söndag 3 juli 2011

Så nu är man 19

Underbara människor! Tack för era fina kommentarer på det förra inlägget. Jag blir så rörd. Speciellt när jag hör att många av er därute har varit lika osäkra som jag, men att det faktiskt blivit bättre - och lite pga mig. Det är det finaste någon kan säga till mig!
Tack också för alla gratulationer! Hur kunde ni komma ihåg att jag fyllde år när jag själv knappt gjorde det?!

Det känns som att jag har fyllt år i flera dygn så mycket som jag blivit firad! Igår hade jag ett gäng vänner hemma på fest innan vi drog ut till klubben "Sommar". Sedan sov några över hemma hos mig och åt pannkaksfrukost.
Runt tvåtiden kom pappa och hela den sidan av släkten hit på fika (jag stod med schampoo i hela håret när det plingade på dörren... haha. Vi hade missupfattat varandra om tiden. Sjukt stressad blev jag i alla fall! Men det löste sig! Hann slänga in alla smutsiga glas i diskmaskinen... och ta ut kladdkakan).

Snart kommer mamma och Mimmi (Fridisen är i USA - SAKNAR DIG SKRUTT!) och några till på lite tårta. Sen ska jag på middag med pojkvän och vänner. Ja, så det är fullt upp!

En av de finaste presenterna fick jag på mailen imorse... från Ryssland t.o.m!



TACK UNDERBARA NI FÖR DEN HÄR OTROLIGT FINA VIDEON!
Det känns så stort att ni ens vet vem jag är i Ryssland! Jag hoppas verkligen att jag får komma dit och hälsa på er snart!


PUSS

82 kommentarer:

  1. GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA MOOOOOOOOOLLY!!!!!!!!! DU ÄR VÄRD ATT FIRAS SÅ MÅNGA GÅNGER HIHI GRATTIS IGEN :D

    SvaraRadera
  2. grattis på din dag världens finaste flicka !:P<3333333

    SvaraRadera
  3. Oh, Molly, I also made a video! http://www.youtube.com/watch?v=9cSvtbTOCfA Hope you watch it and like it! :)

    HAPPY BIRTHDAY AGAIN! Hope you have a great day, I actually love you Molly, you don't know how! :)

    Yaiza.

    SvaraRadera
  4. Happy B-Day, beautiful!!! Be so happy as u want, so much lucky for u, smiles and BIG HUGE PURE Love! U r amazing person! Let all the top of charts will be with ur name! <3
    Katy

    SvaraRadera
  5. HIPP HIPP HURRA :D <33333333333333333333

    SvaraRadera
  6. GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS MOLLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    STOOOOR MEGA BAMSE KRAM TILL DIG, MIN STÖRSTA IDOL, SOM NU ÄR 19!!!!!
    // Jessica

    SvaraRadera
  7. Grattis fina Molly! du är så otroligt bra!
    Puss Julia

    SvaraRadera
  8. Grattis vill skicka 30 rosor till dig men har ej din adress.
    Ha det super hälsa syskonen.

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen Molly!:)
    Hoppas du får en jätterolig och bra dag idag!:)


    Bamsekram //Lara

    SvaraRadera
  10. Åh gud vad fin viedo! Grattis Molly, hoppas du har en underbar födelsedag med lycka och kärlek! :)♥

    SvaraRadera
  11. GRATTIS Molly på din 19-årsdag! Hoppas att du har haft en underbar dag med familj och vänner. Har du fått några bra presenter, från Eric? Ta gärna kort på dem och berätta om dem i något inlägg! :) :)
    KRAM <3

    SvaraRadera
  12. Grattis på födelsedagen tjejen :) Du är grym!

