onsdag 12 januari 2011

Idrottsgalan och Weise





Känner mig som en liten eskimå i min stora luva och halsduk nu när jag sitter här i snöstormen och väntar på bussen påväg hem från Kostymören Stefan Wåhlbergs Ateljé. Jag har varit och gjort något riktigt spännande förstår ni...
Jag har provat kläder till IDROTTSGALAN där jag hipp-som-happ (säger man så eller har jag hittat på det?!) ska uppträda nu på måndag!!! Kul va? Och oväntat! Jag har nämligen fått hoppa in som ersättare för isländska Yohanna (ni vet "is it true?") som blivit sjuk. Riktigt kul ska det bli! Och en bra start på allt spännande vi har på gång nu under våren!

Så missa inte det! Det direktsänds från Globen nu på måndag kl. 20.00 i Svt.





Vi har tänkt oss något svart och silverskimrande som både är gala och ungdomligt snyggt. Tror det kommer bli jättebra! Stefan och gänget är ju såå duktiga (de gör även allt till Let's Dance). Det kändes nästan som att det var igår jag i princip bodde där bland alla tyger och paljetter och fantiserade om veckans dansklänning... På tal om det fick jag en jättetrevlig överraskning när jag knackade på! Där stod både Andreas Weise och hans söta partner Sigrid och provade veckans kläder. De kommer vara riktigt stiliga kan jag avslöja!



"Men den här passar väl jättebra på mig?!"







Jag fick också vara med på bild

Senare kom även Malin och Rydback.

Ska bli så spännande att följa deras resa! Jag önskar dem alla ett stort lycka till!




-- Bloggar från iPhone

19 kommentarer:

  1. Håret blev jättefint, och du passar jättebra i hårfärgen.
    Hoppas att allt går bra på måndag:)

    SvaraRadera
  2. Hej molly! Vad använder du för app att blogga med i din iphone?

    SvaraRadera
  3. Glittrigt är snyggt och silver med ha en halvlång kläning och bred ner till från midjan. inte sätt dig på tv sen leta dance så det ska bli kul.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  4. skulle bli jätte glad Molly om du svarade på den här frågan, jag undrar om du har bilddagboken eller om det bara är ngn som fejkar? :)
    <3

    SvaraRadera
  5. Du är så FIIIN!!!
    Kram Märta

    SvaraRadera
  6. Gud vad kul med idrottsgalan! Jag ska också uppträda där på måndag (Nacka Musikklasser). Vi kanske ses då!;) kram <3

    SvaraRadera
  7. Åhh, va roooligt ! :D
    Men jag som hatar sport ! :D
    Kommer det finnas på Svt play elr nånting sen ? :)

    Pöss

    SvaraRadera
  8. Vad kul att du ska uppträda på idrottsgalan! Vad fint håret blev! Kram Thilda

    SvaraRadera
  9. Hej Molly :) SÅ underbart att Äntligen få se dig sjunga i teve! Jag hade redan innan tänkt se Idrottsgalan för jag hejjar på OS-hjältarna, och nu att du ska sjunga också blir ett stort plus! Ser verkligen fram emot det och hoppas också att nån av kandidaterna från OS vinner Jerringpriset;) Tänker du vara med och rösta? Ska bli så underbart roligt att se dig sjunga :D
    Kramar från Magdalena

    SvaraRadera
  10. HEJ MOLLY<3
    UNGEFÄR NÄR SKA DU UPPTRÄDA<3333333

    PUSSS FPÅN ALVA I ESKILSTUNA<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  11. Jag ska inte missa det! <3
    Kram amanda

    SvaraRadera
  12. Ser ut som Weise har det rätta handlaget, undrar om den fattningen kommer att finnas med i nästa program?.............

    SvaraRadera
  13. men neeej vad kul! :D..ska absolut kolla!..SKA BLI SKIT KUL ATT SE DIG UPPTRÄDA I TV :D <3

    allas vår Weise ;)

    SvaraRadera
  14. nehe, är det ngn annan som vet om hon har bdb eller om det bara är ngn som fejka henne ?<3

    SvaraRadera
  15. Du är såå snäll Molly! :)

    SvaraRadera
  16. Haha jag satt och såg lite klipp från Gabba Gabba och hittade det som du var med i med Hoppslottning. Så jävla bra!! Jag tror jag ska börja med den sporten också, verkar askul jue :P ;) haha. Ser fram emot att se dig på teve på måndag! Vad än svartsjuka fans säger så ska du veta att du är bäst Molly!! Kram från Magda

    SvaraRadera
  17. Vilken söt topp :) var kommer den ifrån?

    SvaraRadera
  18. en liten korigering bara ;)

    hans namn stavas RYBAK ;)

    SvaraRadera
  19. Undrar oxå vart den supersnygga toppen kommer ifrån? VILL HA!

    SvaraRadera