lördag 22 januari 2011

Mysmorgon


Fem saker
som gör den här morgonen perfekt:


1. Att jag har sovit i över 12 timmar och känner mig som en prinsessa.

2. Att jag inte har något inplanerat idag förutom utgång ikväll, och kan gå runt i pyamas hela dagen!

3. Att jag har en hel Sex and the city box här som bara väntar på att bli öppnad.

4. Att hela familjen är hemma.

5. Att jag bestämt mig för att skjuta upp träningen till imorn och äta en semla till frukost istället.








Hoppas ni har det lika bra!

Puss

-- Bloggar från iPhone

9 kommentarer:

  1. HAHA, du är så sööööööt!
    Alexandra i Let´s dance dansade till Manboy igår!
    Så grymt bra, eller hur?! Det är bara "Så vill stjärnorna" som saknas :)

    Ha en fortsatt toppendag, KRAM Märta

    SvaraRadera
  2. ååh det lät verkligen som en helt underbar morgon och dag! :D

    SvaraRadera
  3. Hej Molly! Kan inte du ha en frågestund snart? :) Jag skulle jättegärna vilja veta lite saker och sånt från när du var liten t.ex. och när du slog igenom :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej, jag undrar om du och Eric Saade fortfarande är tillsammans? (:

    SvaraRadera
  5. Nice Nice!!!!

    Saknar let's dance när du var med. det är inte lika roligt utan dig

    SvaraRadera
  6. Gud vad gott. Jag ska också äta semla idag. Det är riktigt gott.

    SvaraRadera
  7. HAHA underbart med Semla till frukost :D Min bästa frukost är tårta som har stått över natten :) asgott!! Kramar

    SvaraRadera
  8. ojoj tycker du är jättefin vännen, men du kanske ska ta det lite lugnt med semlorna haha.. ;) Du som hade börjat träna till dig lite på senaste tiden, ser att du gått upp lite igen.. men vad gör de, diggar dig ändå :D

    pusspuss <3

    SvaraRadera