lördag 30 juli 2011

Med andra ord

Efter gårdagens grymma gig packade vi snabbt in i bussen för att dra vidare till Helsingborg (17 timmars bussfärd!). Jag kom på den eminenta idén att ta med mig sällskapsspel (det ENDA killarna gör i bussen är ju att spela FIFA! snacka om osocialt!) och efter ett tag lyckades vi locka till oss FIFA-nördarna så att fyra spelare blev åtta. Sjukt kul! Sista omgången (typ kvart över tre på natten...) körde vi killarna mot tjejerna. De som vann skulle få välja film dagen därpå...

GISSA VILKA SOM VANN?! VI SÅKLART
! Mouhahahaa! Så nu har vi precis sett klart Madagaskar 2. Stört rolig film! Tror faktiskt killarna var lika nöjda som vi;)






SE DEN!



Girlpower!

Hörs i Hbg!

-- Bloggar från iPhone

29 kommentarer:

  1. Åh Molly vad du är vacker! Hoppas allt är bra med både dig och Eric! Jag önskar er verkligen all lycka i framtiden... ni är såå fina!

    SvaraRadera
  2. Gud vad jobbigt att sitta i buss i 17 timmar. Tur att ni spelade och grattis att ni van hälsa Eric. Många kramar Evelina;-)

    SvaraRadera
  3. Hej fina Molly!!

    Haha, det verkar som att ni har det roligt i bussen även fast ni måste sitta i den i 17 timmar!!!
    Du är så påhittig Molly, så smart du e som packar ner sällskapsspel, så att killarna inte blir för fyrkantiga!! Bra filmval av er!!! Madagaskar 2 är heelt underbart rolig!!

    Bra Molly, nu är det bevisat! Tjejer är bättre än killar!!!! Det är bra, ingen har förstått det förut men nu är det bevisat! Haha..
    GIRLPOWER!!!!!
    Ha det så kul i helsingborg!

    ha det bra
    Jättemycket kärlek till dig! <3
    PUSSSS OCH KRAAAM
    // Aline <3

    SvaraRadera
  4. Jag kommer ikväll och ska kolla på Eric!!:)<3333

    SvaraRadera
  5. Jobbigt att sitta i en buss i 17 timmar men kul för dom att du hittade på nått kul att göra! Snälla kan du ha frågestund snart! :D :) <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  6. Vad jjobbigt att sitta i en buss i 12 timmar, haha! Men du är ju så smart så nu blev det ju kul!!! Älskar dig och Eric <333333
    PUSS Märta

    SvaraRadera
  7. Härligt med Girlpower!! Kram / emilia

    SvaraRadera
  8. har sett denna film! jag vet ej om du såg min kommentar på förra inläget men jag följer din blogg varje varje dag! =D . du är en helt otrolig sångerska och jag älskar dina låtar så grymt mycket! <3 jag röstade på dig när du var med i melodifestivalen<3 jag skulle bli så jäkla lycklig om du vill bara kika lite på min blogg om du har tid :D. Jag förstår dig om du ej har det! :D, men jag drömmer om att bli en lika bra sångerska som du:D, jag hoppas att drömmen går i uppfyllese<3.


    du har givit mig en dröm<3 min blogg heter RetroGirl.devote.se


    Gud välsingne dig <3

    SvaraRadera
  9. super fina klänningar du köpt !
    ha det så bra hälsa eric från mig Hanna !

    hoppas på svar : =)

    SvaraRadera
  10. hej Molly älskar dig!!! har bara en fråga hur får du ditt hår så finnt och hur gör du dinna lockar :D om du svarade på det här skulle jag bli JÄTTE glad
    PUSS&KRAM!!!!!
    //Wilma <33333<333<33

    SvaraRadera
  11. Hej Molly:D
    Älskar dig Jätte mycket faktist så är du min förebild haha :D!!! har bara en fråga hur får du så stora och finna lockar ??? och jag skulle bli JÄTTE glad om du svarade :D :D :D
    PUSSAR OCH KRAMAR
    //Wilma

    SvaraRadera
  12. Haha GIRLPOWER :D Det verkar som ni har stöööört kul men vad gör man inte om man sitter i en Turné buss i 17 timmar lixom! Ha det så bra! Kram <3

    SvaraRadera
  13. hej!
    du råkar inte ha ett bra tips på en superbra restaurang runt odenplan som serverar gott kött? :)
    kram.

