tisdag 18 augusti 2009

Är inte detta gulligt så vet jag inte!

Nu har jag gått och skrattat åt den här bilden i flera dagar och kände att jag ville dela med mig av den till er. Vissa av er har kanske sett den eftersom den var med i aftonbladet här om dagen, och jag, som bara råkade se den av en händelse, ska börja läsa tidningen på riktigt i fortsättningen.



Det här paret skulle ta en bild på sig själva och den vackra omgivningen i Kanadensiska vildmarken och ställde därför in deras kamera på självutlösare. När pipet till kamerans nedräkning satte igång, kom en liten jordekorre skuttandes och posade framför kameran.


Jag vet. Jag är barnslig. Men det är jag glad för.
Tack Caroline för att du var den första att inse och kommentera det på ett jättegulligt sätt. I hela mitt liv har jag nämligen blivit kallad för lillgammal, och det känns så skönt att få höra att det inte är vad alla tror/tycker om mig.

5 kommentarer:

  1. aww men nej vad gullig! x)
    precis som du Molly! :)

    Molly jag la ut mina bilder när jag träffade dig på min blogg! :)
    du är skit söt på dem !
    http://ellemcdowellblogg.blogspot.com/

    & ska du ha några spelningar i jul?

    SvaraRadera
  2. Gud vilken söt och rolig bild!!

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHA det var ju jätteroligt med ekorren!!!! XD

    SvaraRadera
  4. Hej Molly!
    Vad bra du var på Diggiloo, i år också. Vi såg dig/er i Eskilstuna och i Stockholm. Det är fantastiskt vilken show som sätts upp...Enda tråkiga är att det inte går att få träffa er i samband med konserten, förutom Ola och Brolle som signerade på båda ställena :(
    Har du någon signeringsturné på gång eller något annat så att jag och mina två tjejjer kan få nya skivan signerad? Vi träffade dig 15/3 i Vällingby och 22/3 i Eskilstuna, men då var ju inte nya cd´n släppt.
    Vi ska till Hofors på Lördag och se dina systrar i Hujedamej. Det ska bli kul, det är andra gången i sommar...
    Ha det bäst önskar Fam. Axelsson (speciellt Emma och Hanna) i Örebro

    SvaraRadera
  5. Gulligt :D

    Nej nu Molly får du ta dig till upp till Norrtälje och uppträda

    SvaraRadera