söndag 16 januari 2011

Fullspäckad helg


Hej världens bästa!
Hoppas er helg har varit toppen! Själv känns det knappt som att min har börjat. Allt har bara gått i ett de senaste dagarna och jag tror faktiskt jag glömde min hjärna på svenskalektionen i fredags...

Här kommer en liten snabb liten resumé av helgens äventyr:

I fredags kväll stressade Ellen och jag iväg till ELLE-galan i höga klackar och alldeles för kalla kläder. Vi poserade på röda mattan och minglade med en massa härliga vänner i branschen. Och så kollade vi på modevisning såklart! Eller, jag kanske ska säga lyssnade på modevisning för vi kom så sent att vi fick platser typ längst bak... men det var skitcoolt ändå!

Här kommer en maassa bilder:


Min underbara vän och stylist Eva Personne fick rycka in sent i torsdags kväll för att hjälpa mig med klädvalet (jag har sån sjuk beslutsångest och dessutom är mode inte min starkaste sida...). Så vi gasade iväg till Malins (tjejen bakom de fantastiska Malina-klänningarna) kontor och valde ut en konjaksbrun blus från nästa höstkollektion. Skärpet är hennes personliga och kommer från Lara Bohinc, skinnbyxorna kommer från en butik på kungsholmen som heter Kny, märket är RARE, skorna kommer från Scorett och alla smycken från U - its U.






(vart tog min näsa vägen liksom?)






(!!!!!!)

Godaste på LÄNGE!



I lördags provade jag klänningen inför måndag och repade i Globen. Kommer bli så kul! Ser fram emot att få stå på Globenscenen igen! Och att få sjunga med en sån stor fantastisk orkester! Det är liksom inte varje dag...

Idag har jag varit på sju lägenhetsvisningar, tränat, pluggat, övat på låten, solat solarium (jag vet att det är dåligt men jag gör det YTTERST sällan... vill ju inte se ut som ett lik imorgon!) och sett Solsidan! Nu ska jag äta efterrätt med familjen och försöka förstå mig på serien True Blood (är det bara jag som tycker att den är helt flippad?).

Puss och godnatt

10 kommentarer:

  1. Det låter verkligen som en riktigt rolig helg! :D lycka till imrn, jag kommer att sitta bänkad framför tv:n

    SvaraRadera
  2. de där jordgubbarna skulle verkligen inte sitta fel nu ;)

    SvaraRadera
  3. Ska bli kul att se dig i morgon på tv.
    Du borde vara med oftare. Så ska det låta Vill jag se dig i igen.
    Ska du flytta hemifrån? Ha inte så brott med det tänk på allt bra du har hemma.
    Lycka till i morgon kram.

    SvaraRadera
  4. hej Molly!

    jag älskar verkligen serien True Blood! (hihi) men iaf, har säsong 3 kommit ut på tv nu? snälla du kan väl svara på detta :) puuss ;**

    SvaraRadera
  5. ska du flytta? rolig och bra blogg:)

    SvaraRadera
  6. Jättesnygg outfit :)

    www.pinksisters.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Du är jätte söt och jag är verkligen avis på ditt hår :)
    Och jätte snygg outfit föresten ;)

    Puss

    SvaraRadera
  8. sju lägenhetsvisningar? många :P ska du o eric flytta ngstnas tillsamans?

    SvaraRadera
  9. Sjukt cool outfit! Du såg så snygg ut!

    SvaraRadera