lördag 8 augusti 2009

Soliga dagar med mina favoriter

Hej alla fina

Ledsen för dålig uppdatering de senaste dagarna, men det har varit alldeles för fint väder för att sitta inne vid datorn. Förhoppningsvis har ni upplevt samma sak, och därför haft för fullt upp för att hinna sakna mig det minsta.

Det har varit så skönt att bara få strunta i alla måsten i några dagar. Just nu befinner jag mig på den urgulliga lilla ön Klädesholmen, som ligger någonstans i Göteborgs skärgård (Geografi är inte min starka sida!). Mobilen har fått stanna hemma i stugan och jag har, tillsammans med mina två närmaste vänner, tillbringat soltimmarna på små klippor mitt ute på havet.



På två dagar har jag hunnit bränna mig (ser för tillfället ut som en kokt kräfta…), hoppa från en 10 meter hög klippa, äta riktiga skaldjur här från västkusten, prova på vattenskidor (lägg märke till att jag inte skrev ”åka” vattenskidor… än så länge så blir det inte så mycket ”åka” av…) och bränna mig på en brännmanet.


1 kommentar:

  1. Hej Molly....

    Det var vågat. Jag vet i fan om jag skulle våga det.... Lite tråkigt att du inte svarar på kommentarer... De är ju inte 30-70 st som kommenterar så den tiden kan man väll ta att svara lite på frågor och så

    SvaraRadera