måndag 24 augusti 2009

Hemma hos Pappa

Här kommer lite bilder från mitt rum hemma hos pappa. Varför ni endast får se bilder därifrån så länge, beror på att jag inte bor där just nu (och rummet är alltså hyfsat städat för en gångs skull).

Det går knappt att ta några bilder på mitt rum hemma hos mamma, så illa som det ser ut för tillfället. Bl.a. så står en av mina stora resväskor, som är överfull med kläder, mitt på golvet. Jag har inte heller bäddat sängen på en evighet!










Nu vet ni hur jag har det varannan vecka! Kommer mer senare.

8 kommentarer:

  1. Hej Molly bo dina syskon och du på samma ställe samtidigt?

    kram Daniela

    SvaraRadera
  2. Du kan väll gå mellan din mamma och pappa?? Det tar väl bara 5-10 minuter?
    Stort fan :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej underbart vackra Molly!

    Jätte fint rum du har hos din pappa måste jag säga! Du sjunger så otroligt vacker så jag blir tårögd varje gång jag hör din stämma! Du är så underbart söt!
    Det skulle vara kul om du la in bilder på dig när du var liten och din systrar också :D

    var rädd om dig , världens bästa molly!

    Kram

    SvaraRadera
  4. fy vad fiint du har det! :) <3

    längtar till det kommer mer foto! :)

    min present är klar! du får den ikväll! :) <3

    SvaraRadera
  5. Molly ? :)
    min present eller överasknings grej till dig är klar ! :)
    satt hela morgonen och fixa den! :) (har sovmorgon! :) )

    här är den ! :)
    http://www.youtube.com/watch?v=e6uBVK0-I1o ! :)
    hoppas du gillar det, tror inte du anar vad det är. haha :) men hoppas att du gillar den :)

    SvaraRadera
  6. Dom kuddarna du har på din säng är så himla fina tycker jag! har tittat på dem aslänge men aldrig riktigt kommit till skott att köpa dem.. ;o)

    SvaraRadera
  7. är intresserad av att veta vad det är för mikrofon och vad man kan löpa en liknande? vad använder du för program? :)
    Tacksam för svar! :)

    SvaraRadera