iPhone


43 kommentarer:

  1. haha, lite roligt att dom orkar lägga enegi på sånt .... En journalist från aftonbladet ringde mig 23.30 en natt och ville ställa helt onödiga frågor. Å jag låg och sov, det var ju jätte kul..

    www.eemeliegustafsson.devote.se

    SvaraRadera
  2. Såg det där också. Jag trodde knappast på dom .

    SvaraRadera
  3. Haha, snacka om brist på nyheter ;d
    Men iaf...såg nyss Eric på Skansen! Han var grym! :D Och som han dansade ;) inte konstigt att han svettades ;d var du där och kollade? :)
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Hahaha!! Såg den hemma hos min kompis och jag börja gap skratta. (eftersom jag följer din blogg så visste jag ju vad du och Emil hade gjort). Jag fattar inte hur barnsligt det är altså!

    Hoppas du hare bra!:)

    Kraaamm / jessica :)

    SvaraRadera
  5. Hej Molly!
    Jag bara älskar din blogg!

    Jag bloggar oxå och idag så skrev jag (enligt mig) ett kanska viktigt inlägg, om ens läggning!Vilken sexuella läggning man tillhör och att de är okej att vara den man är. Här är en länken till min blogg: http://oliviana.bloggplatsen.se
    och här är direkt länken till inlägget: http://oliviana.bloggplatsen.se/2011/07/26/5900316-bisexuell-homosexuell-hetrosexuell/

    Jag skulle be sjukt glad om du kunde tipsa om inlägget på din blogg! Jag vill att folk ska våga vara dem de är. Skulle vara så tacksam om du kunnde göra de1!

    Tusen kramar till dig!

    Kärlek
    Olivia

    SvaraRadera
  6. Haha, ja visst är det helt sanslöst...Molly ett gott skratt förlänger livet!! Men om det nu hade varit så då, att dom orkar bry sig!! Jag vet att du skiter i det, och det ska du göra också!! Du verkar va en så himla go, cool och härligt smart tjej, dessutom begåvad med en guda röst!! Ser fram emot ditt nya material!! Ha det bäst och Stor kram från mig!!

    SvaraRadera
  7. Molly, do not believe a yellow press.We all know what you're sturdy pair with Eric,and never will believe in this nonsense ^^

    SvaraRadera
  8. Hihih, vad kul jag började då skratta :D älskar dig Molly<3 om du läste det jag skrev för nån dag sen att om det står vilma så är det från mig :) och att jag är en 11-årigt jätte stort Fan :) aja puss på dig och hälsa alla dina kompisar från mig /skriven av såklart vilma :)

    SvaraRadera
  9. HAHAHAHAHAHA det där var "dagens" asso ! ;)
    du är en grym förebild molly !
    tack för att du finns ! :)

    SvaraRadera
  10. Jag håller med dig gud vad fjantigt!!

    SvaraRadera
  11. omg ....västa gejen juu....not... värre saker har väl hänt i världen ..Puss molly

    SvaraRadera
  12. Jag ser inget fel med att ha en systemkasse i handen som 19-åring, det kan vara vad som helst i kassen och dessutom får du dricka så :)

    SvaraRadera
  13. Hahaha, jag läste också den där artikeln och bara "okeeej?" xD Allt i sådana tidningar är så överdrivet!

    SvaraRadera
  14. Hehe det e ju så löjligt så det blir kul ju!
    Ha det bäst Molly! ;)

    SvaraRadera
  15. Haha de är ju patetiskt! Att någon lägger ner tid på något sådant, haha! Skönt att du har humor och kan skratta åt sådant Molly!

    SvaraRadera
  16. haha dom e för ROLIGA!!

    Måste bara säga att Eric va bäst idag på skansen!! hoppas att du tittade:)

    längtar efter att få höra din nya låt KRAM:)

    SvaraRadera
  17. Jag kan hålla med om att det är töntigt av de att göra en så stor grej av det, men humor vet jag inte om jag skulle kalla det... Langning är ju allvarligt, även om jag förstår att det inte var det som du och din mamma gjorde.

    SvaraRadera
  18. Haha, jag läste det där, men jag förstod direkt att det inte var så. Dom är lite smålöjliga dom där skvallertidningarna..

    Såg också Eric på skansen förresten, han var bäst! Min treåriga lillasyster är galen i Eric förresten, NU får du konkurenns! Men jag har faktiskt visat henne att du var hans "flicka", och då sa hon: "Är Eric hennes pojke?"

    Haha, kram och godnatt <3

    SvaraRadera
  19. He! jag såg oxå det där i tidningen! helt sjukt! får man inte vara på systemen eller??

