söndag 3 juli 2011

En till fin video


TACK! Kärlek till dig!

50 kommentarer:

  1. (Smått försenat) Grattis på din dag! Sista tonåret nu... se till att det räknas! Önskar dig en underbar kväll och att nästa år blir det bästa hittils. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. TACK, TACK, MOLLY! I can't believe it. I'm so nervous, I'm going to cry!
    JAG ÄLSKAR DIG!

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen Molly! :)
    du är underbar! <3

    SvaraRadera
  4. Ha den äran Molly hoppas du får den grym dag! :)

    SvaraRadera
  5. Vilka fina "presenter" att få! Det syns tydligt vilka foton som är nya resp har några år på nacken men du är alltid lika fin. Liksom din familj, vänner och Eric. Kul att du bjuder på detta och delar med dig av dem...trots att det är rätt privata bilder på din familj och dina vänner samt kärleken.
    Ha en underbar fortsättning på dagen/kvällen
    ja hela sommaren.

    Grattis Grattis....och kramar från Boden i Norrbotten.

    SvaraRadera
  6. Grattis Grattis

    Kram Kram

    U-70

    SvaraRadera
  7. Grattis igen fina Molly.

    Kolla även in på denna fina bildkavalkad på dig och Eric.

    http://www.youtube.com/watch?v=tgx0j7UJIfA&feature=related

    SvaraRadera
  8. happy b-day Molly <3!!!!!!!!!!!!!om Greece!!Kisses From Greece

    SvaraRadera
  9. To Molly: It's not the best, but it's full with love:) http://www.youtube.com/watch?v=-d0fUKprYJ0

    SvaraRadera
  10. Vem har gjort den åt dig? :)

    SvaraRadera
  11. Du är verkligen BÄST Molly!
    Jag älskar dig sååååå mycket! GRATTIS <3
    PUSSS och massa kramar till dig
    //Märta

    SvaraRadera
  12. Grattis på födelsedagen!<3

    Kramar Frida

    SvaraRadera
  13. Oh... Vad gulligt!!! Vad söta du och Eric var! En fråga: vilka var de låtarna efter "Just the way you are"? du kanske vet det! Grattis igen!
    //Maja

    SvaraRadera
  14. grttis grattis grattis på 19-års dagen Molly! njut av din dag!!!
    din Eric var så jävla grymm idag på parken zoo!!
    fy fan vad jag njöt av den stunden!! tråkigt bara för dig kanse att han var där på din födelsedag!! det kom iaf fler än 10 000 personer dit och kolla på honom och parken zoo är ju inte så stort!! han var as grym!! t o m min kusin som är 2år tyckte han var jätte bra!!! det var tydligen bra godnatt låtar för henne. för hon somnade efter hälften av showen!!
    hoppas du får det bra resten av dagen! puss och kram från Alva!<3<3

    SvaraRadera
  15. Grattis MOLLY!
    Du är en underbar människa som ger mig så mycket bra tips och är sååå fin♥

    Hoppas du har haft en bra födelsedag & fortsätt ha ett underbart liv med mycket kärlek♥

    Kram Isabelle

    SvaraRadera
  16. Grattis! Hoppas du har haft en super bra dag! :)

    SvaraRadera
  17. Grattis Molly på din födelsedag!
    vem gjorde den dära fina vidion? ¨
    ha det gott kramar nathalie i enköping ;)

    SvaraRadera
  18. Grattis fina molly! Må du leva miljader år till, njut av allt och ha så roligt:D Best of luck in everything!!!/ella

    SvaraRadera
  19. Hej Molly!
    I hope you have a happy 19th birthday :)
    I don't speak Swedish but I am still a fan of you and your music
    I hope all your wishes come true
    -Precious

    SvaraRadera
  20. Hey Molly Happy Birthday! When you have a chance take a look at my blog its still finding it's feet though, take care!
    Catherine x

    SvaraRadera
  21. Hej Molly!

    Har Mimmi och Frida en blogg?

