måndag 11 juli 2011

Bilder skansen



Finaste.
Här kommer lite bilder från igår! Tyvärr har jag ingen framifrån... men det får duga!





Just nu springer hela familjen runt och packar ihop det sista inför vår sjutimmars bilresa ner till Öland. Vi skulle ha åkt kl åtta men jag och syrrorna slog vad om vilken tid vi trodde vi skulle komma iväg. Jag gissade på halv tio... börjar bli orolig nu att det blir ännu senare! Fasen!



Jag reser i min otroligt mysiga morgonrocksliknande sammetskofta från Odd Molly som jag fick av mammsen i födelsedagspresent. Älskar den!


Nu måste jag hjälpa till så att vi kommer iväg till halv! Puss

32 kommentarer:

  1. Fin tröja hoppas att ni får det mysigt Molly hälsa Eric och Familjen:-). Många kramar Evelina:-D

    SvaraRadera
  2. så fina kläder du hade på dig när du uppträdde!
    Ha det gött på Öland :)

    SvaraRadera
  3. Haha låter som min familj det.. :p

    SvaraRadera
  4. Ha det så bra FINASTE molly <33 du är BÄST och det vet du väll ;) Ha det bra

    pöööss

    SvaraRadera
  5. Kommer du uppträda på öland? Hur länge kommer du vara där? Var kommer du hålla hus? Bor i närheten, skulle va kul att få se/träffa dig! Du är ju så bra och allt så det vore ju konstigt om man inte ville träffa dig! Men jag har två önskemål, som du nog inte bryr dig om men jag säger dom ändå: kan du lägga upp ett schema om var du ska uppträda? Kanske berätta vad du ska göra på öland för skojs skull? Och llägga upp de där bilderna du hade på förra inlägget, jag kan inte se dom på min dator och jag har läst kommentarerna och de verkar vara riktigt fina! Men jag kan inte se dom...:(
    Skulle vara kul om du gjorde något av de önskemålen...
    P.S. Älskar din blogg, din musik och din snälla personlighet! Hoppas du släpper en skiva snart! Skulle skaffa den då, ska försöka skaffa din senaste...
    Om du läste detta, tack att du tog din tid att läsa detta!!!:)
    //Maja

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt med semester! Måste också bara berätta om en rolig dröm jag drömde inatt.

    Det var nämligen så att du typ var släkt med mig eller nåt, så du och Eric var och hälsade på mig. Men det roligaste var nog ändå det att ni hade typ massor av ungar. Jag vet inte hur många, men alla var typ 1-3 år.. Haha, sjukt kul dröm! Var helchockad när jag vaknade. Har typ tänkt på det hela dagen nu, men ajja. Nu har jag iaf sagt det till någon!

    Ha det så mysigt nu på Öland. Kram!!!

    SvaraRadera
  7. Vart på Öland ska ni vara?

    Kram

    SvaraRadera
  8. Du är så fin! Det gör inget om man inte ser dig framifrån för du är lika fin ändå <3
    Vad mysigt!!! Hoppas att du vinner vadet, haha =D
    Vad snygg "tröjan" var!!!
    Kram Märta

    SvaraRadera
  9. Tack för bilderna även om jag gärna sett hur du såg ut framifrån. Härlig stil, sött och coolt samt stark färg blandat med svart, det gillar jag. Kul med Öland. Skall du uppträda där? På Viktoriadagen? Jag har inte hört vilka som skall vara med då men vet att det är den 14/7 för då fyller en barndoms kompis år. Hoppas, hoppas att du är med så man får se dig på TV skulle vara så kul. Vad sjöng du på Skansen förresten?
    Hoppas bilresan inte känns allt för lång och vaaarm...
    Kramisar från Norr.

    SvaraRadera
  10. Hur länge ska ni vara borta? :) glöm inte bort oss bloggläsare och uppdatera så mycket det bara går :D

    Kärlek till dig <3

    SvaraRadera
  11. Hi Molly!
    I know, im really late, but i want to wish you a Very Happy 19th Birthday! Im sorry, but i was on holiday, and i couldnt use internet. I read your blog every day, and i madly like it!

    I like your jewels, but there isnt any I am shop in my country, but i was abroad this week, and i found one! Of course, i spent all my money. :)
    Puss och kram! god natt! <3

    SvaraRadera
  12. Har Erik Saade någon bogg?