    SvaraRadera
  20. Haha, ja vad ska man säga? ;)

    SvaraRadera
  21. hahaha, såg också det...
    löjligt <3

    SvaraRadera
  22. Alltså herregud... visa behöver verkligen skaffa sig ett liv.. Hur orkar dem!

    Kärlek till dig!

    SvaraRadera
  23. molly? :)
    jag ska till helsingborg på lördag, men kan inte stanna ända till eric's spelning för att det va' lite sent. Ska hem sen med tåg ju...
    ska du vara där hela dagen eller?
    :)

    & jag tror jag har skickat mejl till dig, haha minns inte! ♥

    SvaraRadera
  24. HAHAHA "Två välfyllda Lila påsar" Höhö, där gjorde de bort sig!

    SvaraRadera
  25. Jätte fin bild på dig o Eric!!
    Älskar er, puussar o krammar till er <33
    Molly+Eric= sant forever, ni är sötast <333

    SvaraRadera
  26. hej, var du på skansen igår ? :)

    SvaraRadera
  27. En liten bön! Säg till Eric att tagga ner lite...hans attityd i Allsången var lite väl arrogant...men bra är han!! Rädd att han sumpar chanserna att bli omtyckt av många!!

    SvaraRadera
  28. hej!
    hoppas att allting är bra med dej och Eric!
    men allvarligt nu hur pallar ni med all skvaller?!?!
    helt irriterande! får ni ibland ingen lust att slå ner dom!?!?!?! helt sjukt!! vilken tålamod ni har!!
    hehe aja men nu till en bra sak! idag hittade jag sjuuuuuuuuuuuuuukt fina örhängen från JC och det jag tror e att det verkligen är din stil!! så jag köpte dom, och så när Eric kmr till Eksjö stadsfest så kmr jag springa, efter hans uppträdande och hitta honom där han är och ge honom några saker och då ska jag ge honom örhängerna jag köpte idag och be honom ge dom till dej! eftersom jag e lite trög och vet nt hur jag skulle skicka ngt till dej på din födelsedag så får du väl en present ett tag efter!
    jag hoppas verkligen verkligen verkligen att du kmr tycka om dom! och jag kmr köpa ngt till Eric oxå! :)
    hehe, ha det super skönt gullet!
    älskar dej och Eric!
    Puss! :) <3

    SvaraRadera
  29. detta inlägg är nog speciellt till dig molly, du är bäst! :D snälla kolla och säg vad du tycker! :)

    http://saadelovers.blogg.se/2011/july/pusspuss.html

    Lina, 9 år

    SvaraRadera
  30. det måste vara jättjobbigt när dom gör om verkligeheten och lägger till massa konstiga saker..

    SvaraRadera
  31. Hej!

    Läste din blogg för första gången idag. Anledningen var för att jag tycker din sångröst är helt fantastisk. Men nu fick jag också se vilken underbar person du är! Du är helt underbar och jag fullkomligt älskar din personlighet! YOU GO GIRL :D

    SvaraRadera
  32. hej molly, kan du ge lite tips på hur man startar en blogg? jag tänkte göra det ikväll, så snälla svara detta är viktit!! /vilma :)

    SvaraRadera
  33. läste det där, och började bara skratta, och tänkte vad äre för fl med de då?, ganska skojjit;p

    kram!

    SvaraRadera
  34. Hej Molly !

    du har en super fin blogg läser den varje dag .
    hälsa till Eric från mig jag lovar jag är hans största fans och hälsa att han var så grymm i Bollnäs på grillnatta det var det bästa som någonsin hänt här kram på er ! <3

    SvaraRadera
  35. haha, är det månne lite nyhetstorka i kändisvärlden? ;) lite kul var det iaf!

    SvaraRadera
  36. såg det också och klart att man inte tror på något sådant! (: lite fjantigt!

    SvaraRadera
  37. vadååå dagispopstjärna ???

    SvaraRadera
  38. haha gud vad löjliga dom är! Kan inte du ha frågestund någon gång snart? :) det var längesen sen sist! :) kram!

    SvaraRadera
  39. Jag tycker inte du ska bry dig, men om du dricker tycker jag att du ska erkänna det! och samma sak med att du bor med Eric, kram.

    SvaraRadera
  40. hahah, skriva värsta stora grejen av en liten sak som att en tonåring bar en systempåse! Asså herregud.. HAHA, ägd hänt extra där kan ni läsa vad molly skrivit!

    SvaraRadera
  41. Kan inte du låta Eric gäst blogga någon gång ?? =)
    Det skulle vara superkul !

    SvaraRadera