söndag 9 januari 2011

Gårdagens tabbe...

... slutade med ett mirakel!
Jag förstår inte hur det kan komma sig att det alltid händer mig knäppa saker!

När vi var påväg till filmbutiken runt tio igårkväll upptäckte vi att det var perfekt kramsnö. Självklart slutade det i ett snöbollskrig som varade hela vägen till butiken och hem igen.

Runt halv tolv upptäckte jag att min iphone var borta. När vi ringt till den 40 gånger och letat i hela huset, var jag helt säker på att jag måste tappat den utomhus i snöslasket.
Efter att ha sprungit runt i regnet och letat och ringt, svarade plötsligt någon i min telefon! Någon hade hittat den på gatan! Och inte vilken någon som helst, utan en nattvakt som varit ute och patrullerat. Hur sjukt är inte det?! Och hur sjukt är det inte att den funkar precis hur bra som helst trots regn och slask?!? Fattar ingenting. Sånt händer ju liksom inte!

Så tack söta Majken på nattvakten för att du tog hand om min mobil så att den kunde hitta hem igen!





-- Bloggar från iPhone

11 kommentarer:

  1. Då måste du ha fot lite motion av allt letande
    Jätte bra att nån hade hittat din mobil.
    Saknar dig.

    SvaraRadera
  2. kan du visa bättre bild på väskan du har i inlägget "Möte och NEW YORK"? <33

    SvaraRadera
  3. Hahah det låter nästan som att din iPhone hade en ängla"vakt"... xD

    SvaraRadera
  4. tur att ngn hade hittat din mobil :D
    snöbollskrig är alltid lika kul :))

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att hon hittade den! Kram Thilda

    SvaraRadera
  6. Haha,Vilken lycka! Där hade du allt tur<3 Hihi
    jooo men har du färgat håret blondt igen?! Eller det kanske är en gammal bild?:O hehe
    Pusss&Tack på förhand<3
    /Victoria<3333

    SvaraRadera
  7. Snälla, fina, underbara, bästa Molly kan inte du börja blogga lite mer ? :)

    Äslkarej ♥

    SvaraRadera
  8. Nämen åååh shit vilken tur! Sånt där är verkligen helt ofattbart! I somras var vi på Storsjöyran, typ en festival, och det var sjuukt mycket folk och helt plötsligt märkte min kompis att hon hade tappat din telefon. Så vi sprang runt och letade hur länge som helst tills vi sa att vi skulle fråga någon av alla poliser som var där. Det var sjukt många poliser och på måfå valde vi en att fråga och först såg han lite lurig ut men sen sa han att han faktiskt hade fått in en telefon och bad om beskrivning. Sen tog han fram den och vi vrålade "DET ÄR VI PÅ BAKGRUNDSBILDEN, SER DU?!" Han ba "Haha ja, jag ser!" Så fick hon tillbaka den och vi tyckte det var helt sjukt hur vi kunde träffa precis rätt polis och framför allt, att någon hade varit otroligt snäll att lämnat in den! Tänkte på det att du hade otroligt tur att det var en ärlig människa som hittade den, gud vad glad jag blir för din skull! Tänk att tappa bort en hel iphone liksom, gud. Åhh shit vilken lång kommentar det blev, haha. Ha det bäst! :)

    SvaraRadera
  9. Oj jävlar vilken tur! Jobbig känsla när iphonen är borta. Jag trodde min blev snodd en gång, men den låg kvar på toaletten i skolan (;

    SvaraRadera
  10. Vilken tur att du/Majken hittade den!!!
    Kram Märta

    SvaraRadera
  11. kan inte du skriva om din iphone i ett inlägg, vilken modell det är. Även om du har något skal eller så på den?:)

    SvaraRadera