    SvaraRadera
  14. Jag var oxå på Erics konsert i HBG ! :D <3
    riktigt bra! :)

    SvaraRadera
  15. Jag är egentligen ingen stort fan av Eric men skulle vara barnvakt åt en 6åring flicka som gillar honom stort. Att se henne i min famn när Eric uppträdde gjorde mig nästan tårögd. Hon var i himmelriket MEN jag hade aldrig förväntat mig att jag skulle få en upplevelse och ha minst lika roligt som den 6 åriga flickan! Tyvärr regnade så mycket att vi tillslut fick gå då 6 åringen skakade (även om hon inte ville) men jäkla vad bra han är! Underhållning för både vuxna och barn, något jag verkligen uppskattar!

    Tack för en bra blogg! Hoppas kunna se dig inom en snar framtid, för du är också helt fantastisk!

    SvaraRadera
  16. Han var bäst!
    Hoppas ni hade det bra i hbg, för det hade vi som kollade på honom.
    HÄLSA!

    SvaraRadera
  17. Åh, va kul ni verkar ha haft det! :D tror du att du kanske vill lägga ut lite bilder på dej och eric tsm? ni är så söta och fina ihop :)<3

    SvaraRadera
  18. Hej! Oj 17 Timmar! Hoppas ni hadde raster men det hadde nu säkert! Den längsta bussfärden jag har varit med om var bara 6 timmar long och då hadde vi en rast! Jag är ett gättestort fän!!!!!

    Massor med KRAAAAMAR från Sabina (Jag är 11 år!)

    SvaraRadera
  19. Vi vill ha frågestund snart ju! :D
    Skulle vara kul om du ville göra en sån nångång när du har tid och lust :)
    Ha det bäst, kramkram <3

    SvaraRadera
  20. Haha det spelet är roligt! :D

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Kan du inte berätta lite om konserten i Helsingborg. Det måste ha varit ett enormt omhändertagande i Erics hometown.

    SvaraRadera
  22. Hej där!

    Har inte Eric en blogg, vad heter den isåfall?

    Hej svej!

    SvaraRadera
  23. såg dig när i helsingborg när du stod i sidan på stora scenen(det var jag som skrek till dig och vinkade som en galning) och du är så himla vacker! :D

    SvaraRadera
  24. hej Molly! Hahahaa! Jag tycker du är så rolig när du bloggar och otroligt bra bloggerska! Bra att du fick med dig "Fifa nördarna" i spelet!Och grattis till vinsten!Har spelat det och det är sjukt kul!
    Hälsa alla!
    Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  25. Hej Molly!

    Tack så super mycket för att du ville ta ett kort med mig/oss på gröningen idag! :)
    Jätte snällt av dig även om ni hade en ledig dag!
    Ser verkligen upp till dig, så de var roligt och träffa dig! :)

    Ha de super bra! och tack igen!
    Puss & kram!

    ps. Din blogg är super bra! :D

    SvaraRadera
  26. Hahhah jag har också med andra ord och det är skit roligt! Bra att ni vann <3

    SvaraRadera
  27. hej molly !
    träffade dig och eric i dag i helsingborg vid hamnen.
    jätte snällt av er att ni vill ta foton med mig och min kompis, jag är ett fan av er båda men har lyssnat på din musik mest !
    härligt att dig och eric!
    Tack enu en gång :)
    Nathalie Schiller

    SvaraRadera
  28. heeeeeej!!
    på tal om spel :D
    du måste pröva på "cranium"
    ett jätte kul spel som passar alla:D
    ibland får man frågor, ibland skulptera enågonting med play lera, då laget ska gissa vad det är du gör, ibland får man rita utan att se o.s.v du måste bara pröva spelet:D hoppas du har det bra :D

    SvaraRadera