söndag 9 januari 2011

Dagens fråga

Kan inte du visa en bättre bild på den svarta väskan från Hm?

Svar: Absolut! Köpte den från vårkatalogen. Känner på mig att den kommer bli en storfavorit!






Här kommer lite mer bilder på mina senaste inköpsfavoriter:




Örhängen: Bikbok 49:-
Halsband parfymburk: Vintage by Fé 599:- (perfekt att ha pojkvännens parfym i som man kan lukta på när man saknar honom!)






Halsband: Hm




Turkos ring: Hm 49,50:-
Svart ring: Gina Tricot 129:-




-- Bloggar från iPhone

8 kommentarer:

  1. Fastnade för den väskan från HM har inte beställt men nu när du har den ska jag gå in o beställa direkt!:):=0 :=0

    SvaraRadera
  2. jag blev så glad att du svarade på med fråga! :D känner mig lite hedrad fakstiskt, haha ;D <33 gulligt med parfymsaken , och väskan är skitnygg, ska nog införskaffa en ;D<333

    SvaraRadera
  3. Vad gullig du är!!!!!!!!!!!!!!!!! Med parfymen <3
    Tänk vad lyckligt lottad Eric är som har en så snäll flickvän!!! <333 Snälla hälsa honom från mig. Märta.

    PUSSS Märta

    SvaraRadera
  4. du är grym, lite av en ny förebild. :)

    SvaraRadera
  5. Gud vad fina saker Molly,du har sån bra smak!:)
    kram

    SvaraRadera
  6. HEJ MOLLY<3
    DU HITTAR ALLTID DOM SNYGGASTE SAKERNA. DU HAR SÅN TUR ELLER SKIKLIGHET<3<3<3<3<3<3

    ÄLSKAR DIG MOLLY PUSSS ALVA FRÅN ESKILSTUNA

    SvaraRadera
  7. Vad gullig du är! Jättefina smycken! Kram Thilda

    SvaraRadera