onsdag 20 juli 2011

Paus


Någon av er skrev precis att sist jag hade en sån här lång bloggpaus var när jag var i USA i våras... hur tusan har det redan kunnat gå en vecka?


Ni är så otroligt söta! Nej, det har inte hänt mig något. Eller jo förresten... men bara en massa roliga saker! Fick en sådan sjukt häftig förfrågan för precis en vecka sedan, och jag har knappt kunnat varken smälta det eller bestämma mig för om det ens är positivt eller negativt... men jag tror det är positivt! Så, ni får gärna hålla tummarna för att det blir av! (Lovar att berätta mer sen!).

Ni ska få en uppdatering om vad som hänt i mitt liv den senaste veckan... Orkar inte ikväll bara.

PUSS

27 kommentarer:

  1. Barnen träffa Eric i lördags...När vi gick därifrån så fråga de...Kan vi inte lyssna på Molly någon gång också hon är så himla bra och snäll :)
    Hälsa E från "Lill-Saade" (han sken som en sol när han fick heta det av "stor-Saade) Lill kommer och tittar på stor i Olofström 21 aug på sin 5 årsdag. Hälsa det.

    SvaraRadera
  2. Man började nästan tro att det hade hänt nåt;) spännande med nytt protjekt:)
    Kram!:)

    SvaraRadera
  3. Kul att få ett livstecken i från dig. Klart vi unnar dig semester och även vila från bloggen men det är så kul att läsa om allt du gör och din humor e så skön. Hoppas det är ett projekt där vi får se dig mer i TV ...

    Kramisar från Nattugglan i Norr...
    Hjälp måste vända dygnet hur skall man annars orka jobba...snart?!?

    SvaraRadera
  4. Jag fick träffa Eric i lördags! Han är så bra! Och du är med jätte bra! Du och Eric är bara bäst! Ni är båda mina STÖRSTA idoler!! XD

    SvaraRadera
  5. Hej finaste Molly!!!!

    Tack, tack, tack såå jättemycket för att du skrev att du mådde bra. Jag blev så otroligt glad när jag såg att du hade skrivit att det inte hade hänt dig någonting dåligt!!!

    Såklart att du får ha semester från bloggandet, ibland har man ju liksom inte lust att blogga, det vet jag!!! Men som sagt så är din blogg så underbar och rolig att läsa!! Man bara längtar tills man kommer hem så att man kan sätta sig vid datan och kolla om du har skrivit något nytt!!! Fortsätt som du gör!!!

    Du är ju såå fin, söt och har en sådan otrolig utstrålning m.m!!

    Roligt att du har nya projekt på gång, längtar :D

    Ha det bra
    Kärlek till dig!!!
    PUSS OCH KRAM
    // Aline <3

    SvaraRadera
  6. Var du med på gothia cup invigningen?
    Jag vet bara att Mimmi var det för hon var med på hemsidan men var du och frida med i år?

    SvaraRadera
  7. Molly, du är en underbar artist och människa men jag undrar hur du känner när din pojkvän Erik uttalar sig så himla korkat i media?? Alltså, han är duktig och snygg, men för tusan, blir inte DU ledsen när han beter sig så klantigt och kvinnoförnedrande? Lite väl divig och maktfullkommen, eller? Han verkar tro att han är gåvan till ALLA kvinnor. Nä, jag hoppas han ändrar sig för din skull, växer upp och blir en man och ser vad fint han har i dig som verkar vara SÅ otroligt genuin och mänsklig! Fortsätt vara som du är Molly! Blir nyfiken på vad du har på gång!
    Kramar Anna Gustavsson 35år.

    SvaraRadera
  8. Vi håller tummar och tår! :)

    SvaraRadera
  9. Hej Molly! Läste precis i tidningen hänt extra nummer 30, där de står lite skvaller om dig så du vet! Kram Ellen modellen.myshowroom.se

    SvaraRadera
  10. förlovning kanske? xD

    SvaraRadera
  11. Snygg blogg! Det är första gången jag är inne på din blogg..men inte sista! :)
    Puss och kram!

