lördag 15 augusti 2009

VATTENSKIDOR - onsdag

Nu mina damer och herrar kan jag stolt meddela er att jag har åkt vattenskidor:D På riktigt!

Bildbeviset

Jag kan inte låta bli att njuta av träningsverken i rygg och lår som dyker upp med jämna mellanrum och påminner mig om att jag faktiskt klarade det tillslut. Att inget är omöjligt. Jag kanske är fånig, men det känns så bra att kunna stryka en sak på ”saker-jag-måste-göra-innan-jag-dör-listan”. En sak som bidrar till att jag kan somna varje natt och känna att om jag inte skulle vakna igen, så skulle jag dö löjligt lycklig. (Det där lät mycket mindre hemskt när jag tänkte det… men ni förstår säkert vad jag menar!)



Jag har också lovat mig själv att jag ska stå där på ett par vattenskidor när jag är 70 år gammal. Minst.


1 kommentar:

  1. Hej Molly du måste ha ett fantastiskt liv och göra allt du tycker är roligt.

    Det var synd att man inte fick en lite närmre bild på dig när du åkte bakom båten.

    kram Daniela

    ps supper snygg i uppsat hår

    SvaraRadera