    För jag hittade nyss en blogg om Mimmi, kan det vara hennes riktiga?:)

    Kram

    SvaraRadera
  22. Grattis i efterskott Molly!
    Hoppas du hade en bra dag :)

    SvaraRadera
  23. Skit va fin video! Håller helt med den :D

    Love u <33

    SvaraRadera
  24. Hej Molly! Det är det enda sättet att kommunicera du och jag vet att du läser alla era kommentarer så jag vill bara låta dig veta jag har en fan-sida på Facebook om dig:
    http://www.facebook.com/SandenMolly?sk=wall
    och jag känner verkligen orättvist att folk skriver grattis och önskar din födelsedag och samtidigt tro att du får se det när du inte gör det, och allt jag kan göra är att posta din blogg .. men jag vill bara låta dig veta detta fantastiska sak .. för att vi älskar dig och önskar dig lycka till! grattis på födelsedagen .. och du kan kontrollera denna sida och se vad dina fans skriver (:
    Tack och ha en stor, härlig och glad 19-årsdag! du förtjänar det bästa!

    SvaraRadera
  25. Vilken fin video!! Allt som Bruno Mars sjunger stämmer verkligen in på dig,jag tror att Eric också håller med om det! ;) <3

    Ett STORT GRATTIS på 19årsdagen Molly!! Hoppas du får en toppen dag!! <33
    Jag älskar dig och du är min förebild! <3
    Tänk om man kunde sjunga som dig...vad lycklig jag skulle vara då!! <3
    Måste bara säga att jag älskar namnet Molly,det är så fint och gulligt! :D <3

    SvaraRadera
  26. Happy Birthday Molly!! :-)

    FROM PORTUGAL, PATRÍCIA PINTO

    KISS

    SvaraRadera
  27. Jätte fina bilder! :)
    Tycker inte att det ser ut som dig vid 0.40
    ha det bäst Kramar mig!

    SvaraRadera
  28. Hittade en till fin video ! :) ( de är bevis på att du är älskad ! )
    http://www.youtube.com/watch?v=LN1XSGPow8I

    SvaraRadera
  29. Stort Grattis!!!!!!!!!!! Hoppas du o Eric har en underbra dag. Pussar o kramar till er <333 ni är så söta tillsammans. Älskar er <3333333

    SvaraRadera
  30. Stora GRATTISKRAMAR på födelsedagen o hälsa eric o tacka för en underbar show i eskilstuna.
    kram

    SvaraRadera
  31. Jättefin video! Du och Eric är världens sötaste par:) Ännu en gång Grattis på födelesedagen! Kram Thilda

    SvaraRadera
  32. Grattis í efterskott bästaste,vackraste Molly!,du är bäst!,hoppas du hade en jätte bra kväll! kram Alva! <3

    SvaraRadera
  33. Du är min största förebild. :)
    Älskar dig! <3

    Kramar.

    SvaraRadera
  34. Naw vilken underbart fin video!!<3

    SvaraRadera
  35. Grattis i efterskott!
    Är videon från Eric....? :)
    Kram

    SvaraRadera
  36. Grattis igen Molly och grattis till Studenten..

    Tycker det är otroligt starkt av dig att skita i alla idioter som inte har något liv när det gäller att kommentera ditt utseende och din vikt.

    Jag är en 22 årig tjej med lår och röv stora som big mamma.. okej kanske inte så stora.. men nästan..
    men de är något jag alltid har blivit retad över..
    men nu har jag faktiskt börjat att skita i det.
    mina lår går ihop.. so what?
    Du har faktiskt fått mig att tänka om..
    Jag behöver inte vara pinnsmal för att vara vacker..

    Ville bara säga att jag tycker du är bra och jag tycker att du ska fortsätta vara glad för hur vacker du är och skita i om tidningarna, annonyma läsare eller någon annan kommenterar din vikt eller något annat.
    :)

    (dålig bild men det är jag i grönt längst till vänster.. http://iidaekelund.blogg.se/images/2011/1-185_150478036.jpg)


    Kram på dig och Tack för att du finns!

