tisdag 25 augusti 2009

En liiten Molly

Det var någon som kommenterade igår och frågade om jag kunde lägga ut bilder från när jag var liten. Kollade därför igenom arkivet (Herregud vad jag såg ut under en period! Jag undrar hur min mamma och pappa tänkte när dom lät mig gå runt sådär... ännu mer intressant är hur dom faktiskt kunde älska mig... haha, jag måste varit väldigt fin på insidan som liten!) och jag hittade bl.a. dessa.

Liten knubbis

Försökte jag se söt ut här?! Eller hade jag gjort något busigt kanske?

Att klä ut mig var något bland det bästa jag visste, så jag gick runt i utklädningskläder oftare än i mina vanliga kläder.

Jag älskade även att bada

11 kommentarer:

  1. Söt redan som liten!! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är så himla gullig! <3 Kan du inte lägga t bilder på dig och Eric tillsammans ni är så otroligt söta ihop

    SvaraRadera
  3. Kan du inte lägga in bilder på när dina systrar var små också? :)

    SvaraRadera
  4. Tack för de fina bilderna Molly , blev så glad att du hade förgyllt min önskan :D hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera
  5. Vad söt du är när du är litten.
    Men lika vaker en.
    Daniela

    SvaraRadera
  6. amen sååå söööttaa! <3

    hoppas du sätt min musik video som jag gjort till dig! (: <3

    SvaraRadera
  7. Fina kort. Roligt att få följa din blogg.

    SvaraRadera
  8. kan inte du ha en fråga blogg ikväll? :)
    typ där du svarar på sånt vi frågar? :)
    hade varit jätte kul! :)
    eller kanske en live chat , på typ ustream eller justin.tv :)
    hade också varit jätte kul ! :)

    älskar diiig §§ :) <3
    vet inte om du sett min video än... <3
    här är linken igen :) <3
    http://www.youtube.com/watch?v=e6uBVK0-I1o

    SvaraRadera
  9. neeeeeeej haha! så himla söt! :D

    SvaraRadera
  10. Guud va sööt du va.
    Och det har ju inte förändrats, för du är så GRYMT söt
    Ha det så bra,
    // Kram Minette <3<3

    SvaraRadera
  11. Sååå söt du var som liten.Lika så nu<3
    Kan du visa en bild från du var 12år:)
    Jag är tolv men fyller 13:P
    Kollade igenom din blogg idag(därför kommer kommentaren ungefär ett år sen efter) Din blogg har ALLTID varit/kommer vara bäst.
    Ja vart tvungen att kommentera för gud vad söt du var alltså. Kram/Alva:)

    SvaraRadera