fredag 1 juli 2011

SEGWAY!


Haha. Jag är nog den knäppaste jag vet. Idag har vi ju firat Emil i efterskott... och... jag bjöd honom på en SEGWAY-TUR på djurgården. Sjuukt töntigt, men sjuuukt kul!

Enda sedan jag såg Fredrik i Solsidan åka runt på en Segway har jag velat prova det. Jag menar, det ser ju så knasigt töntigt ut! Och jag är en människa med ett väldigt "open mind" och jag är inte rädd för att prova på nya saker eller göra bort mig. Jag snarare njuter av att sätta mig själv i konstiga situationer. Jag menar, denna dagen kommer jag ju aldrig glömma! Jag tycker man borde, så gott man kan, försöka göra något spontant och knasigt varje dag! Våga säga JA när någon kommer på en knasig idé. Se vart det leder! Haha. Nu blev det nästan lite "slutet-på-en-disney-film-vibe" här... men det jag menar är att jag tycker man ska ta vara på varje dag. Göra den minnesvärd. Det var denna dagen minst sagt!

Asså jag dööör va töntiga vi såg ut! Så kul!






Efter turen picknickade jag och Emil på en av pelarna till bron över till skeppsholmen (hans idé!) och sedan gick vi en sväng på stan innan vi åkte hem till mig och mötte upp två vänner och lagade middag. MYS!

Imorn blir det sovmorgon och sedan Riskettan. Har hört att den ska vara skittråkig... men jag har haft så roligt idag att det räcker hela helgen! Hela sommaren kanske? Näe nu måste jag sova. Börjar svamla...

GODNATT MINA FINA!

20 kommentarer:

  1. HAHAHAH :D guuud vad roligt!!! Har också velat prova att åka sån! Men får väl hålla med om att man ser lite småtöntig ut, speciellt med hjälmen (!!!!)
    Lycka till på körskolan, vad duktig du är som håller på och verkligen satsar på körkortet nu :)))

    SvaraRadera
  2. Hej Molly, våra döttrar blev såååå glada över hälsningen ifrån dig! Stort tack och all lycka till med karriären framöver! Med vänliga hälsningar Micke och Gerlinde Anderberg

    SvaraRadera
  3. Vilken kul idé!:-D upplevelser är alltid mycket roligare att få en vanliga presenter! Ha det bra! Kramar<3/josefine

    SvaraRadera
  4. haha vad kul ni såg ut att ha! skulle också vilja åka segway :P

    kan du inte visa lite bilder på lägenheten?

    KRAM PÅ FINA DIG <33

    SvaraRadera
  5. Haha vad roligt det ser ut:D Kram Thilda

    Ps. Din blogg är bäst!!

    SvaraRadera
  6. Haha, jag vill också pröva en sån!
    Och Molly, du är den sötaste personen som finns!!!<3 En upplevelse är värt mer än en present!!! Loveu

    Märta

    SvaraRadera
  7. Så skoj! :) är du å Eric ihop? Isf bor ni ihop?

    SvaraRadera
  8. Guuud vad kul, det hade jag oxå velat prova! Hahaha:)
    Vilken underbar kompis du är som kommer på något sånt;)

    Kraaam

    SvaraRadera
  9. Guuud vad kul, det hade jag oxå velat prova! Hahaha:)
    Vilken underbar kompis du är som kommer på något sånt;)

    Kraaam

    SvaraRadera
  10. Så sjukt kul att komma på en sådan idé. Han måste verkligen blivit överraskad...mina barn garvade som sjutton och tom min man som älskar solsidan...finns de att hyra där?
    Kramisar...
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  11. gjorde riskettan för någon vecka sedan och den är väldigt intressant så det blir inte så långtråkigt, ja hade i och för sig en timma åt gången tre gånger på en dag. lycka till med körkortet! jag är själv jätte nervör ska köra upp nästa vecka :)

    SvaraRadera
  12. Var ni på dejt? Vad tycker Eric om detta?... ;)

    SvaraRadera
  13. Hej Molly!

    Vart har du köpt blusen du har på dig? Den var sjukt fin! :D Lycka till med karriären i framtiden och så ses vi på Öland om några veckor? Antar att du ska dit med Eric på Victoriadagen? :) Jag kommer dit iaf! :D Kraamis!

    SvaraRadera
  14. Åh vad roligt det ser ut!

    Jag gjorde riskettan förra året och jag trodde också att det skulle vara jättetråkigt, men tvärtom, jag tyckte att det var jätteintressant! De som satt där inne i salen innan lektionen började och skröt om att det är väl ingenting om man kör när man har druckit osv. fick sig nog en liten tankeställare när lektionen var slut! Lektionen som jag var på, var iaf jätteintressant och tiden gick FORT!

    SvaraRadera
  15. Vad kul! Jag har också velat pröva det :)

    SvaraRadera
  16. Hej Molly :)
    Kul ni ser ut att ha det! Skulle också vilja prova en sån nån gång :)

    Var har du köpt de jeansen du har på dig på korten??? :))
    Kram Julia

    SvaraRadera
  17. Haha jag tycker det ser jätteroligt ut att åka :)
    Var det inte svårt att hålla balansen?
    Kram Magda

    SvaraRadera
  18. Hej Molly.Jag är 9 år på riktigt och heter Saga.Och jag tycker att din blogg är super bra!
    Både du och Eric saade sjunger super bra! :)♥

    SvaraRadera
  19. ne nu blev jag avis. vill me köra segway

    SvaraRadera
  20. Hej.
    Undrar om du och erid fortfarande e tillsammans .
    isåfall bor ni ihhop ??

    Tacksam för svar =)
    P.s hälsa eric att han var grym på allsång på skansen =D

    SvaraRadera