    SvaraRadera
  13. Grattis på födelsedagen! Hoppas du får det trevligt ikväll! Kram :)

    SvaraRadera
  14. GRATTIIIIIIIIIIIIIIS MOLLY!!<3

    hoppas verkligen du har haft och har en toppen dag:D

    ps: jag rös när jag såg videon den var precis så som jag rycker om dig <333

    SvaraRadera
  15. Grattis finaste Molly!! Hoppas att du får en helt underbar dag!! Det är du mer än värd!! <333

    SvaraRadera
  16. GRATTIS UNDERBARA MOLLY! <3

    SvaraRadera
  17. Grattis Molly!!!!
    Hoppas du får en underbar dag!! :D

    SvaraRadera
  18. Grattis på födelsedagen Molly, hoppas du har det
    trevligt:D

    SvaraRadera
  19. Grattis finaste Molly på din födelsedag denna dagen hoppas jag att det blir din bästa dag någonsin.
    Ha en så fin middag med dina vänner och Eric
    Du är bäst Molly
    Kram från Natalie:)

    SvaraRadera
  20. Grattis återigen Molly (grattade ju dig i ditt förra inlägg :P) din dag verkade mysigt, dock lite jobbigt med missuppfattningen av tid, hehe :D men sånt händer! Hoppas att din kväll blir tipptopp och att du får fina presenter av dina vänner och Eric. Och utöver det så kanske du får en ytterligare present av din käraste...redan ikväll...<3 HAHA!

    SvaraRadera
  21. Grattis Molly!! Ha en kanondag idag :) Många kramar.

    SvaraRadera
  22. Grattis Molly!! hoppas du har haft en jättebra dag:D massa kramizar!<333

    SvaraRadera
  23. Grattis fina Molly! Hoppas att du får en superhärlig dag! Många kramar

    SvaraRadera
  24. Grattis grattis Molly! :) Hoppas du haft en underbar dag och får en lika underbar kväll.

    Massor av kärlek !

    Kram Julia

    SvaraRadera
  25. Grattis världens mest finaste Molly! Hoppas du får en toppendag! Ännu en gång GRATTIS!! Kram Thilda

    SvaraRadera
  26. GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! <3
    Du e BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    KRAM Märta

    SvaraRadera
  27. grattis underbara molly hoppas du haft en fantastisk dag och att den även slutar fantastisk! puss på dig <333

    SvaraRadera
  28. Åhh, grattis finaste du ! <3

    SvaraRadera
  29. FELIZ CUMPLEAÑOS!!
    I wish you a wonderful day!!! :)
    Kisses and hugs from Spain.

    SvaraRadera
  30. GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GARTTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GATT
    Is Molly hoppas att du för en fin och trevlig dag. Många,många kramar Evelina:-D

    SvaraRadera
  31. Såklart vi säger Grattis! Du fyller ju år!! Älskar dig!

    SvaraRadera
  32. Grattis bästa molly,hoppas du får/haft världens bästa dag kram alva <3

    SvaraRadera
  33. MED EN ENKEL TULLIPAN PÅ BEMÄRKELSEDA´N JAG HAR DEN ÄRAN JAG HAR DEN ÄRAN ATT GRATULEEEEERA! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MOLLY! Hoppas du har haft världens bästa dag och du är fan (ursäkta svordomen) värd det bästa! Pusss o kram Victoria!!<3<3<3<3

    SvaraRadera
  34. grattis Molly! <3
    hoppas du har en jätte bra dag :)<3

    SvaraRadera
  35. Jag har försökt att skicka ett mail till den fanmailen som du har skrivit i några inlägg tex från frågestunder och sånt. Men du svarar aldrig på dom :( är det så att du får så många att du inte hinner svara på alla eller har du en ny fanmail? Jag skulle jättegärna vilja skicka ett mail till dig <3 Och har du några idolkort eller ngt som man kan få autografer hemskickade?
    Skulle bli jätteglad om du kunde svara på de här frågorna!!!! du kan maila till barasaade@gmail.com
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS igen!!!!! <3 ÄLSKAR DIG!
    KRAMAR OCH PUSSAR
    //Märta

    SvaraRadera
  36. Grattis på din födelsedag Molly!!!
    Hoppas du har haft en fantastisk dag och hoppas att fortsättningen av din dag blir underbar!!!
    Det är du värd med tanke på att du har en så skön, mysig, rolig och grym personlighet och att du är tok söt!!! Grattis än en gång! <333

    SvaraRadera
  37. Grattis på födelsedagen!!! Hoppas att du har en underbar dag idag! Oj, nej, inte bara idag! Alltid!

