söndag 16 augusti 2009

Tack till veckans Solstrålar

Egentligen så skulleKursiv jag kunna fylla flera inlägg med namn på personer jag vill tacka, men idag tänkte jag ge fokus till två personer som gjort mig glad under veckan.

Denna veckas solstrålar blir därför:

Elle McDowell: Tack för de supersöta nallarna, det fina armbandet och framförallt för ditt stöd på två av helgens spelningar.


Martin Carl Lindholm (Lill-Martin): Tack för att du är du, och för att du alltid finns där och stöttar i vått och torrt.


Kram

5 kommentarer:

  1. Tack själv Molly! <3
    Idag var den bästa dagen i hela mitt liv!
    Det går inte att beskriva.... :)

    Du är helt klart bäst i världen!
    & hoppas att du kommer ner till skåne snart igen!

    Jag Älskar Dig!

    SvaraRadera
  2. Dom nallarna är så underbara!
    Fick en när mitt knä hoppade ur led och bröt foten samtidigt...
    Den bästa kompisen på sjukhuset (särskilt på natten)!

    SvaraRadera
  3. Hej Molly vad kul att se dig i Skåne Malmö den 16 Agusti. Det bästa var när du pratatde med mig om vilken låt jag tyckte var bäst på skivan och ja sa Skör som glas och det skulle bli en singel sa du. jag hade grön Kavaj och vit line vita byxor och svarta glasögon hoppas du mins mig skulle vara jäte kul.
    Glömde säga i går att skör som glas kan jag inte lyssna på utan att gråta.
    många kramar från DANIELA

    SvaraRadera
  4. ÅÅ vad jag önskar att jag var typ 10-12 år och fick lov att vara helt fanatiskt förälskad i dig och dina sånger...

    (I hemlighet är jag det... ;o))

    Vad gulligt av dig att utse veckans solstrålar :o)
    Har du fler spelningar på västkusten snart?
    Kramar Caroline
    http://heartline.blog.se

    SvaraRadera
  5. Vill bara skriva lite till och förklara hur glad jag blev när jag träffade dig i söndags!

    det var helt magiskt , när jag stod där med dig fattade jag inte något sen när jag kom ut ur all folk massa, började mina tårar rinna & jag brast ut i gråt... :) det var helt sjukt hur glad jag var, aldrig varit så glad i hela mitt liv!

    och jag sa att jag bodde i höllviken om du kommer ihåg det.. jag anar nu att du inte vet alls var det ligger , haha! det ligger vid trelleborg typ.. söder om malmö alltså! :)

    & så fort jag kom hem så ramade in autografen & hängde upp rosen jag fick av dig från diggiloo!

    jag älskar molly sandén mest! :)<3

    SvaraRadera