    SvaraRadera
  37. Grattis i efterskott världens bästa Molly! Hoppas att du hade en underbar födelsedag!:)

    Med vänliga häslningar, Tine Herlin!

    När du sjunger får jag gåshud, du sjunger otroligt vackert, du har en unik röst!

    Du är en av mina förebilder!

    SvaraRadera
  38. Vår ena dotter fick i dag tidningen, Glitter. Där finns du med och det står att du är
    "en flitig bloggare som verkligen inte snålar med privata bilder. Vi på Glitter vill se fler privata kändisbloggar som Mollys!"
    Det var väll roligt. Visar att det är uppskattat att du delar med dig av din vardag. Jag kollar även in ibland på Pernilla Wahlgrens blogg och även hon delar flitigt med sig av bilder på sig och sina när och kära även om hon också har en gräns för vad som är privat. Hon är väll en av dem som har flest läsare av sin blogg har jag hört. Får både ris och ros så fort hon tycker till om något. Du kanske hört om hysterin kring Ullared!!!

    Kramar i massor till fina dig!!!!
    PS. I dag fick våra tjejer varsin (brukar bli bäst så)av Eric nya skiva. De tycker den var kanonbra. Har nu hört den från två rum varv på varv. Hälsa honom så mycket våra tjejer tycker om er båda så mycket och även jag (gamla mamman) även om jag kanske oftare lyssnar på din musikstil men tycker han gör ett kanonjobb. Dessutom verkar ni så fina och oerhört duktiga på att svara när ni blir intervjuvade. Känns som att ni är mycket mogna för er ålder och sympatiska människor. Hoppas ni kan leva på er music för alltid. Det unnar jag er!!!

    SvaraRadera
  39. Grattis Molly. Kan inte du lägga upp de svenska sångerna i trassel här på bloggen? snälla

    SvaraRadera
  40. GUUUUUUUD, VAD FIN DU ÄR!! Och GRATTIS!!!!!!
    Du lyser alltid upp min dag genom att blogga! När livet känns tungt går jag in på din blogg och läser och allt känns så mycket bättre sen! Kommer du turnera något snart! Vill så gärna se dig live!!!!

    Jag tkr det är synd att du inte kan lägga upp mer bilder på dig och Eric för ni är grymt söta ihop!! Lycka till med allt <33333333

    SvaraRadera
  41. jätte söt video Molly, jätte fina bilder, Grattis i efterskot hoppas du hade en bra dag med massor av skoj. Kram Madde

    SvaraRadera
  42. kan inte du ladda upp bider från din födelsedag ?:D<3

    SvaraRadera
  43. grattis Molly i love you och eric kram till er båda från Linn

    SvaraRadera
  44. GRATTIS MOLLY JAG ÄLSKAR DIG OCH ERIC NI ÄR SÅ SÖTA IHOP/Linn

    SvaraRadera
  45. Blir verkligen så glad av att läsa din blogg. Jag har ätstörnig och det är så skönt att läsa din blog för att du inte bryr dig om alla smalhetsideal! Av kossors blogg mår man bara dåligt! Du är ett kanon exempel på att man inte behöver vara pinnsmall o snygg! Ps håller på att bli frisk nu!:) men älskar verkligen att läsa at du inte bryr dig! Jag tror att du stärker många människor i ditt skrivande med allt. Kramar

    SvaraRadera
  46. hej molly jag har gjort en video till dig som ligger upp på youtube :)
    här är den: http://www.youtube.com/watch?v=U86D3ms17WI

    Kram!<3

    SvaraRadera
  47. Kan du inte visa vad du fick i födelsedagspresent? <3

    SvaraRadera
  48. VEM har gjort videon till dig? :)

    SvaraRadera
  49. du var jätte fin i ljusbrunt ju!♥
    du borde färga till det!!!! :D

    SvaraRadera