    Jag vill inte skriva två kommentarer och jag kommer att säga detta här.
    Jag var inte nöjd med min kropp men efter att jag började läsa din blogg jag förstod att jag behöver inte vara pinnsmal för att vara lycklig. Jag är lyckligare som är jag och då jag kan äta min choklad som vill jag. Så... tack Molly! Allvarligt, du är fantastisk!

    KRAM OCH PUSS // Triin från Estland.

    SvaraRadera
  38. GRATTIS!!!!! Höll med allt ihop i videon, den var fin! Du är fin! Hoppas du får det bra!;) Hoppas du fick bra presenter!
    P.S. Vill verkligen se dig uppträda, kan du i nåt inlägg säga var du ska uppträda för någonstans? om du ens ska det... men grattis igen! Nästa år slutar du att vara tonåring undra hur det kommer kännas...:P
    //Maja

    SvaraRadera
  39. Grattis fina Molly på din 19-årsdag!!!!
    Jag hoppas att du får en underbar dag med nära och kära!!!
    Du är underbar, fantastisk, cool, omtänksam, bra, snygg och framför allt ÄLSKAD!!!! Ja, det finns så många mer fina ord som jag kan säga om dig, men det skulle tyvär inte få plats här, för då skulle du få läsa denna kommentar dag och natt i resten av ditt liv!!! Hihihi

    som sagt ha en jättekul födelsedag älskade Molly!!
    Och grattis igen!
    Love you!!! <3

    med kärlek
    PUSSSS OCH KRAAAAM
    // Aline

    SvaraRadera
  40. oj skrev fel menar så jag *tycker om dig <333
    kram julia u

    SvaraRadera
  41. GRATTIS ÄLSKADE MOLLY! :D Du är så otroligt värd denna fina dag och kväll! Du är också en otrolig förebild. :) PUSS OCH KRAM! <3<3 :D

    SvaraRadera
  42. Grattis till dig världens finaste Molly! :D
    Jag hoppas att du får en superbra dag för det är du värd! <3

    Min syster fyller också år idag, haha! Lite roligt!

    Massor med kramar till dig

    SvaraRadera
  43. Grattis molly! Ha en bra födelsedag och lycka till med allt! DU ÄR BÄST!!!!!!<3

    SvaraRadera
  44. GRATTIS BÄSTA MOLLY! DU ÄR BÄST!

    SvaraRadera
  45. STORT GRATTIS FINA DU!

    SvaraRadera
  46. Blev nästan tårögd när jag såg videon!
    Så fina människor, om en så fin människa!

    Ha en fortsatt bra födelsedag och grattis! Kram

    SvaraRadera
  47. Grattis Molly!!!<3 hoppas du haft en jätte bra dag:)<3<3

    SvaraRadera
  48. Grattis superfina Molly!!

    Ha en fortsatt fin dag.
    Kramar!

    SvaraRadera
  49. Grattis på födelsedagen Molly :) du är en stor förebild för oss alla <3 du är otroligt bra på det du gör <3

    SvaraRadera
  50. GRATTIS MOLLY! Du är bara bäst, grym på det du gör och världens bästa förebild!

    GRATTIS IGEN! Fortsätt vara den du är, lova att aldrig ändra på dig!
    <33333333333333

    SvaraRadera
  51. Grattis fina fina Molly!! <3

    SvaraRadera
  52. Stort grattis Molly!! Hoppas du haft en fantastisk och helt underbar dag!! Du är verkligen värd att firas mkt!!!! Puss och kram på dig din söta lilla unge! ;) (eller lilla ungen kanske inte är rätt ord längre ;) haha Grattis igen! Kan du inte visa upp vad du fick för något i present med? skulle vara riktigt kul!! <3

    SvaraRadera
  53. Grattis! Läste inlägget igår om vikt. Måste bara säga att du är en som fått mig att acceptera mig.Går igenom en sak som inte är lätt. Det påverkade min vikt och jag rasade en hel del i vikt och vägrade ett tag att äta. Men när jag började läsa vad du skrev på din blogg så har det faktiskt hjälpt mig en bit på vägen. Tack för att du skriver så bra! Fortsätt med det! Ha det bäst!

