måndag 17 januari 2011

Repetitioner


Repetitionerna är igång för fullt här i globen och nu sitter jag uppe i min loge och laddar inför mitt framträdande. Åh vad jag älskar det här! Det är ju helt sjukt egentligen att jag faktiskt har fått uppträda här tidigare, och lärt känna nästan hälften av alla scentekniker, kameramän, ljudkillar, sminköser, kostymörer, producenter osv. Vissa har liksom följt med enda sedan Junior Eurovision år 2006! Men något jag slås av är att typ ALLA har kommenterat min hårfärg. De är tvungna att titta en gång extra för att se om det verkligen är jag. Är inte det sjukt? Ser jag så annorlunda ut nuförtiden? Har kollat igenom bilder för att försöka ta reda på saken, men jag ser ingen jätteförändring... Gör ni det?

Ser jag så annorlunda ut nu?


Melodifestivalen 2009

ELLE galan 2011

Nu ska jag ner och repa! Fler bilder kommer sedan från mobilen (det trådlösa internetet är lika snabbt som sl-trafiken en snöig dag...).

PUSS


21 kommentarer:

  1. Lycka till! Kram Thilda

    SvaraRadera
  2. Jodå lite skillnad ser man! Du ser både äldre och vakrare ut, innan var du mer.. söt! Men man ser ju att det är du såklart..

    Lycka till ikväll! :D

    SvaraRadera
  3. Ja jag tycker att man ser ganska mycket skillnad! :)

    Jättesöt som vanligt!

    Lycka till! :D

    SvaraRadera
  4. Nej inte i ansiktet, man ser ju att det är du.
    Du passar så himla bra i båda färgerna, men du ser äldre ut nu, du såg äldre ut än du var innan med, men denna färgen gör att du ser äldre ut, men du är lika vacker som alltid ! :)

    Puss & lycka till ikväll, ska titta och heja haha, du är bäst Mollsan ! ♥
    / B ♥

    SvaraRadera
  5. Hej Molly!
    Jag tycker att du är så otroligt duktig och har därför en förfrågan till dig. Jag vet inte hur mycket du har inbokat eller så under våren. Men jag och en vän ska ha en välgörenhetsgala den 27 maj i Brewhouse i Göteborg, och vi undrar om du är intresserad av att ställa upp. Du kan väl maila mig! Tack så hemskt mycket! Du är skitduktig!

    SvaraRadera
  6. Du är jätte snygg men håret är för mörkt.
    Lycka till med allt i kväll

    SvaraRadera
  7. Enda skillnaden ja ser är att du ser mer vuxen ut nu än förut. Men man ser att de är du :)

    SvaraRadera
  8. jag älskar din nya hårfärg :)

    SvaraRadera
  9. Jag DÖR för kläderna du hade på Elle galan. Får man fråga vart du hittat dessa godbitar? :)

    SvaraRadera
  10. Haha nu skäms jag. Var för ivrig för att hinna förbi det här inlägget.. men nu vet jag vart kläderna är ifrån. :)

    SvaraRadera
  11. Lika snygg! ♥
    Men det kanske är bra också att du förändrats lite, menar du är ju faktiskt inte 16 längre... :)

    Kör hårt ikväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Asså. du är så SÖÖÖÖÖÖT <3

    KRAM Märta

    SvaraRadera
  13. du har blivit äldre, ser ut som en riktig kvinna :D

    SvaraRadera
  14. En söt tjej på första bilen och en vacker kvinna på andra! :)

    SvaraRadera
  15. Du är så vacker Molly!!!

    SvaraRadera
  16. Du va super duktig igår <33

    SvaraRadera
  17. Hej Fina Molly!
    Jag såg dig på galan & tusan vad du är bra, och så galet vacker!
    Det där med att dom inte känner igen dig är nog för du har så mörkt hår nu, lite synd men jag tycker du är mycket finare i den ljusare färgen som du hade i Melodifestivalen 2009.. ditt ansikte kommer fram så fint när du har lite ljusare hår!

    PUSS på dig! :)

    Sanna R

    SvaraRadera
  18. Hej Molly!
    Du ser verkligen jättebra ut nu än 2009'
    Spana gärna in min lilla galna videoblogg
    Kram

    SvaraRadera
  19. jätte fina bilder molly Du såg lite anulunda ut på bilden hälsa eric saade många kramar fråm vilja och malina malinas adress karlshamns vägen 1 viljas adress solvägen 20

    SvaraRadera
  20. Det spelar ingen roll, du är vacker i alla hårfärger :D

    SvaraRadera
  21. Vacker så att det gör ont!

    SvaraRadera