lördag 9 juli 2011

Klädesholmen


Har precis landat i min soffa... märkte när jag kom innanför dörren att jag är lika röd som krabborna här nedanför... solen tog visst ordentligt idag. Skönt!
Nu blir det ett avsnitt 90210 innan sängen. Ska ju upp tidigt till skansen imorgon. Ses vi?

BILDER FRÅN UNDERBARA KLÄDESHOLMEN:

Krabborna var faktiskt riktigt goda! Kunde dock bara äta klorna som redan var... ja... borttagna från resten av krabban. Klarade liksom inte av att se dom i ögonen...



Gott!

Vi var på Marstrand i spöregn. Men mysigt var det!

Emmalisa var lite orolig när jag körde båten...

...Jag var asnöjd!


Lyckades fånga min snygga bakåtvolt på bild... eller snygga och snygga... ser mest ut som ett bakochframvänt köttbulledyk...

Fräknisar

Vi klättrade i berg


Haha.
Härligt!

27 kommentarer:

  1. haha ni verkar ha haft det riktigt roligt ! :)
    Jag förstår inte hur du kan bli så fin på precis varenda bild!!
    Någon gång får du lära mig det :)
    puss

    SvaraRadera
  2. Herregud Molly! Hur fan (förlåt språket men jag måste) kan folk säga att du är "överviktig" och sånt skit!? Du har ju världens finaste kropp! Vet du hur avundsjuk jag är på dig! Själv är jag ganska kort och smal och får ALLTID skit för det...så antingen är man för tjock eller för smal... Varför kan man inte bara inte bara få vara som man är?! Du är grymt snygg Molly, tvivla aldrig på det!

    SvaraRadera
  3. jag älskar verkligen din kropp. min ser nästan lika dan ut men kanske så är du lite längre. hur lång är du?
    kraaaaam <33

    SvaraRadera
  4. ser ju jätte mysigt ut! :)) hoppas ni hade jätte roligt :))<3

    kram på dig Molly <33

    SvaraRadera
  5. Hej Molly jag tänkte komma till skansen imorgon, och se dig sjunga på allsången. Med vänliga Hälsningar Robin Ulusoy.

    SvaraRadera
  6. Celine Davidsen10 juli 2011 kl. 04:17

    åååh jeg elsker deg! du er sykt vakker, og det virker vertfall til at du har det veldig gøy, alltid! håper virkelig jeg møter deg en eller annen gang når jeg er tilfeldig i Sverige, vil ta bilde med deg!! <3 DU KAN JO TA EN FERIE TIL NORGE SNART!! :-D <3

    SvaraRadera
  7. Åh vad härliga bilder! ,Molly du blir alltid så fin på kort! ,hoppas du har ett bra sommarlov!
    kram Alva! <3

    SvaraRadera
  8. Ni verkar haft det roligt, mysigt och jätteskönt!
    Fina är ni båda två :)
    Kramar till söta du <3

    SvaraRadera
  9. Vilken fin bikini :) var kommer den ifrån?

    SvaraRadera
  10. Vilka fina bilder!! Bilden då ni har röda filtar över huvudena formar ni ett hjärta :D

    du blir alltid så bra på foton Molly!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  11. Jätte fina bilder! Du är så fin Molly! :)

    SvaraRadera
  12. Ni verkar ha haft en rolig dag. Tack för att du delar med dig av bilder från dagen.
    Jag har en fråga. Du och dina systrar är ju så begåvade vad gäller röst och musik känsla. Hur är det med era föräldrar? Sjunger de eller har de gjort tidgare? Jag menar mer proffesionellt ex i ett band eller som er eller bara i duschen?!?
    Kramisar.

    SvaraRadera
  13. Så fina ni är! Ser ut som ni haft det riktigt roligt! Kram Thilda

    SvaraRadera
  14. Hej gud så fin du är molly!!Igar nar jag var och kollade pa Eric Saade pa gatufesten i Sundsvall efter att han hade haft sin konsert sa sag jag han hangla med en tjej tro pa mig jag ljuger inte !! Jag vart jatte ledsen nar jag sag det for att ni ar ju tsm ! Jag tycker att du ska veta det!! Jag tror att ingen kan ha ett forhallande med ngn nar man nastan aldrig traffas! Kram Kram hoppas att allt fixar sig! Du ar best!<3

    SvaraRadera
  15. Du är så himla fin Molly:D älskar dig!<3 puss och kram!

    SvaraRadera
  16. Hej finaste Molly!
    Jag fattar inte hur folk kan säga att du är öveviktig och att du är tjock! har dom inget annat att göra än att sitta och klaga på andra! Du är den finaste som finns!!! Och du är en stor frbild för mig och många andra <3 :)
    Glöm aldrig det och lyssna inte på vad dom säger (dom som e taskiga) för du är BÄST <3
    Jättefin bikini, var har du köpt den?
    LOVE YOU
    //Märta

    SvaraRadera
  17. Heej Molly!
    Ja skrev ett inlägg om dej i min blogg förut, tänkte om du hade lust å kika på det :) Har ju förstått att du gillar att läsa positiva saker, vem gör inte det iof :P

    Här har du länk till inlägget: http://kristenblondin.blogg.se/2011/july/molly-sanden.html

    Ha det bäst! Kraam :)

    SvaraRadera
  18. ååh, älska västkusten! <3

    SvaraRadera
  19. Sminkar du dig själv? För isåfall är du helt grym på det! Vet att detta inte är någon sminkblogg men det skulle vara super kul om du gjorde typ ett inlägg om hur du gör en sminkning. Tex den du har på bilderna i detta inlägg. :)

    SvaraRadera
  20. hoppas att ni hade kul!
    kram

    SvaraRadera
  21. I really love those photos! Hope you had fun! (: You were without make up, weren't you? You still love beautiful, Molly!
    Jag älskar dig.

    Yaiza.

    SvaraRadera
  22. önskade att jag var i marstrand för jag har ju min husvagn där, och jag önskade att jag var där då så att jag kunde träffa dig.
    skulle blivit helt överlycklig, men jag skulle blivit överlyckligare om Eric också var med,då skulle jag inte ens kunna prata :$
    / rebecka <3

    SvaraRadera
  23. Du är så sjukt vacker Molly! :) <3 Man skulle ju bara kunna önsssska att man va så fin som du!!! <3

    SvaraRadera
  24. Kikade runt lite här på din blogg, bara för att du är så himla vacker. Och såg att du kikar på 90210(vilket jag också, trotts att jag är kille, kikar på). Måste bara påpeka att du är sjukt lik Annie, har du fått höra det tidigare?

    SvaraRadera