    SvaraRadera
  54. Grattis på 19 årsdagen! :)

    SvaraRadera
  55. Grattis än en gång Molly! :D

    vad fick du för presenter? vad fick du av Eric? :D:D:D

    Kram, du är grym!

    SvaraRadera
  56. Lisengrisen :D3 juli 2011 kl. 22:02

    GRATTIS MOLLY!!! ;))
    Hoppas du har en bra dag!
    Önskar dig all lycka!! <3

    Puss på dig!

    SvaraRadera
  57. GRATTIS MOLLY!!
    Hahah, jag kom precis hem från Eskilstuna där ERic spelade idag, det ägde, till o med min pappa tyckte det var bra!! :)

    SvaraRadera
  58. GRATTIS molly :)
    Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll med nära och kära!:)<3

    SvaraRadera
  59. Får ta och gratulera på födelsedagen...Något sent, men det är ju din födelesedag fortfarande iallafall....Hoppas att du har haft en kanondag med massa skoj! Och att du får en fortsatt fin sommar... :D

    SvaraRadera
  60. Grattis på födelsedagen Molly ! Hoppas att du har haft en bra dag med familj och pojkvän !!

    Kram på dig <3

    SvaraRadera
  61. grattis molly!
    hoppas du har haft en underbar dag :):):):)
    kram joanna<33

    SvaraRadera
  62. GRATTIS SNÄCKAN!!!!!! <33333

    SvaraRadera
  63. Grattis Molly! :D

    SvaraRadera
  64. Grattis Molly, hoppas att den här dagen kommer att bli minnesvärd. framförallt är du en fantastisk tjej och en underbar människa,och du har hjärta av guld. Med Vänliga Hälsningar ROBIN ULUSOY.

    SvaraRadera
  65. GRATTIS FINA MOLLY! Hoppas att du haft världens bästa dag/kväll! <3

    SvaraRadera
  66. GRATTIIS!:-D lite i efterskott men bättre sent än aldrig;-) ha det bäst! Kramar<3/ josefine

    SvaraRadera
  67. Jag är lite sen, förlåt. Men jag ville bara önska dig grattis på födelsedagen. Tänk att du är 19!! Hoppas du hade en FANTASTISK dag med familjen, kompisarna & pojkvännen ;d jag älskar dig Molly, mer än ord kan säga.
    Du är helt underbar!!! <3

    SvaraRadera
  68. Grattis i efterskott världens finaste Molly! <3

    SvaraRadera
  69. Grattis Molly!!! Hoppas du hade en underbar födelsedag!! Hoppas du får en underbar kväll tillsammans med Eric och dina vänner!!

    Kraam på dig!

    SvaraRadera
  70. GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förlåt att jag är efter, men jag har inte varit inne på datan på ett tag <3

    SvaraRadera
  71. GRATTIS!!!!!!!!!
    Grattis i efterskott!! <33

    Hoppas du får det BÄST!

    Stora kramar //Kristina


    P.S jag kommer från Ryssland! =) Har varit i Sverige sen 2006 <3 Tro mig inte om du inte vill men jag vet =) KRAM igen!

    SvaraRadera
  72. grattis molly!
    jag håller verkligen med dom, fortsätt med det du gör:sången, glädjen alltihop för det e du så bra på!

    hoppas du hade en jättebra födelsedag!
    kram hanna!

    SvaraRadera
  73. Har inte haft tillgång till någon data på ett litet tag, så jag skriver det nu :)

    GRATTIS världens bästa Molly! :D<3 hoppas du får e underbar födelsedag medfamilj och vänner!

    SvaraRadera
  74. Grattis Molly!!! Hoppas du fick en härlig födelsedag!!!! Kraaaam!

    SvaraRadera
  75. Belinda Hansson5 juli 2011 kl. 19:04

    Grattis i efterskott Molly, hoppas du hade världens bästa nittonårsdag ! :) PUSS!

    SvaraRadera
  76. Grattis i efterskott Molly! :D
    Hoppas du fick en jätte bra födelsedag!!
    PUSS :D <3

    SvaraRadera
  77. grattis:)

    nejj vad gullig och fin video:D

    SvaraRadera