måndag 17 augusti 2009

Slappedag

Idag har jag haft en sån där riktig slappedag (som skåningarna säger) där jag började med att åka bil i 7 timmar från Malmö till Sthlm med Alice och en jättesöt tjej som heter Marie.
Rolig som jag är så sov jag halva resan, men försökte ta igen det på slutet när vi sjöng loss till festmusik på högsta volym.

Den coola Svampbob-bilen vi åkte i

När jag väl kom hem packade jag upp, slappade, gick till Ica och lagade mat. Ja, det är i stort sett allt jag gjort idag som var värt att skriva (om man nu ska kalla detta något som är "värt att skriva"...).

Juste! Jag har börjat ett nyttigare liv idag också. Få se hur länge det håller den här gången...

Här kommer bilder från gårdagen!


Jag och Alice

Marko beställde in en Mojito och ett stort glas Mjölk till maten

Josefine och Silje

Marie och A.K

1 kommentar:

  1. Hej Molly tack för en fin dag i Malmö i går Lördag det bästa var när vi pratade om din Cd.

    Vad bra att du börjat ett nyttigare liv man får finare kropp av det.
    Börjar man med det och gör det så blir det en vana lite lättare om dina syskon med gjorde det då kan man stötta var andra.
    man kan börja med som en vana att börja dricka vatten till maten alltid om man inte är på nån fäst och hoppa över godis och chips men man kan en då una sig något en gång i månaden. sen får man inte glömma lite motion Lycka till

    kram din Daniela

    SvaraRadera