onsdag 6 juli 2011

Mot Vetlanda



Sitter just nu på tåget påväg till Vetlanda. Nu skulle jag gärna vilja skriva att jag har pluggat körkort, skrivit en massa hits och kommit på botemedlet till hicka nu under resan... men jag har mest tittat på 90210... fan alltså. Och jag som snart är framme! Hur ska jag hinna?!

Nu tänkte jag faktiskt bjuda på något ni frågat efter ett tag... fler bilder på lägenheten! Men bara så ni vet, tjat funkar inte alltid som en övertalningsmetod! :P Jag håller fortfarande större delen privat - det måste ni bara respektera. Dessutom kan jag som sagt inte visa vissa delar eftersom de döljer sig under högar av kläder....





PUSS PÅ ER
Ses vi i Vetlanda?!


36 kommentarer:

  1. åh va fint ni har det! Jag längtar efter att få flytta hemifrån och få inreda min egna lägenhet :)

    SvaraRadera
  2. Hej jag har inte läst inlägget helt, men jag undrade bara om Mimmi är medlem på en online sida som heter Moviestarplanet? För det är en tjej som påstår att hon är Mimmi.

    SvaraRadera
  3. Du bor verkligen jätte fint Molly!! Vilka autografer står det på gitarren (skulle vara kul att veta, kan du inte ta en närbild och skriva vilka det är?!) Ha en superbra dag Puss o kram

    SvaraRadera
  4. Oj vad fint du har det Molly<3 Men jag förstår att du vill ha det privat och inte visa för mycket. Men fortsätt bara att va som du är<3 Du är bäst Molly!!!

    SvaraRadera
  5. Jätte fint ! :D
    Jag bor bara en kvart ifrån Vetlanda!, men kan tyvärr inte komma ;(

    SvaraRadera
  6. ni har den ju assa snyggt !!!!<3 du och eric var en bra still ;)

    SvaraRadera
  7. Molly??? Jag var inne och tittade på denna tjejens blogg så läste jag ett inlägg där hon lagt ut en bild på sig själv. Jag tyckte direkt att hon påminnde om dig! :O Kanske inte exakt lika, men definitivt en look-a-like.. Här är bilden och inlägget : http://hannahj.myshowroom.se/onsdagen-den-6-juli/

    SvaraRadera
  8. Fint ni har!:)

    Kram Lara!

    SvaraRadera
  9. Vart har du köpt det vita bordet? Hade gärna velat ha det i mitt vardagsrum ser jag nu nämligen:)

    mvh Anna

    SvaraRadera
  10. Japp, Molly. Jag och min 10-åriga dotter Linnea ska dit.

    Vi ses o hörs!

    Susanna

    SvaraRadera
  11. Här är en till Molly! Fast denna gång i platt hår. Jag tycker ni är jätte lika! En riktig look-a-like. :O Sjukt konstigt! :D Vill också ha en sådan look-a-like tvilling. Vad tycker du? :D

    Din look-a-like tvilling och andra bilden --> http://hannahj.myshowroom.se/i-dont-wanna-wait-for-you-no/

    SvaraRadera
  12. Kommer du till Skåne när och var?

    SvaraRadera
  13. Gud vad fint ni har det! Kan tyvärr inte kommma till vetlanda idag:( Kram Thilda

    SvaraRadera
  14. Vad fint ni har det i eran lägenhet!:D
    För Eric och du bor väl fortfarande tillsammans?
    Kramar Frida

    SvaraRadera
  15. Gud va fint! Gulligt att det stod "kärlek" på öppna spisen :) du och eric har otroligt bra stil! svart, vitt och såklart lila :P

    kan du inte visa bilder från din födelsedag? vad du fick i present m.m :) skulle vara jätte kul att se!

    Kram på dig <3

    SvaraRadera
  16. Gud vad fint ni har det! :D

    SvaraRadera
  17. Åååååhhh! Men Molly! Jag är uppväxt i Vetlanda och när jag bodde där hände det inget roligt, men nu när jag flyttat då händer det minnsan grejer. Jag bor i Umeå nu för tiden, så snälla Molly, kan du inte komma hit och spela. Kan du komma till lilla pyttepytte Vetlanda, kan du väl komma till Umeå med? Ja, Umeå ligger mitt ute i ingenstans och långt, långt bort från allt men det är ändå ganska stort. Du är en av mina favoritsångerskor och att du ska komma och spela i Vetlanda när jag flyttat därifrån känns så typiskt! Så snälla, kan du inte komma till Umeå med? Jag åkte en bra bit för att få se dig på Diggilooturnén 2008, men det är ju ett tag sen. Ska du ha nån spelning i Umeåtrakten? (Typ Övik, Umeå, Skellefteå)

    SvaraRadera
  18. Hej, Molly!
    I love what you've got, where it says "kärlek" :D
    Puss!

