onsdag 26 januari 2011

Ny älskling

Kolla vad jag fick i brevlådan här om dagen! På riktigt så vet jag inte hur jag skulle överleva utan min kalender. Och utan att ha något att sitta och rita i om man har en tråkig lektion!

Eftersom att det här blir min sista kalender medan jag går i skolan ville jag ha en rätt somrig, glad bild med mina bästa vänner.











Haha ni kanske tycker jag är barnslig som färglägger så mycket, men det struntar jag i! Måste ju passa på nu innan man går ut skolan!


Puss


-- Bloggar från iPhone

11 kommentarer:

  1. Hej, skulle bara säga att du sjunger jäätevackert!

    ( NU fick du värsta choken va? :D)

    Och säger bara att din lillasyster
    Mimmi sjunger fantastiskt! " hon oxå ;)

    SvaraRadera
  2. vad gulligt, skulle vilja ha en sån kalender jag med! hur mkt kostar en sån och hur får man en sån? :)
    tacksam för svar!
    kram

    SvaraRadera
  3. HEJSAN MOLLY<3
    DEN VAR VERKLIGEN JÄTTE FIN VILL OCKSÅ HA EN SÅN!!!

    //PUSSS ALVA<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  4. Awesome! Ville ha en också xD Jag använder mig också av massa färger. Fäger = Glad tjej =D

    SvaraRadera
  5. Hej Molly!
    Den var jättefiiiiin!!! =)
    Är det du och Eric som är på baksidan av almanackan??
    Vill också ha en men jag får inte det för dom är så dyra. =(
    Ha det gött Märta

    SvaraRadera
  6. Mkt fin kalender! Gillar framförallt baksidan, vilken glädje :D

    SvaraRadera
  7. Vilken fin kalender :)

    www.pinksisters.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Hei Molly! jeg er faktisk en norsk leser! Husker ikke helt hvordan jeg kommer over bloggen din, men jeg har blitt helt hekta! Det er noe jeg bare MÅ innom hver dag! Uansett takk for at du er så jordnær som du er. Du er et godt forbilde for alle de små og store som ser opp til deg! Slike stjerner skal man lete lenge etter!

    SvaraRadera
  9. Den är underbart med alla färger :) Jag hade en fin almanacka när jag gick gymnasiet och klippte och klistrade i den olika saker jag gjort och skulle göra, men av någon anledning har jag lyckats tappa bort den och trots att det är flera år sen så saknar jag den fortfarande och undrar om jag sorterat bort den. Mitt tips till dig är att ha kvar kalendern även när du gått klart skolan. Sånt där är både ovärderligt och oersättligt så rensa aldrig bort den för jag kan lova att du kommer att sakna den. Den är jättefin :) Kramar från Magdalena

    SvaraRadera
  10. Hello Molly,
    it is a wonderful kalender!!
    I really like the idea to have all my friends with you although maybe you have not the time to meet them often,but it always remembers you that you have the best friends of the whole world and it doesn´t matter how long you can meet them even if it´s just for a hour;)
    Where can I get this kalender??
    Hugs(Kramar)Vicky

    SvaraRadera