onsdag 26 augusti 2009

Klara, färdiga... FRÅGA!

Nu är det flera stycken som kommit med roliga förslag om att ha en liten frågestund här på bloggen. Det tycker jag låter som en jättekul idé och tänkte därför att vi gör så här: Ni har till på Fredag på er att ställa vilka frågor ni vill. Alltså VAD ni vill! (är det för extremt kanske jag inte svarar såklart, men ingen fråga är dum!)

Sedan gör jag en uppsamling och publicerar svaren på fredag kväll/eftermiddag. Vad sägs om det?


KLARA.... FÄRDIGA..... FRÅGA!

Pusss och kram

Och Elle, Tack så mycket för den jättefina videon! Vilken talang du har! Verkligen snygg gjort:)

34 kommentarer:

  1. Blev du glad fast du kom sist i melodifestivalen?

    SvaraRadera
  2. Var köper du dina kläder? Hur fixar du håret?? Vad är roligast med att vara artist? Varför tror du så många vill bli kända?? Varför vill du bli kändis??
    Kram :)

    SvaraRadera
  3. Hur lång är du?

    Vem hejade du på i melodifestivalen förrutom dig själv?

    Har du bilddagboken eller är det folk som lossas vara dig?

    Är du den riktiga " Molly Sandén" på myspace??

    Har dina syskon bilddagboken?

    Har dina syskon myspace?

    Kan du nämnna en kändis som du gemför dig själv med??

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken låt på ditt album gillar du själv bäst? :)

    (Jag gillar nog bäst "Säg att det är regn" och "Stanna kvar" för jag känner igen mig så väl i dem. Men det kom jag inte på i all hast i lördags.)

    SvaraRadera
  5. herregud molly!
    sitter just nu och alla tårar sprutar ut!
    du fattar inte.. skit asså! :O <3
    du skrev om mig, asså det är helt sjukt, jag dör!
    JAG ÄLSKAR DIG MEST I VÄRLDEN ! <3

    & jag har frågor med! :) <3

    1, har du tagit eller tar du sång lektioner? :)
    2, kommer du ha några spelningar i vinter i Skåne? :)
    3, Vad är ditt favorit godis? :)
    4, Hur länge har du & Eric varit tillsammans? :) + ni är verkligen skit söta ihop! :)
    5, vem var din förebild när du var liten? :)

    kanske kommer på fler frågor sen! :)
    men just nu, ska jag fräscha upp mig
    sen allt gråt! <3 fattar det fortfarnade inte....

    SvaraRadera
  6. 1.Vad tänker du på innan du ska upp på scen?
    2.Jag var med i en utav Nick Star tävlingarna, varför satte du dig ner vid trappan upp till scenen efteråt?
    3. Hur mycket väger du?
    4. Har du naturligt vågigt/lockigt hår, eller lockar du det?
    5. Vad har du för tips till ungdommar med artistdrömmar?
    6. Om ett fan skulle ringa på din hemtelefon, hur skulle du reagera?

    SvaraRadera
  7. Hej

    Hur kom det sig att du sökte till melodifestivalen?

    Vet du om du kommer vara med i melodifestivalen i gen?

    Har du djur själv eller med syskonen?

    Deta var mina frågor kram Daniela

    SvaraRadera
  8. Här kommer tre frågor....
    Man får ju fråga vad som helst så nu tar vi i ordentligt...;)
    1: Hur mycket väger jordklotet? (vår lilla jord alltså). svara i ton Tack
    2: Vad hette förlaget som hade copyright för ABBA?
    Passar inte detta till en musikintresserad tjej?...:)
    3: Sen tar vi en enkel till sist så du inte får dåndimpen.
    Kommer du att ta körkort?...
    Får passa på att önska allt gott och du får nog lite att göra med att svara på alla frågor, men som man bäddar får man ligga...:)
    Hälsningar David & Maja

    SvaraRadera
  9. Hej Molly!!
    Mitt hjärta smälter varje gång jag hör dig sjunga! Du har en fantastisk röst! Kan du bemästra andra instrument än sång? Om du var statsminister för en dag, vad skulle du passa på att göra då?

    Ha en fortsatt bra dag!
    PUSS & KRAM

    SvaraRadera
  10. Hur trivs du på rytmus? Har en kompis som går i din paralellklass :)
    Har du funderat på en till skiva?
    Har du något favorit instrument?
    När går du upp en vanlig morgon om du ska till skolan? :P Jag tänkte när du gck upp klockan 5 men jag vet att du skulle träna då men en vanlig morgon utan träning.
    Ska du ställa upp i melodifestivalen nästa år?
    När är nästa spelning här i sthlm förutom på söndag?
    Ha det bra och lycka till med allt som du har framför dig i höst :) Kram!

    SvaraRadera
  11. Hej igen...
    Glömde en fråga, har förstått att du spelar golf. Vad har du för handikapp i golf? Tar gärna en match mot dig någongång när du är i Göteborgstrakten :)

    Kram

    SvaraRadera
  12. Jag såg dig och dina systrar sjunga på gallerian i Stockholm på Carolas avslutningsjubileum på nyårsafton 2003, impad redan då! Har du och Carola jobbat något sedan dess? Som coach

    SvaraRadera
  13. Kommer du göra en musikvideo snart?

    SvaraRadera
  14. Vet du att du har sålt album i Belgien?

    Jag hoppas du förstår, Svenska är inte mitt hemspråk.

    Puss och kram!

    SvaraRadera
  15. Vet du att du har sålt album i Belgien?

