torsdag 27 augusti 2009

Nu har jag och göra i natt...

Hej mina favoriter!
Superkul med så många frågor! Jag förstår bara inte riktigt hur jag ska hinna svara på alla till imorgon :P (har varit lite seg med uppdatering eftersom jag har haft fullt upp om man säger så!), men jag gör såklart mitt allra bästa, och i värsta fall får jag svara lite i taget. Jag kan även lova er att detta inte är sista gången ni får chansen att ställa frågor.

Som sagt så blir det inte så mycket uppdatering idag... men tänkte bara berätta för er att efter mitt inlägg om den blåa halsduken, så blev jag extremt nyfiken på hur många halsdukar vi egentligen har här hemma. Så vad gjorde jag inte? Räknade dom såklart!

Jag kan stolt meddela er att vi totalt har 53 stycken (allstå bara hemma hos mamma...) och 13 st av mina favoritsjalar. (Har ytterligare 3 sådana hemma hos pappa).


Några av mina favoriter

2 kommentarer:

  1. Var handlar du dina halsdukar?

    SvaraRadera
  2. Åh jag älskar också sjalar:D Har ungefär 6 stycken:D För ett år sen ungefär hade jag ingen!:O haha ojoj. Vad jag missade;)
    Kan du inte ta närmre kort på dina sjalar (hihi så många du orkar menar jag) och skriva vart de är köpta?=) Skulle vara supersnällt!
    Kramkram fina du!

    SvaraRadera