torsdag 28 juli 2011

Bokföring = klaustrofobi

Mamma tvingar mig att sitta och rensa mina kvitton till min bokföring... Jag. Kan. Knappt. Andas. Jag förstååår inte hur man kan vilja jobba med sånt här! Jag får klaustrofobi efter fem minuter här bland alla kvitton och kontoutdrag. Jag vet att jag är töntig - att det är lika jobbigt för alla och att man bara måste få det gjort - men jag kan ändå inte sluta att dunka mitt eget huvud i skrivbordet varannan minut för att jag är så uttråkad.

Ååh vad jag är lycklig och tacksam över att jag jobbar med det jag gör!




Kommer drömma mardrömmar om det här inatt...


-- Bloggar från iPhone

19 kommentarer:

  1. Låter jobbigt!
    Har du läst kortet vi gav dig när du va på Skansen i tisdags, och va tyckte du och eric om presenten vi gav ( det var den lila påsen)!
    Kolla gärna in vår blogg och kommentera :)
    P.s vi va dom som gav efter autograf när du skulle gå.. Om du kanske kommer ihåg! :)

    SvaraRadera
  2. Haha ojdå. Jag ska börja på ekonomutbildning på högskolan om ca en månad. Får hoppas att jag inte känner likadant efter ett tag (;

    SvaraRadera
  3. Ja fyyy Molly va fruktansvärt tråkit sånt är...!! :)) Men känns himla bra när det är gjort! Stor kram från mig!

    SvaraRadera
  4. Erics största fan28 juli 2011 kl. 20:48

    hahahahahahahahahaahha xD rolig du är molly :D

    SvaraRadera
  5. Jag tycker alla som älskar Mollys blogg ska rösta på henne i blogawards!
    http://www.veckorevyn.com/Blog-Awards/Nominera-din-favoritblogg-till-Blog-Awards

    Främst tycker jag kategorin Årets blogginspiratör, du sprider så mycket glädje och du inspirerar verkligen tjejer till att ha ett hälsosam ideal och att du står för det tycker jag att du förtjänar ett pris! Så alla andra som också lööööve Molly, vote for her!!

    SvaraRadera
  6. Du är sååå bra Molly! Jag älskar diiiig <3
    Kram Märta

    SvaraRadera
  7. Hej Molly! Först vill jag bara säga att jag älskar din blogg och att jag verkligen beundrar dig! Men nu till min fråga; jag har en blogg på blogspot och jag har precis fått en iphone och tänkte blogga från den, men jag vet inte hur man lägger in bilder i ett inlägg. Skulle bli så glad om du kunde berätta i ett inlägg hur du gör!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Azzå vill igentligen nån jobba med sånt O.o Jobbigt skulle inte klara det :O

    SvaraRadera
  9. Haha =) om du behöver tips kan du fråga mig=) jag följer din blogg varje dag och tycker att det är en otrolig bra blogg=) vill du kanske ta en snabb titt på min blogg? RetroGirl.devote.se startade den nyss min gamla blogg gick bort D:

    SvaraRadera
  10. Jag som älskar att reda ut kvitton etc, sitter med det dagligen. Hör av dig om du behöver hjälp :) Det är ju tur att vi är olika här i världen. Kram Magnus

    SvaraRadera
  11. Håller med, det är inte roligt!

    SvaraRadera
  12. Hej Molly!

    Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och kul. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via email så kan vi prata vidare.

    Med vänliga hälsningar,
    Heli
    heli.halva@goviral.com

    SvaraRadera
  13. Molly. Det finns inget som e så tråkigt som kvitton o räkningar.
    Det var sånt jag jobba med på mitt förra jobb:( till slut fick jag nog o sa upp mig.
    Nu har jag världens bäst jobb Vaktmästare/Tekniker.

    Jag lider med dig:( men du, vi ses den 4aug i kungsan

    Puss&Kram
    Lill-Martin

    SvaraRadera
  14. Visst, det är säkert bra att jobba som du gör, men ändå inte. För du får så överdrivet mycket pengar med det du gör, och då kan du gå och köpa precis vad du vill i princip. Så det kanske inte är jättebra med så mycket pengar heller, eftersom då kan man bara köpa och köpa och...... Om du förstår hur jag menar.
    Och då blir det mycket kvitton. Men gör lite varje vecka, så får du inte så mycket på en gång. //Ha de bra! Hälsa Eric! Han kanske kan påminna dig varje vecka. Kram<3

    SvaraRadera
  15. Vill bara säga att du är den finaste, snällaste, coolaste, braigaste, fantastiskade (oj), roligaste, bääästaste personen i världen!!:D
    Kram Linnea! :) ♥

    SvaraRadera
  16. haha jag håller med... själv gick jag ekonomiska linjen på gymnasiet och fick syssla med sådant där hela dagarna... kan säga att jag ångrade att jag gick den linjen.

    SvaraRadera
  17. stackarn, men tänk vad härligt de kommer kännas när du har fått de gjort! :) då kan du unna dig en fika, de är alltid gott hehe! ha en bra dag molly! med vänliga hälsningar martina! :)

    SvaraRadera
  18. HEJ, VILLE BARA TIPPSA OM DENNA TONÅRSMAMMAN SOM ÄR 15 ÅR OCH HAR EN SON VID NAMN ADAM SOM ÄR 2 ÅR GAMMAL, FÖLJ HENNE OCH HENNES LIV SOM UNG MAMMA, JÄTTE BRA BLOGG !!
    KICKA IN SJÄLV

    WWW.BROWNZUGAR.BLOGG.SE

    SvaraRadera
  19. var du på skansen i tisdags? :)

    SvaraRadera