    SvaraRadera
  19. OMG, vad fint ni har det!!! <3
    Älskar verkligen eran stil =D asså, jag kan inte fatta hur snyggt ni har det, och gud va gulligt att det står KÄRLEK på eran öppna spis!!!
    Älskar dig och Eric så otroligt mycket! Tack för att ni finns <3
    Love ya
    //Märta

    SvaraRadera
  20. Vad fint du har i lägenheten!:D Skulle jätte gärna vilja se dig uppträda idag i veetlanda, men fick först reda på det idag eftermiddag, jag bor ju också vid växjö trakterna så det är långt dit... kommer du till de trakterna och uppträder? Kan du skriva i ett inlägg om var du ska uppträda? Snälla...! Nog vill fler veta var du ska uppträda, det skulle vara konstigt om de inte ville...
    //Maja

    SvaraRadera
  21. vad mysigt ni har det :)
    kram <3

    SvaraRadera
  22. Vad fint!!!! Så mysigt det ser ut!! Ville bara skriva det:P KRAM :)

    SvaraRadera
  23. Jättefint och mysigt!!! Du verkar vara en tjej som gör det fint och mysigt, hemtrevligt, men med stil. Modernt stramt men ändå romantiskt ombonat. Bra att ni håller det privat. Vem vill visa upp hela sitt hem för alla, särskilt om man är offentlig person. Många frågar om ni är sambo eller inte. Kan förstå då du ofta skriver pojkvän. Man brukar väll säga sambo men det kanske bara är för att ni inte vill gå ut allt för klart med ert privatliv. Även om alla redan vet.(tror vi i allafall)
    Det där med gitarren blev jag också nyfiken på, vilkas autografer...
    Kramar

    SvaraRadera
  24. ni har ju fått det jätte fint i lägenheten! :)
    glad för din OCH min favorit killes skull, hihi.

    molly, kan vi inte få se en närmare bild på gitarren man får se på bilderna ovan? vad är det för autografer på den? vems gitarr är det osv? skulle vart jätte kul att veta :) kramis

    SvaraRadera
  25. Jag förstår och respekterar till 100% att du känner att lägenheten är för privat!! Det är ju ändå där du bor och spenderar mycket tid. Hade jag flyttat hemifrån hade jag inte heller velat visa mitt hem i bilder. Inte hela.. och speciellt för att ni båda två är kända, så är det ju lätt att bilderna hamnar i medias händer. Men eftersom att du nu valde att lägga ut några bilder, så måste jag säga att jag är glad att du valde vardagsrummet, för att nu förstår jag ditt tidigare inlägg om "kräk el". Smarta jag hade inte kommit på det;) haha..

    Du är så bäst molly att jag skulle kunna spricka! (vilket faktiskt inte skulle vara omöjligt - så mätt som jag är!)

    Kraaam

    SvaraRadera
  26. det var jätte fin lägenhet är det din och eric ?

    kram kram ! ha det gott

    SvaraRadera
  27. Super fint :)
    Ska inte tjata, men du kan bara skriva (inte visa) men jag undrar ur du skulle beskriva din inredningsstil (diggar den starkt!!), kanske någon favorit inredningsbutik eller nått :)Självklart vill man se mer av lägenheten men va fan det är bara att respektera om ni inte vill visa ;)

    SvaraRadera
  28. Tjena Molly!
    Vad är det för autografer på gitarren? :)
    Ha det grymt!!

    SvaraRadera
  29. Va fina bilder på delar av din lägenhet :)
    Ps: Kommer du till Göteborg snart och spelar? Hade varit skit kul att få träffa dig.

    Kram!

    SvaraRadera
  30. Du låter lite som kissie när du säger "det måste ni bara acceptera"

    SvaraRadera
  31. Ååå va fint! Jag tycker det är helt rätt av dig att hålla på din integritet och även säga ifrån att du inte tänker visa mer än du vill. Go Molly! Jag skulle aldrig våga lägga ut bilder på min lägenhet överhuvudtaget på internet! Vågar knappt ens bjuda in folk jag inte redan känner. Lägenheten är som en privat zon och tillflykt/borg eller vad fen man ska jämföra det som utan att låta töntig ;)
    Go girl!

    Kram Magda

    SvaraRadera
  32. Vad fint det är! Hoppas allt är bra med dig Molly, många kramar! :)

    SvaraRadera
  33. Tack Molly, vad fint ni har det :-P. Kram Evelina:-D

    SvaraRadera
  34. Kan du snälla snälla komma till malmö och göra npgon spelning!!!! lovee yoooou

    SvaraRadera
  35. Hej fina Molly<3
    Visst har du sett denna sjukt gulliga videon någon har gjort på YouTube??
    http://www.youtube.com/watch?v=tgx0j7UJIfA&feature=related

    Älskar din blogg!!<3

    SvaraRadera