    Jag hoppas du förstår, Svenska är inte mitt hemspråk.

    Puss och kram!

    SvaraRadera
  16. Tack för en riktigt bra och läsvärd blogg Molly. Kommer det tryckas någon snygg Molly t-shirt? Är bara ett måste att ha en sådan i garderoben!

    SvaraRadera
  17. Hello, Molly!!! I am from Russia, I speak Swedish not so good, but I study it now and after some time I can ask you in Swedish. Well, I have some questions:
    1. In Russia we really love your songs "Så vill stjärnorna" and "Det finaste någon kan få". Will you go to Russia with conccerts?
    2. In Russia I created group about you in site like Facebook.com. Can you support me in giving new photos and music&
    3. Do you have accouant in Facebook?
    4. Have you Skype?
    5. Do you want to come back to Melodifestivalen?

    That is all! My name is Alex, I wait your answers. I am really sorry that I can not speak with you in Swedish...

    SvaraRadera
  18. kom på lite fler frågor! :) <3


    1, gillar du att laga mat & vilken är din favorit maträtt? :)
    2, vilket språk läser du i skolan , (om du gör det.)
    3, kommer det vara tillgång någon gång av dina spelningar att man kan få vara " backstage " ?
    4, hur ser än helt vanlig dag ur för dig?
    5, hur lång är du? :)
    6, har du en fan e-mail address? :)
    7, vad är din favorit färg ?:)

    hade bara lite, hhe :) <3
    älskar diig§

    SvaraRadera
  19. Hej!

    Du gillar att teckna, så jag undrade om du har nån bild du gjort som man kan få se? Kanske nån du är extra nöjd med?

    Kram Camilla
    PS Kolla gärna in mina teckningar på myspace, myspace.com/tigercamilla

    SvaraRadera
  20. Hejsan Molly och hälsningar från Finland!

    Hur känns det när människor känner igen dig ¨på stan? Kunde du tänka dig att stanna och prata med nån eller vill du få vara i fred? :)

    Du verkar vara jättetrevlig människa. Hur kunde jag få prata med dig i verkligheten? :D Eller hur kunde jag få din autograph?

    SvaraRadera
  21. Hej, jag gillar verkligen din blogg! Har du något tips om hur man lyckas inom sångbranchen? Kram Linda

    SvaraRadera
  22. Kommer du att vara med på Diggiloo-turnén igen (som artist och inte bara som joker)? Kommer du någon gång att ställa upp i Melodifestivalen igen? :)

    SvaraRadera
  23. Hej underbara Molly! Jag vore jätte tacksam om du kunde svara på mina 3 frågor. :D

    1. Vad gör du på fritiden förutom att sjunga,golf och tennis?

    2. Vad har du för tips för de ungdomar som vill bli artister?

    3. Jag har uppträtt några gånger, ibland för väldigt stor publik ibland för en mindre men jag är alltid så nervös. Hur gör du för att lugna ner nervositeten? Har du några tips?


    Molly, jag vore jätte glad om du kunde svara på mina 3 enkla frågor.
    / Carro LYCKA TILL I KARRIÄREN :D

    SvaraRadera
  24. hej, ja och några kompisar diskuterade en sak idag,men kom inte fram till så mkt!:P... tänkte höra vad du tror om det...
    Tror du att det är möjligt för någon som inte kan sjunga att träna upp sin sång röst så den blir riktigt bra? eller tror du att det är något man måste ha i sig från början?

    kram
    btw, gratta eric till skivkontraktet! hörde att han va i stockholm nu så antar att han är hos dej också då!:P...

    SvaraRadera
  25. Vad valde du för språk?? B-sprk eller C-språk eller vad det heter:S Va det roligt att ha det språket?

    SvaraRadera
  26. Hej Molly!

    Ditt album är otroligt bra!!Var på Diggiloo( eskilstuna)nu i sommras och du var GRYM!!!
    Fick gåshud när du sjöng "Gabriellas sång". SÅ VACKERT!

    Har även lite frågor till dig<3

    1. Vet att du är ett vänner-fan, och jag undrar vilken är din favorit säsong/avsnitt?

    2. Vilka städer/länder är dina drömresemål?

    3. Viken är din favorit film?

    By the way...jag är ett stort vänner fan med!Har hela boxen. Får aldrig nog!Vänner är får en alltid glad!

    Kram Mikaela

    SvaraRadera
  27. Är det många som vill bli vän med dig pga ditt kändisskap?

    Hur gammal var du när dina föräldrar skildes?

    Om du inte skulle bli artist, vad skulle du då jobba med?

    SvaraRadera
  28. Västkusten eller Stockholms skärgård?

    SvaraRadera
  29. Vad hände på efterfesten för melodifestivalen?

    SvaraRadera
  30. Hur ser framtiden ut? har du några spelningar planerade

    SvaraRadera
  31. Hej Molly!

    Vilken är din favorit bok? Favvo serie på TV?

    Hur länge har du sjungit?

    Vilken är din favoritlåt i iPoden just nu? Förutom dina egna såklart :-)))

    Vilken låt tycker du är bättre - "Det finaste någon kan få" eller "Så vill stjärnorna"?

    Kram,

    Katy (din stor fan ändå sen 2006!)

    SvaraRadera
  32. Hej!

    Glömde en fråga!

    Hur kan man få tag på din låt så vill stjärnorna? Den är så bra och jag skulle villja sjunga den när jag tävlar nån gång, (lingman & co)

    Kram!

    SvaraRadera
  33. hej molly , beskriv eric.

    SvaraRadera