måndag 10 januari 2011

Saknar...

... mitt långa hår!














-- Bloggar från iPhone




9 kommentarer:

  1. jag klippte mig nyligen och vill inget mer än att ha lillbaka mitt långa hår :((((<33

    SvaraRadera
  2. Tänk positiv: slitna toppar är borta, nya längder inom snar klocka! ;)

    Haha, sämsta rimmet ever! Men håret växer nog snart ut igen :)

    Kommentera gärna mitt senaste inlägg, en ganska rolig random sak! ;)

    SvaraRadera
  3. har du något bra tips på vad man kan önska sig när man fyller 13? fyller år snart och alla frågar vad jag önskar mig, men jag har ingen aning :)

    SvaraRadera
  4. Haha.. Varför började jag tänka på när du färgade håret? Kommer du ihåg? Jag hade verkligen panik.....

    SvaraRadera
  5. Eric är nominerad i Grammisgalan i kategorin "Årets låt". Ska du dit???

    SvaraRadera
  6. jag har oxå klippt av mitt långa hår för ett tag sedan, jag trivs i kort hår, men samtidigt saknar jag mitt långa hår väldigt mkt...

    SvaraRadera
  7. HEJ MOLLY<3
    DET HÄR EN KONSTIG FRÅA MEN IALLAFALL. VAD HAR DU FÖR STORLEK PÅ DINA SKOR<33

    //PUSS FRÅN ALVA I ESKILSTUNA

    SvaraRadera
  8. don't worry sweety, det växer ;) och dessutom, du är hur söt och vacker som helst vad ändå du gör med ditt hår och vad som helst. Och du har så himla vacker röst, aldrig hört någon bättre! Du kommar verkligen långt med allt du har.. och jag önskar dig sååå lycka till fra mitt hela hjärta! Älskar dig Molly, världens bästa! <3

    SvaraRadera
  9. Det är bara att låta det växa till sommaren och inte klippa av det igen
    Men det skadar inte att klippa av det nån gång.
    Du passar bättre i långt hår.
    Kram

    SvaraRadera