    SvaraRadera
  13. Molly du är så himla vacker! Beundrar verkligen dig! Hittade precis hit till din blogg, älskar den redan! Du verkar vara en sån go och härlig, trevlig tjej!! :) Fortsätt va den du är, du är fantastisk! Kram från en 15 årig tjej i Blekinge! :)

    SvaraRadera
  14. Jätte fin tröja molly, den såg väldigt skön ut:) ha så kul på Öland!:)

    Kraaam

    SvaraRadera
  15. Haha, ni är som vår familj. Tidsoptimister

    SvaraRadera
  16. Vart på Öland är ni när ni nu ska dit ? :)
    åker faktiskt dit på söndag! :) <3



    // www.klingclang.devote.se

    SvaraRadera
  17. Jättefin morgonrock! Ha det så roligt!
    Kram Thilda

    SvaraRadera
  18. Den va jätte fin! Ha det mysigt på öland!<333

    SvaraRadera
  19. Fina bilder! Var kommer klänningen/tjolen du har på dig på skansen ifrån?? Den var jätte fin! Ha det bäst Molly på Öland! KramKram

    SvaraRadera
  20. Hahah Molly du är så nice såg deej :D

    SvaraRadera
  21. Hej Molly!

    Din blogg är verkligen den bästa jag någonsin läst, så därför har jag nominerat dig till blogawards! På veckorevyns hemsida kunde man nominera . :) Ville mest säga det, du kanske kan skriva det i bloggen, då skulle säkert massor av människor nominera dig. Skulle verkligen vara suuuperkul om du kom med i Blog Awards ! Din blogg äger verkligen ALLT!

    Kram

    SvaraRadera
  22. Hej Molly!
    Min lillebror gillar alla er systrar. :)
    Han gillar era låtar.

    Jag gillar er också jättemycket! <3

    Vi är oxå på Öland, så hoppas vi ses! :)
    Kramar från oss.

    SvaraRadera
  23. jag skulle behöva ha lite tips och allmänt skriva till dig, och prata. Det handlar om vikt.
    Jag vet att du är väldigt insatt i det, och jag hoppas jag kan få berätta för dig.
    Men VAR kan jag mejla dig?
    Snälla jag behöver veta, för du är den jag har mest respekt för när det kommer till ångest över vikt, du tar det på allvar och vill hjälpa, och det betyder jätte mycket.
    men jag vill helst inte skriva ut det här,
    Så hoppas du hör av dig, eller skriver vart jag kan mejla dig.
    Massa kramar.

    SvaraRadera
  24. Hej Molly!

    Jag måste berätta om min roliga dröm!

    Jag drömmde om att jag träffa Eric någonstans sen sa jag att jag älskar er båda och att han skulle hälsa att jag läser din blogg jämt hahah :D Skrattar åt mig själv nu i efteråt!

    Kommer du något till Göteborg i sommar? Kan du skriva det på bloggen såfall lite innan så man hinner att åka dit och sånt har en bit till gbg vill träffa dig!!

    SvaraRadera
  25. Fina Molly.
    Jag kan inte hitta ditt uppträdande på Skansen på svt.se Finns det någonstans på internet? Skulle gärna vilja se det!

    Kram Magda

    ps. såg Trassel i förrgår och den var så jäkla bra! det ser ut som du har missat en replik dock (när Rapunsel kommer in till staden och vänder sig mot Eugen och hästen och det ser ut på läpparna som att hon säger "wow" men det är inget ljud), men annars gjorde du henne asbra :D levde mig helt in i karaktären så jag tänkte bara på att det var du när du sjöng. Finfint jobb Molly :D Hejja dig med körkortet också! oj vilket långt ps det blev :P ds.

    SvaraRadera
  26. ska du kolla på eric när han spelar i bergkvara, det är ju nära öland!

    SvaraRadera
  27. snälla be Mimmi sjuga dena låt igen eller be henne släppa den på en singel Mimmi Sandén-Didn´t we almost have it all-nextstar 2009
    lycka till du är bäst

    SvaraRadera
  28. Vad härligt att vara på Öland. Jag ska dit om ungefär två veckor :)

    Jo, jag tänkte på en sak. Jag tänker åka till Stockholm någon gång framöver och då undrar jag om du är intresserad av att ha en photoshoot med mig? :) Vore riktigt kul att få fota dig och få lite snygga bilder i portfolion. Självklart skickar jag lite bilder som tack! Hör av dig om du är intresserad. Kramar från Lina! :)

    SvaraRadera
  29. Sofie Zettergren13 juli 2011 kl. 12:52

    Hej Molly,
    hinner du skicka in svaren till intervjun i dag?

    /Sofie

    SvaraRadera
  30. I love those photos! (: I'd have liked being there but I guess I'll have to wait and see if you can come someday to Barcelona.
    Lycka till!

    Yaiza.

    SvaraRadera
  31. you are my best fan i love you and you dress is nice / Isabelle :)

    SvaraRadera