    SvaraRadera
  12. Gud vad du är vacker Molly, men det vet du väl redan?

    SvaraRadera
  13. Trevligt att du lever :)

    SvaraRadera
  14. Åh, kul med ett nytt projekt!!! Älskar dig och Eric så mycket!!!! <3
    Jag såg Eric i Munkedal igår, han var såååå bra <3 :) Det var sjunde gången jag såg honom så jag hoppas att jag kan få se dig snart igen! <3
    Eric pekade på mig när han sjöng Stupid with you och jag blev hur glad som helst!!! Jag började nästan gråta... och jag pekade på honom också, haha.
    Snälla hälsa till honom från mig att Jag älskar honom och ge honom en puss från mig :)
    Älskar dig också
    PUSS Märta

    SvaraRadera
  15. ={{{{ håper du begynner å blogge masse igjen om ikke såå lenge da! selvom jeg bor i Norge, eelsker jeg å lese bloggen din! lykke til da, og klem!! ♥

    SvaraRadera
  16. Du e så himla söt och gullig<3
    Älskar dig och din blogg, blir alltid lika glad när jag ser att ðů hat bloggat. Skulle ðů kunna skriva lite oftare om var du har köpt dina kläder? Dom e så fina!
    Puss & kram
    PS: kan du hälsa Erik från lollo?

    SvaraRadera
  17. Love you molly!!!
    Skönt att det inte va ngt dåligt som hade hänt dig!
    Pussar & kramar

    SvaraRadera
  18. Hej ag har varit och tittat på Eric Saade han äger ut alla du har sådan tur och du gör så bra låtar!! Också=)
    Kram

    SvaraRadera
  19. Hey Molly! I love you! <3
    I have a questions for you. (sorry for my bad English)

    1. How old were you, when you started to sing?
    2. How did you get the Eurovision Song Contest?
    I mean, Did you win some of the qualifiers or something?
    3. Can you show us your bictures, when you were 13 and 14 years old?
    4. Can you show us your and Eric`s pictures when did you get together?

    Tell to Mimmi and Frida that they have to started bloggin!

    Tell to Mimmi, Frida and Eric that i love them! <3

    SvaraRadera
  20. OMG!!!!! ERIC SAADE KOMMER TILL LILLA HÄRNÖSAND!!!! FATTTAAA VAD ZDJFKBSnb,vh!!!!!!!! <3

    Dock så regnar det, men det skiter jag i för jag ska ner på stadsfesten och se han, så enkelt ät det!

    Han är sååå grymt bra! Molly du ska vara solt över honom!

    Fin blogg du har! läste den varje dag förut! <3

    kraam/ lillaatjejen

    SvaraRadera
  21. Du som va anonym, sluta. Eric är nog den mest mogna unga kill artisten som finns här i Sverige!

    Molly, ni två är verkligen gjorda för varann!!

    SvaraRadera
  22. har du och eric gjort slut? :(

    SvaraRadera
  23. Hej molly!

    Jag är ett fan till dig och Eric. Jag har bara en fråga...

    På facebook kan man gilla grejer och jag har gillat dig och eric men är det verkligen ni som sitter och skriver det som man får reda på? <3 Och kommer du till Göteborg snart igen senast jag såg dig va i Liseberg när Eric hade premiär på sin turne ( made of pop ) Hoppas vi ses igen någon gång ! Kram Emilia

    SvaraRadera
  24. Hej Molly! jag hörde gabriellas sång som du sjöng. Tårarna bara rann och rann DU är så fantastisk. Kärlek till dig.

    Ha det bäst i sommar mycket bad och sol kramar Hanna

    SvaraRadera
  25. använder du pro curl för att få ditt hår så där ? ;) <3

    SvaraRadera