lördag 22 augusti 2009

Blogg är kul

Tack söta ni för gulliga kommentarer! Det gör mig verkligen peppad på att blogga mer!

Som jag skrev tidigare så är bloggandet något som är ganska nytt för mig, och jag har märkt nu att det faktiskt inte behöver vara så svårt som jag inbillar mig. Vissa dagar har man mycket och skriva om, och vissa dagar är man verkligen usel. Det är precis som med mycket annat här i livet. Ingen människa är perfekt jämnt. Alla har sina dagar, och bara man kan dela dem med någon (i detta fallet flera) så blir det mycket roligare.


Puss och kram


11 kommentarer:

  1. Hej!

    Du är min största idol!
    Du är jätte duktig! Jag undrar om du kan lägga ut lite bilder och så på ditt rum och i huset för det skulle vara så spännande och se lite i ditt hus.

    Kram Felicia 11 år

    SvaraRadera
  2. åh det är kul att du tycker det är roligt för jag blir så himla glad varje gång du har uppdaterat! :D
    även om jag ser på bloglovin att du inte har uppdaterat så kan jag gå in för att läsa gammalt och se om andra har lämnat några roliga kommentarer..
    använder du dig av bloglovin? om du gör det, vad läser du för andra bloggar? :)

    PUSS FÖR ATT DU ÄR SÅ HIMLA SÖT OCH GER MIG EN SÅDAN INSPIRATION! /ida

    http://ccardigan.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fortsätter länge med ditt bloggande för det är underbart att följa dig!! Kram

    SvaraRadera
  4. Tja bilder där du bor skulle vara jätte spänande

    kram din Daniela

    SvaraRadera
  5. Hejsan Molly!
    det är roligt att blogga... om man får kommentarer jag får nästan aldrig det :( Kan du kommentera min blogg? Du skulle vara hur snäll som helst! Här är min blogg josefineso.blogg.se det är typ bara där jag skriver :) Glöm inte kommentera :)

    Kram STORT fan :D

    SvaraRadera
  6. Ja du ser...en blogg är inget krångligt och det är ju bloggaren själv som bestämmer hur ofta man ska uppdatera.
    Keep up the good work! :)

    SvaraRadera
  7. Bra Molly, att du tycker det är kul att blogga!
    det tycker jag med.. inte att blogga utan att läsa allt du bloggar om! :)

    och jag är verkligen verkligen jätte ledsen att jag inte kom och såg dig idag i Kristianstad..
    jag fick reda klockan 14.00 att du skulle uppträda 14.15 så jag hann inte åka! :(

    men du får komma ner till skåne snart igen? :)

    kram elle :)

    SvaraRadera
  8. Hejj! jag kommenterade just Erik Saades blogg och jag ville bara säga att ni är otroligt söta tillsamans. Och att båda ni är jätte duktiga på att sjunga och att ni är jättesöta!<33
    Jag röstar på dej varje gång det är Let´s dance.
    Jag verkligen hoppas att du vinner och att Erik Saade vinner melo.<33333333333333333333

    SvaraRadera
  9. Hej Hej molly jag heter Rebecca och bor i ludvika
    Tycker du e en jätte bra artist:)
    Och jag har kollat på dej när du var med i melodifestivalen och lets danse:)
    Jag skulle gärna vilja lära känna dej mycket bättre
    Så jag undrar om du kan skicka ditt mobil nummer till mig
    Och jag brukar va till stockholm en gång varje sommar eller vår och jag skulle järna vilja träffa dej
    Jag har även sett dej på diggelo flera gonger
    I hellefors :)
    (stavning )
    Du får järna svara så fort du ser detta medelande <3

    SvaraRadera
  10. Jag verkligen hoppas att du vinner och att Erik Saade vinner melo.<33333333333333333333
    jag hoppas att jag får träffa dej på diggelo i år i gen <333
    kram rebecca
    är tvungen och ta på anonym det går inte annars men du vet ju att dej är rebecca <3

    SvaraRadera
  11. hej jag heter vilja du har alltid varit en atist för mig och du är jätte söt och snäll

    SvaraRadera